Bekijk volle/desktop versie : Wees gewaarschuwd !



24-11-2012, 03:14
[ Assalaamoe aleikom wa rahmatullah m.nl leden..

Ik wil graag mijn verhaal aan jullie kwijt. Het begon een paar jaar geleden hier op marokko.nl dat ik een aantal waargebeurde verhalen las over meisjes die misbruikt zijn door jongens, meisjes die te maken hadden gekregen met de aids virus. Door alle verhalen gehoord en gelezen te hebben begon ik niet alleen vrees te krijgen voor die ziekte, maar ook vrees voor Allaah. Elhamdulilah hebben mijn ouders dat boodschap altijd laten overkomen bij mij, en er was geen dag dat mijn moeder mij niet ging waarschuwen. Als puber stond ik daardoor erg sterk in mijn schoenen en wist duidelijk wat ik wel en niet wilde en probeerde het slechte altijd te ontwijken.
Maar helaas zijn er veel pubers die vandaag de dag naief en onwetend zijn, hun ouders schamen zich om over zina te spreken waardoor de kinderen onwetend blijven over dit onderwerp. Wat ik vanuit mijn hart adviseer aan deze pubers (niet alleen pubers maar iedereen) Is dat ze weg moeten blijven van zina. Want Allah zegt in de koran “En nader niet de ontucht. Voorwaar, ontucht is een zedeloosheid en een slechte weg.” (Al-Israa’, 32)
Allah zegt ons niet alleen dat we ontucht niet mogen plegen maar Hij zegt dat wij het ook niet mogen naderen. En alles wat ontucht nadert ( zoals relaties etc) dienen wij dus te vermijden.
Ik wil jullie een ander waargebeurde boodschap laten lezen van een zuster die op het internet haar verhaal bekend heeft gemaakt.ze zegt : [/FONT]

''Zie mijn verhaal als een waarschuwing....Ik dacht dat het mij nooit zou overkomen maar toch is het gebeurd.... Ik vergeet die dag nooit meer toen mijn huisarts mij vertelde dat ik besmet ben geraakt met HIV. Hoe dat kon gebeuren wist ik natuurlijk wel,hij was zo leuk en lief,droeg me op handen,kreeg alles wat ik wou maarja ik wist dat hij vreemd ging en hij had dat ook toegegeven en zweerde op alles dat het niet meer zou gebeuren en dat slippertje kon ik hem nog wel vergeven en ik kon niet zomaar, na veel up's en down's en alles wat we hebben meegemaakt in al die jaren,vertrekken... Toen ben ik er achter gekomen dat meneertje lekker heeft zitten feesten met 1 of ander wijf lekker zn neus heeft volgestopt met coke en haar heeft liggen nxxken zonder condoom! Ik kreeg ongeveer 7 weken later last van mijn keel waarvoor ik naar de huisartsenpost ging omdat ik echt veel pijn had en dacht dat het mijn amandelen waren en dat dacht de weekendarts dus ook en stuurde me naar huis met een antibiothica,later bleek dus dat het een acute hivinfectie was. Ook had ik mijn laten testen op soa en hiv en had dus behalve hiv ook nog eens clamydia! Ik ben doorgestuurd naar een ziekenhuis met een HIV poli in een andere stad daar ben ik nu 4x geweest voor controle van mijn weerstand en de de HIV cellen. Gelukkig hoef ik nog niet aan de medicijnen want mijn weerstand is even hoog als een gezond mens. Helaas wel veel last van duizeligheid en soms krijg ik s nachts zweetaanvallen wat ook niet erg prettig is maarja.... Ik heb nu wel dat ik er niet dagelijks aan denk wat tja het leven gaat toch door en ik moet er maar het beste van zien te maken... De meeste weten hier wel dat je HIV en SOA oploopt als je onbeschermde seks hebt of je nou 1 partner hebt of je hebt losse contacten het maakt tegenwoordig niet meer uit...jammer genoeg.... Condooms zijn niet duur! En twijfel niet als je risco hebt gelopen om je te laten testen en HIV is al na 6 weken te vinden in het bloed(vroeger pas na 6 mnd)andere soa s meestal na 14 dgn Wees verstandig! Veroordeel mensen met HIV niet, ik heb HIV maar ben geen HIV Inmiddels ben ik nu wel weg bij hem want dit kan ik hem nooit vergeven! Hij heeft mijn en mijn zoon leven verpest! Liefs, Anoniempje ''

