Bekijk volle/desktop versie : Oog make up kan ook mooi zijn met NIET geëpileerde wenkbrauwen..



Pagina's : [1] 2 3 4

24-11-2012, 16:45

Ik lees het steeds vaker..
De eisen voor een mooie oog make up look
zijn toch dat de wenkbrauwen geëpileerd moeten zijn..

Wij hebben het toch geprobeerd:

http://dayanasbeauty.blogspot.nl/2012/11/green-eye-make-up-look.html#!/2012/11/green-eye-make-up-look.html

Wat denken jullie?


LIKE op facebook!


24-11-2012, 16:57


Wauw!dat zijn wel hele dikke wenkbrauwen.Is niet nodig zoveel make up.Gewoon een zwart lijntje klaar.

24-11-2012, 17:00
Iemand die haar wenkbrauwen niet epileert vind ik altijd mooi.

24-11-2012, 17:07

Citaat door chadia79:
Wauw!dat zijn wel hele dikke wenkbrauwen.Is niet nodig zoveel make up.Gewoon een zwart lijntje klaar.


Het is ook geen dagelijkse make up, het was de bedoeling om te laten zien dat glamour make up (dus extra veel) wel kan met vollere wenkbrauwen


Citaat door Oum_wondertje:
Iemand die haar wenkbrauwen niet epileert vind ik altijd mooi.
Ja ik ben ook van mening dat het mooi is

24-11-2012, 17:09



Citaat door chadia79:
Wauw!dat zijn wel hele dikke wenkbrauwen.Is niet nodig zoveel make up.Gewoon een zwart lijntje klaar.
dat is heel gewoon er zijn nog veel dikkere

OT Ik heb het niet zo met die kleurtjes naturel vind ik wel mooi of op zijn uiterst bruin/goudtinten met glitters

24-11-2012, 17:12

Citaat door chadia79:
Wauw!dat zijn wel hele dikke wenkbrauwen.Is niet nodig zoveel make up.Gewoon een zwart lijntje klaar.
Vind dat ze geen dikke wenkbrauwen heeft hoor
Voor de rest ziet het er mooi uit

24-11-2012, 17:13
hoezo haal je in het midden niet weg dat mag wel
voor de rest is het zeker mooi !

24-11-2012, 17:16
Prachtige wenkbrauwen heeft ze, tbarkAllah. Vind ze helemaal niet dik trouwens

24-11-2012, 17:28

Citaat door ippi97:
dat is heel gewoon er zijn nog veel dikkere

OT Ik heb het niet zo met die kleurtjes naturel vind ik wel mooi of op zijn uiterst bruin/goudtinten met glitters


Ja dat klopt, binnenkort gaan we zo'n look proberen met bruintinten.. lekker naturel!

Citaat door mevrouwtje20:
Vind dat ze geen dikke wenkbrauwen heeft hoor
Voor de rest ziet het er mooi uit

Thankyou!

Citaat door LIEF20:
hoezo haal je in het midden niet weg dat mag wel
voor de rest is het zeker mooi !


Thankyou! Ik ben het niet zelf en deze meid haalt liever niets weg!
Helemaal niets mis mee want het is even mooi!


Citaat door Tesliem:
Prachtige wenkbrauwen heeft ze, tbarkAllah. Vind ze helemaal niet dik trouwens
Ja natuurlijk bestaan er dikkere wenkbrauwen maar het is wel duidelijk NIET geëpileerd..
En toch mooi

24-11-2012, 17:31

Citaat door DayanaBeauty:
Ja dat klopt, binnenkort gaan we zo'n look proberen met bruintinten.. lekker naturel!

Ik hou je blog in de gate
Waarom zet je niet stap voor stap hoe je het doet en wat je gebruikt er zijn wel eens mensen die het na willen doen( ik hhh)

24-11-2012, 17:34

Citaat door Desolate:
BTW: ik vind wel dat ze haar wenkies wel wat kan en mag verzorgen zonder de islamitische richtlijnen te overschrijden.....dus tussenstuk weg...en die haartjes subtiel van boven verwijderen waardoor ze haar natural look niet verliest, maar wel verzorgd uit ziet....
In het midden ben ik met je eens maar haartjes van boven je wenkbrauw verwijderen? Mag dat wel?

24-11-2012, 17:34
ik vind de ogen een beetje te heavy opgmaakt en dat meisje heeft al hele gote ogen en volle wenkbrauwen dus vind ik het niet zo mooi staan.
de volle wenkbrauwen vind ik absoluut niet storend maar het middenstukje wel.

24-11-2012, 17:36


Niet zeker dat bovenkant zomaar verminderd mag worden hoor.

24-11-2012, 17:36
Het geheel oogt toch wel onverzorgd. En raar. Niet je wenkbrauwen epileren maar wel heavy make up.

24-11-2012, 17:36
Het staat wel leuk en zo dik zijn die wenkbrauwen ook weer niet. Ik vod de foto wanneer ze naar beneden keek echt mooi

Pagina's : [1] 2 3 4