Bekijk volle/desktop versie : Jasmine is stout geweest en iedereen moet het weten



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

24-11-2012, 23:42
Waar sommigen kiezen voor huisarrest, gingen de ouders van Jasmine uit Florida een stapje verder. Na de zoveelste overtreding werd de vijftienjarige tiener aan de schandpaal genageld. Langs een drukke snelweg moest het meisje voorbijgangers laten zien wat ze allemaal heeft misdaan.

“Jasmine. Ik laat ‘s nachts stiekem jongens binnen en heb geen respect voor mijn ouders en grootouders”, staat op het grote bord dat de betraande Jasmine gedwongen voor zich moet houden. Volgens haar ouders is dit de enige manier om de vijftienjarige puber aan het luisteren te krijgen. “We hebben alles geprobeerd, maar ze geeft maar geen gehoor. Dit is liefde, we doen dit uit liefde”, zegt haar stiefvader enigszins radeloos tegen een verslaggever


http://www.nrc.nl/nieuws/2012/11/23/jasmine-is-stout-geweest-en-iedereen-moet-het-weten/

-----------------------------
Deze ouders direct uit de ouderlijke macht ontzetten!

25-11-2012, 00:02



Citaat door baas.:
oma, heb jij kinderen?
Jij vast en zeker niet. Je bent zelf nog een kind. Zou jij zo langs een weg willen staan?

25-11-2012, 00:08
Weet je wat ik dan niet snap?
Dat kind luistert toch zogenaamd niet?
Maar als ze zo een belachelijk bord moet dragen, dan doet ze wel wat haar ouders van haar eisen, dus
dan valt die ongehoorzaamheid wel mee, denk ik dan. Of zien jullie dat anders?

25-11-2012, 00:11

Citaat door Vlampje:
Weet je wat ik dan niet snap?
Dat kind luistert toch zogenaamd niet?
Maar als ze zo een belachelijk bord moet dragen, dan doet ze wel wat haar ouders van haar eisen, dus
dan valt die ongehoorzaamheid wel mee, denk ik dan. Of zien jullie dat anders?
Als je dit van je ouders moet doen zou het mij niet verbazen dat er ook dwang en geweld aan te pas komt.

25-11-2012, 00:12



Citaat door Bandiet..:
onze anti islam facist at it again
waarom verdamp je niet gewoon
net als alle vuiltjes in het water wanneer het kookt
De forum debiel weer. Mag je later opblijven deze avond?

25-11-2012, 00:15

Citaat door cactus:
Waar sommigen kiezen voor huisarrest, gingen de ouders van Jasmine uit Florida een stapje verder. Na de zoveelste overtreding werd de vijftienjarige tiener aan de schandpaal genageld. Langs een drukke snelweg moest het meisje voorbijgangers laten zien wat ze allemaal heeft misdaan.

“Jasmine. Ik laat ‘s nachts stiekem jongens binnen en heb geen respect voor mijn ouders en grootouders”, staat op het grote bord dat de betraande Jasmine gedwongen voor zich moet houden. Volgens haar ouders is dit de enige manier om de vijftienjarige puber aan het luisteren te krijgen. “We hebben alles geprobeerd, maar ze geeft maar geen gehoor. Dit is liefde, we doen dit uit liefde”, zegt haar stiefvader enigszins radeloos tegen een verslaggever


http://www.nrc.nl/nieuws/2012/11/23/jasmine-is-stout-geweest-en-iedereen-moet-het-weten/

-----------------------------
Deze ouders direct uit de ouderlijke macht ontzetten!
Dat is in ieder geval goedkoper (voor "derden&quot dan de zorg danwel maatschappelijk werk bij te betrekken, dit kost enorm veel bakken met geld. Ach ja, Florida, ze oeft in ieder geval geen kou te lijden, dus met een omgekeerde bril is ze een bofkont!

25-11-2012, 00:16

Citaat door Bandiet..:
onze anti islam facist at it again
waarom verdamp je niet gewoon
net als alle vuiltjes in het water wanneer het kookt
Zie ik eens een keer geen islam...maak jij weer dat dit ook islam is.
Wordt steeds gekker met jullie....alles maar islamtisch te willen maken

25-11-2012, 00:17

Citaat door Globas:
De forum debiel weer. Mag je later opblijven deze avond?
Natuurlijk niks van aantrekken Globas, ophangen en verder bellen! Dat is je goedrecht vooralsnog ;-)

25-11-2012, 00:18

Citaat door glock:
Natuurlijk niks van aantrekken Globas, ophangen en verder bellen! Dat is je goedrecht vooralsnog ;-)
Klopt. Ik kies nu even voor de confrontatie.

25-11-2012, 00:24
is dit "nieuws"?

25-11-2012, 00:30

Citaat door baas.:


tot 4:30

Waar?

25-11-2012, 00:33

Citaat door Aveline:
is dit "nieuws"?
Jij vind dit toch hopelijk niet een normale bahandeling naar een kind toe???

25-11-2012, 00:33



Citaat door halwa:
Zie ik eens een keer geen islam...maak jij weer dat dit ook islam is.
Wordt steeds gekker met jullie....alles maar islamtisch te willen maken
Dat zit in hun genen!

25-11-2012, 00:35

Citaat door Vlampje:
Weet je wat ik dan niet snap?
Dat kind luistert toch zogenaamd niet?
Maar als ze zo een belachelijk bord moet dragen, dan doet ze wel wat haar ouders van haar eisen, dus
dan valt die ongehoorzaamheid wel mee, denk ik dan. Of zien jullie dat anders?
Juist opgemerkt !!
Hier wordt een 15 jarige verweten zich als een puber te gedragen. Dat doen 15 jarige wel vaker volgens mij.
Dat maakt het kind nog geen crimineel.
Moeder geeft aan niet met dit soort gedrag om te kunnen gaan en de stiefvader kwam met dit achterlijk idee, waar geen liefde/begrip uit blijkt, maar opvoedkundige onmacht en een militaire achtergrond [gok ik].

Het is geen mishandeling, maar er zijn wel betere oplossingen te bedenken.

25-11-2012, 00:35

Citaat door baas.:
oma, heb jij kinderen?
Jazeker, de oudste is 93 en de jongste is 86 jaar.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7