Bekijk volle/desktop versie : Imam cel in na verkrachten meisje (12)



Pagina's : [1] 2 3

26-12-2004, 14:16
Imam cel in na verkrachten meisje (12)

In Groot-Brittanië is een 42-jarige imam veroordeeld tot een gevangenisstraf van tien jaar, omdat hij schuldig is bevonden aan het seksueel misbruiken en verkrachten van een destijds pas twaalf jaar oud meisje in een moskee. De delicten vonden plaats in 1996 in de moskee van Bristol.

Manzoor Hussain beging zijn daden tijdens het geven van koranlessen. Negen maanden lang werd het meisje seksueel misbruikt en onzedelijk betast, uiteindelijk werd ze op 13-jarige leeftijd verkracht.

De rechter oordeelde dat de man buitengewoon ernstige delicten had gepleegd en veroordeelde hem dan ook tot tien jaar cel. Volgens de rechter was het 'buitengewoon', omdat de man een voorbeeldfunctie had voor de islamitische gemeenschap. In een verweer daarop zei Hussain dat hij geen lessen meer aan het geven was, omdat hij de moskee een maand eerder al had verlaten.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/bristol/4118073.stm

26-12-2004, 14:18


Justice for all !!!


( 11 )

26-12-2004, 14:21
10 jaar maar??!!!

26-12-2004, 14:23

Citaat door metspek:
Nee, dat geloof ik niet. Dan kan niet.
Zo zitten ECHTE moslims niet in elkaar, want dat zijn goedgeaarde mensen die geen fouten maken.
Het zijn geen engelen, maar mensen en die maken wel degelijk fouten... de waarheid moet gezegd worden...

26-12-2004, 14:25



Citaat door metspek:
Nee, dat geloof ik niet. Dan kan niet.
Zo zitten ECHTE moslims niet in elkaar, want dat zijn goedgeaarde mensen die geen fouten maken.
Hé....een kloon van mismuis.

Ben benieuwd of mijn vooroordeel wéér uitkomt over jouw.

Ja , ook ik heb vooroordelen !!! Alleen de mijne snijden echt hout !!


( 11 )

26-12-2004, 14:27

Citaat door miss_tetouan425:
Het zijn geen engelen, maar mensen en die maken wel degelijk fouten... de waarheid moet gezegd worden...
Inderdaad de waarheid moet gezegd worden en dit problemen bespreekbaar maken, om inschaalah in de toekomst dit soort praktijken te voorkomen.

26-12-2004, 14:36

Citaat door el Mokhtari:
Inderdaad de waarheid moet gezegd worden en dit problemen bespreekbaar maken, om inschaalah in de toekomst dit soort praktijken te voorkomen.
Insha Allah ya Rabbi... wij moslims horen het goede voorbeeld te geven. Bij onrecht moeten we zeker voor onszelf opkomen, maar we moeten onze ogen niet sluiten voor de gruwelijkheden die in naam van Allah of door moslims worden gepleegd. Dat is hypocrici en dus een hele kwalijke zaak volgens de Islam...

26-12-2004, 15:21

Citaat door metspek:
Verklaar je nader.
Ben benieuwd.
Blijven opletten en je antwoordt diend zich zelf aan.


Citaat door mismuis:
zou ik ook wel willen weten
De onschuld zelfe !!


( 11 )

26-12-2004, 15:24
Als het aan mij lag had ik die imam opgespoord en gekilled.

Kan nu ook nog wel. Gewoon een inmate even wat money payen.

26-12-2004, 16:47

Citaat door Abu al-Kafiruna:
Ach wat, erg. Hij was gewoon een goede moslim, want hij deed precies wat je idool Mohammed ook deed met de 9-jarige Aisja.
Ik zou zeggen: face it. Zeg die islam-shit vaarwel of slik deze drek.
Je kunt een verkrachtende Imam niet vergelijken met onze profeet vzmh, ten eerste huwde hij vantevoren met haar!!

26-12-2004, 16:47

Citaat door el Mokhtari:
Imam cel in na verkrachten meisje (12)

In Groot-Brittanië is een 42-jarige imam veroordeeld tot een gevangenisstraf van tien jaar, omdat hij schuldig is bevonden aan het seksueel misbruiken en verkrachten van een destijds pas twaalf jaar oud meisje in een moskee. De delicten vonden plaats in 1996 in de moskee van Bristol.

Manzoor Hussain beging zijn daden tijdens het geven van koranlessen. Negen maanden lang werd het meisje seksueel misbruikt en onzedelijk betast, uiteindelijk werd ze op 13-jarige leeftijd verkracht.

De rechter oordeelde dat de man buitengewoon ernstige delicten had gepleegd en veroordeelde hem dan ook tot tien jaar cel. Volgens de rechter was het 'buitengewoon', omdat de man een voorbeeldfunctie had voor de islamitische gemeenschap. In een verweer daarop zei Hussain dat hij geen lessen meer aan het geven was, omdat hij de moskee een maand eerder al had verlaten.

10 jaahttp://news.bbc.co.uk/1/hi/england/bristol/4118073.stm
10 jaar maar Imand die een voorbeeld hoort te geven moet extra straf krijgen.
40 jaar zou meer op z'n plaats zijn.

26-12-2004, 16:47
Islaam wordt op alle fronten aan gevallen

26-12-2004, 16:50



Citaat door mohammedALI:
Islaam wordt op alle fronten aan gevallen
Niiks nieuws,Ali.
Het zal wel ook zo blijven
want ze hebben niemand anders om aan tevallen.

26-12-2004, 17:05

Citaat door miss_tetouan425:
Insha Allah ya Rabbi... wij moslims horen het goede voorbeeld te geven. Bij onrecht moeten we zeker voor onszelf opkomen, maar we moeten onze ogen niet sluiten voor de gruwelijkheden die in naam van Allah of door moslims worden gepleegd. Dat is hypocrici en dus een hele kwalijke zaak volgens de Islam...
k moet je daarin voor het grootse gedelte gelijk in geven. het is dom en hypocriet om de hele tijd maar te blijven claimen dat moslims allemaal vroom zijn. Niemand is 100% vroom. En op deze manier blijf je de interne problemen ontwijken, En zullen oplossingen uit blijven. deze man had gecastaeerd moeten worden. Laag varken.

26-12-2004, 17:09

Citaat door mohammedALI:
Islaam wordt op alle fronten aan gevallen
Mensen die zichzelf slachtoffer voelen en vinden zoelen zich altijd aangevallen. dat komt er nou van als je jezelf en artificiele trots aanmeet. maar van binnen een minderwaardigheids complex hebt. Zelf contemptie doet dat met de menselijke geest. Dus de islam lijd aan een minderwaardigheids complex. en voelt zich aangevllen. Ik las ooit ergens het volgende "De dromer droomt over demonen en monsters. Maar ziet niet meer de kamer waarin hij droomt"

Pagina's : [1] 2 3