[FONT=Century Gothic]Beste jongens en meisjes. Wees alsjeblieft gewaarschuwd. Allaah ongehoorzamen brengt vele gevaren met zich mee. Het is niet alleen een gevaar voor jou, maar voor de rest om je heen en zelfs een gevaar voor de onschuldigen. Je zal je afvragen hoe het nou kan dat het een gevaar kan worden voor de onschuldigen? Nou, ik zal je vertellen hoe... Mijn parnter was voor ons huwelijk, seksueel actief. Hij had geen besef dat het gevaren met zich mee kan brengen. Totdat hij me op een dag vertelde dat hij geen maagd was. Dat was voor mij een mes in het hart. Er gingen veel dingen door mijn hoofd. Het deed me denken aan van alles, ziektes soas aids etc. Ik was een paar dagen lang afwezig met mijn gedachtes en het deed me erg veel pijn dat ik niet de eerste was in zijn leven. Maar goed, door veel boeken gelezen te hebben kon ik mijn sabr vinden en wist ik elhamdulilah dat het geen zaak was om me druk over te maken. In veel boeken stond namelijk dat je niet in het verleden van je partner hoort te graaien. Tot ik op een dag de schrik van mijn leven had. Mijn partner en ik hadden wat verschijnselen ontdekt. We hebben meteen naar de huisarts gebeld maar voordat we op afspraak konden gaan waren we alweer een paar dagen verder. We hadden samen de dagen met slapeloosheid doorgebracht. Wat nou als ik besmet was geraakt met een ziekte doordat mijn partner een zonde had begaan in zijn jongere jaren? De dagen waren zwart voor me en ik moest veel geduld hebben. We hadden wat testjes gedaan en natuurlijk duurde het weer even voordat we daar de uitslag van kregen. Uiteindelijk bleek dat wij elhamdulilah geen soa hadden. De huisarts vertelde dat het geen wat ik kreeg op mijn lichaam geen soa was, maar dat het een virus is geweest doordat mijn man sexueel actief was en het op mij had overgebracht. Zijn lichaam reageerde niet op dat virusje maar de mijne blijkbaar wel.
Wat ik wil zeggen is beste jongens en meisjes, stel dat dit een hiv virus was geweest? Wat voor een verantwoording moest mijn man dan niet afleggen bij zijn Heer. Door een zonde zou het leven voor mij verpest zijn terwijl ik en mijn ouders altijd ons best deden om dit soort dingen te voorkomen. Natuurlijk is alles qadr Allah en wat Allah wilt zou dan gebeuren. Maar vergeet niet dat er stelletjes zijn bij wie er wel aids en hiv actief waren doordat een van hun ontucht had gepleegd. Ontucht is vaak een oorzaak van vele ruzies scheidingen en ziektes.
Tot slot wil ik een video met jullie delen. Bekijk deze video. Als jullie ouders het niet hebben met jullie over dit soort onderwerpen ,wie dan wel? Daarom voel ik mij verplicht om mijn broeders en zuster te waarschuwen. Ik heb alleen het beste met jullie voort.
[video=youtube;lBQqvahUbAQ]http://www.youtube.com/watch?v=lBQqvahUbAQ[/video]

