Bekijk volle/desktop versie : dagje shoppen....



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

24-11-2012, 21:36
vandaagg zo madafacker in jack & jones ik wilde zo mooi truitje passen je weet goeie date aan mn zijde ik voelde me echt helemaal the men..... alles was gwn toppicc moheem eenmaal bij jack & jones ik zeg tegen mn date ik ga ff truitje passen je weet toch ewa wij lopen zo naar paskamer was daar zo madafacker hij keeek zo als een beetje homooo ofzo ik d8 tfoeee eh homoo kijk zo kijk billah 3ta ik zuig je bloed eruit moheem ik loop zo... ik zie hem ineens snel paskamertje inlopen.. ik d8 yeh udaayyy.... moheem ik zei niets tegen mn date... ewa ik lekker binnen zij daar netjess buiten wachten ik hoor ineens die homo daar praten door telefoon ik d8 ehh miss n hraamm ik ga nu pakken je bent vast uitgekleed je bent aan het bellen d8 nu is het momentje aangebrokennnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!





Ik liet iezjen focking scheettttttt daarr tfoeeeeeeeeeeeeeeeee zelfs ik vond em stinken ewaa ik vond verschut met mn date weetje dus ik deeedddd zo vieze actieeeee ik ging schreeuweennnn vieze honddddd wat loop je daaar te poepennnn man ik sla je tanden uit je bekkkk weetje wat die zemmer doetttt hij komt in een string naar buiten gelopennnnnnnn ik zeg yehhh vieze homoooooo ik wist gwn dat t een homoooo zegt die nog za3ma maar dat was ik niet ik ruik het ookkkkk dus ik en mn date die trui daaar op grond gegooid kapott boos za3ma nesh ik dacht bij me zelf tfoee ik heb geen geld voor die trui maarja moest wel laten zien za3ma van ik heb geld smaak etc die homo heb ik gwn verkracht met mn scheet

mn date was een lid hieroooo

24-11-2012, 21:39


lawah schrijf een boek

24-11-2012, 21:40
En nu even in normaal Nederlands.

24-11-2012, 21:42
WHAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH AHAAHAHHAHAHAHAAH WOLLAAH GRUWELIJKE!! ahahahaahahahahahahahaha billah homo's allemaal vergassen!! Het lijkt wel de tweede wereld oorlog whaahWHAHAAHAHAHAAH maar dan niet met joden!!

24-11-2012, 21:43



Citaat door Mtiwawest:
lawah schrijf een boek
ahahahahaahahAHAHAHAHAH bek dicht uitkering trekken!!! heb je iets nuttigs toe te voegen??? zo niet moven!!!

24-11-2012, 21:44

Citaat door Monarch:
En nu even in normaal Nederlands.
WHAHAHAHAHAAHAH normaal?? praat niet over normaal!! jij ebnt verr van normaal!! stomme debiel!! ahahahahahaha

24-11-2012, 21:45

Citaat door Mtiwawest:
lawah schrijf een boek



hahahahahahahaha ga je sponseren anders ni over beginnnen crisis.... geen geldd...

24-11-2012, 21:45

Citaat door Monarch:
En nu even in normaal Nederlands.



wahahha volg een cursus nederlands eh mizann...

24-11-2012, 21:47

Citaat door Explosive:
Niemand mocht weten dat we daten. Mijn BF maakt me af.



waaaaaaaaaaaaaaahahahahaha sorry kon het ni laten om te delen hahahahaah.... had je naam ni genoemd maar je heb je zelf nu verradden hahaahahah was wel lauwe dagje ff serieus heb je die homo nog voor je ogen met zijn string whahahahaah tfoeee hij had puitsen op zn billen bahhhh.... moet weer overgeven....

24-11-2012, 21:47

Citaat door 10biloen:
WHAHAHAHAHAAHAH normaal?? praat niet over normaal!! jij ebnt verr van normaal!! stomme debiel!! ahahahahahaha
Vertel eens wat over mij dan.

24-11-2012, 21:48

Citaat door 10biloen:
WHAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH AHAAHAHHAHAHAHAAH WOLLAAH GRUWELIJKE!! ahahahaahahahahahahahaha billah homo's allemaal vergassen!! Het lijkt wel de tweede wereld oorlog whaahWHAHAAHAHAHAAH maar dan niet met joden!!



waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahahaahahaha jaahh serieuss gwn alles afsluiten en dan nog geen eenss een string gunnen gwn zo in hun naakkieee tot ze uitelkaar knallennn tffoeeee naar wat zal het ruiken als al die homo bij elkaar in 1 kamer zitten tfoeeeee tfoeee tfoee..... wahahahhhaa

24-11-2012, 21:49

Citaat door dange_rous:
waaaaaaaaaaaaaaahahahahaha sorry kon het ni laten om te delen hahahahaah.... had je naam ni genoemd maar je heb je zelf nu verradden hahaahahah was wel lauwe dagje ff serieus heb je die homo nog voor je ogen met zijn string whahahahaah tfoeee hij had puitsen op zn billen bahhhh.... moet weer overgeven....
WHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAH puisten! wat een idiooit ben jij heey. niet je smeert zalf op zijn puisten ofso , neee hoooo maar gewoon kijken en weg lopen!!! ahahahAHAHAAHAHAHAH dat zou die homo niet erg vinden hoor!!

24-11-2012, 21:50



Citaat door Monarch:
Vertel eens wat over mij dan.



eh straat junkieeee heb je je sigaretten al bij billal opgehaald je bent ze bij em in de auto vergeten net toen hij je bij winkelcentrum afzetten ehhhh izannnn

24-11-2012, 21:50

Citaat door Monarch:
Vertel eens wat over mij dan.
Doe ik liever niet, jou reactie zegt al genoeg!!! ahaahWHAHAHAAHAAHAHAHAHAH engbek!!!

24-11-2012, 21:51

Citaat door 10biloen:
WHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAH puisten! wat een idiooit ben jij heey. niet je smeert zalf op zijn puisten ofso , neee hoooo maar gewoon kijken en weg lopen!!! ahahahAHAHAAHAHAHAH dat zou die homo niet erg vinden hoor!!



wahahahhaha nee man tfoee waren echt rode pukkelssss ik durfde nog geen eens te kijken alleen je zag gwn aan zn hoofd gayyyyy tfoeeeeeee maar ik heb em vergast met mij stinkbommm serieus was zo vieze donner geurrr je weet toch hoe vies dat is hahahhaha

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7