Bekijk volle/desktop versie : Ronaldo: ‘Ik was zo blij op de luchthaven van Manchester te zijn’



25-11-2012, 04:01
Ronaldo: ‘Ik was zo blij op de luchthaven van Manchester te zijn’
Zondag, 25 november 2012 om 00:20

Cristiano Ronaldo heeft een prettig gevoel overgehouden aan zijn bezoek aan Manchester. De Portugese sterspeler van Real Madrid speelde jaren voor Manchester United, voordat hij de duurste voetballer op aarde werd en naar Spanje ging. Afgelopen week speelde hij met de Koninklijke weer in de voor hem zo bekende stad, tegen Uniteds aartsrivaal Manchester City.

“Ik heb ervan genoten terug te komen in Manchester”, blikt Ronaldo in de Daily Mail terug op de trip. “Ik was zo blij weer op de luchthaven van Manchester te zijn. Ik heb een prachtig verhaal liggen in die stad en dus was het leuk zoveel fans te zien, waarvan een paar in een United-shirt. Ik vind het altijd leuk hier terug te komen.” Ronaldo ontmoette ook zijn ex-trainer Sir Alex Ferguson weer.

De Schot kwam naar het hotel waarin Real verbleef om zijn vriendschap met CR7 te verstevigen en die met José Mourinho. “Hij kwam om met ons te praten. We hebben het niet over een terugkeer bij United gehad, nee. We hebben gewoon gesproken over zijn verblijf bij United en het mijne bij Real. We waren gewoon blij om elkaar weer eens te zien”, verwerpt Ronaldo de geruchten over een transfer.

25-11-2012, 04:02


Ronaldo --- van Persie -- Rooney

Coach : Mourinho

25-11-2012, 12:33

Citaat door marmita-lover:
Ronaldo --- van Persie -- Rooney

Coach : Mourinho
en valencia dan je gaat em toch niet laten banken voor ronaldo