[COLOR="#800080"][B]Boodschap vanuit mijn man naar jullie toe :
Alhemdoeillaah inderdaad alle lof komt aan Allaah toe. Wij lofen hem en zoeken zijn hulp en vergeving. Wij zoeken toevlucht bij Allah tegen het kwaad van onze zielen en van onze slechte daden.
De dagen waarin ik ontucht pleegde in mijn jongere jaren waren voor mij als duisternis. Elhemdoelilaah heeft Allah bij daarna geleidt. Nooit geweten dat ik mijn vrouw na zoveel jaren kon schaden met zo een virus, Subhanallah. De dagen dat ik een test moest doen en afwachten op de uitslag waren voor mij zware dagen. Maar elhemdoelillaah door deze situatie heeft Allah mij dichter bij hem gebracht. Na veel gelezen te hebben op het internet kan je een stilledrager zijn zonder dat je het door hebt en ziektes bij andere overdragen en spijtig genoeg werd mijn vrouw het dupe van een virus. Toen ik hoorde dat de uitslag verder goed was , was mijn dank groot aan Allah. Hierdoor wil ik een oproep doen aan alle broeders en zusters om je zelf weg te houden van ontucht en natuurlijk kennis op te doen over onze mooie geloof. Kennis is licht! Want de islam is een levenswijze, het beschermt je tegen al het kwade.
De Profeet (Allah’s gebeden en vrede zij met hem) heeft gezegd: “Wanneer de ontuchtpleger ontucht pleegt, treedt al-Iemaan uit hem en wordt het als een beschaduwende wolk. En wanneer hij (ermee) stopt, keert al-Iemaan zich in hem terug.”1

[COLOR="#00FF00"]Vergeet de beloning niet die Allah ons heeft beloofd :
Een interpretatie van wat Allah zegt in surat al ahzaab vers 35 :'' De mannen en vrouwen die zich hebben overgegeven, de gelovige mannen en vrouwen, de trouwe mannen en vrouwen, de oprechte mannen en vrouwen, de standvastige mannen en vrouwen, de nederige mannen en vrouwen, de vrijgevige mannen en vrouwen, de vastende mannen en vrouwen, de mannen en vrouwen die hungeweldige beloning voorbereid.

Ik verwijs jullie door naar het verhaal van onze zuster Amal die nu wellicht in haar graf ligt doordat ze getroffen werd door aids.
http://bismillaah.webnode.nl/products/de-pijnlijke-brief-van-amal-waargebeurd-/

Onze excuses dat we het een beetje te lang voor jullie hebben gemaakt. Moge Allah ons allen leiden naar het goede
Wa salaam[/COLOR]


.[/COLOR][/B] ]

25-11-2012, 00:13


Wat vreselijk voor jou meid

Moge Allah je hiervoor vergeven en moge hij jou genezen Inchallah

25-11-2012, 01:00

Citaat door BerberseSchone:
Wat vreselijk voor jou meid

Moge Allah je hiervoor vergeven en moge hij jou genezen Inchallah
Zij is niemand iets schuldig, haar man heeft haar de virus overgedragen.

Ts: Wat ben jij sterk zeg, moge Allah swt jou voor je geduld belonen en jou genezen. En toch zit mij iets dwars, mannen komen hier altijd maar dan ook altijd makkelijk van af. Wat nou als de rollen worden omgedraaid? Vreselijk, ik vind dat elke man zich zou moeten testen voor hij het huwelijk binnentreedt, het heeft uiteindelijk niets met vertrouwen te maken maar uit voorzorg.

25-11-2012, 12:06

Citaat door amoela87:
Zij is niemand iets schuldig, haar man heeft haar de virus overgedragen.

Ts: Wat ben jij sterk zeg, moge Allah swt jou voor je geduld belonen en jou genezen. En toch zit mij iets dwars, mannen komen hier altijd maar dan ook altijd makkelijk van af. Wat nou als de rollen worden omgedraaid? Vreselijk, ik vind dat elke man zich zou moeten testen voor hij het huwelijk binnentreedt, het heeft uiteindelijk niets met vertrouwen te maken maar uit voorzorg.
Allahuma ameen.juist! als de rollen waren omgedraaid was de vrouw met een enkeltje naar haar ouders gestuurd en volgens mij ook als hxxx uitgescholden worden... dat is zo jammer van alle culturen.maar elhamdulilah laat de islaam ons zien hoe we wel moeten leven.. en ik raad echt iedereen aan om zich samen met je toekomstige partner te laten testen.want je gedachte zal tegen je zeggen dat je toekomstige 100%maagd is, maar vergeet niet dat je gedachtes het ook hartstikke fout kan hebben zoals i
n mijn geval.