Bekijk volle/desktop versie : Ben ik extreem of is dit normaal



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

23-11-2012, 17:03
- Mijn vrouw mag niet werken geld in het laat brengen is de taak van de man

- Ze moet haar taken uitvoeren, dus huishouden en kinderen zijn haar voornaamste taken

- Ik wil altijd weten waar ze is en wat ze aan het doen en met wie (eventueel met bewijs of nacontrole)

- Zomaar naar buiten zonder geldige reden kan absoluut niet. En ik ben degene die bepaalt of het een geldige reden is

- Wat gaan drinken met vriendinnen of zomaar ergens heen gaan mag niet (vriendinnen zijn sowieso een NO NO)

- Als ze niet thuis is is ze of bij mijn ouders of bij haar ouders (Eventueel met bewijs of nacontrole)

- Gaan winkelen doet ze niet met vriendinnen (want die mag ze niet hebben maximaal 1 hele goede) maar met haar zussen of nichten (als ze goede vrouwen zijn en anders gaat dat ook niet door)

- Ze moet er bedekt bijlopen

- Straattaal mag absoluut niet (laat dat maar aan mij over)



hmmm ik ben vast nog wel iets vergeten maar dat komt dan zo wel, dit is in ieder geval de basis. Ik vind dit ook niet hele rare dingen

Toch?

23-11-2012, 17:05


Ze moet kunnen koken

23-11-2012, 17:05

Citaat door Malafide:
- Mijn vrouw mag niet werken geld in het laat brengen is de taak van de man

- Ze moet haar taken uitvoeren, dus huishouden en kinderen zijn haar voornaamste taken

- Ik wil altijd weten waar ze is en wat ze aan het doen en met wie (eventueel met bewijs of nacontrole)- Zomaar naar buiten zonder geldige reden kan absoluut niet. En ik ben degene die bepaalt of het een geldige reden is
- Wat gaan drinken met vriendinnen of zomaar ergens heen gaan mag niet (vriendinnen zijn sowieso een NO NO)
- Als ze niet thuis is is ze of bij mijn ouders of bij haar ouders (Eventueel met bewijs of nacontrole)

- Gaan winkelen doet ze niet met vriendinnen (want die mag ze niet hebben maximaal 1 hele goede) maar met haar zussen of nichten (als ze goede vrouwen zijn en anders gaat dat ook niet door)
- Ze moet er bedekt bijlopen

- Straattaal mag absoluut niet (laat dat maar aan mij over)


hmmm ik ben vast nog wel iets vergeten maar dat komt dan zo wel, dit is in ieder geval de basis. Ik vind dit ook niet hele rare dingen

Toch?
Dikgedrukte is raar.

Voor je me aanvalt, ik heb maar één beste vriendin.

23-11-2012, 17:06

Citaat door ArifRules:
Ze moet kunnen koken
wajo ik schrok ik dacht dat je zei ze moet kunnen roken\

koken is toch onderdeel van het huishouden of ben ik nou gek

23-11-2012, 17:06


Ik vind het niet raar nee Maar een nacontrole

23-11-2012, 17:06

Citaat door Truffel:
Dikgedrukte is raar.

Voor je me aanvalt, ik heb maar één beste vriendin.
ja wat is je probleem dan

23-11-2012, 17:07

Citaat door LaLa_Karima:
Ik vind het niet raar nee Maar een nacontrole
oke gelukkig

23-11-2012, 17:08

Citaat door Malafide:
oke gelukkig
gewoon logisch. Maar een na controle is toch wel erg extreem vind je niet?

23-11-2012, 17:09

Citaat door Malafide:
ja wat is je probleem dan
HEt probleem is dat jij niet mag/kan zeggen dat ze dat niet mag doen. Ik zou het iig niet accepteren, een (goede) vrouw weet zelf wat ze wel of niet kan maken en welke vriendinnen goede of slechte invloed op haar hebben.
Nacontrole en/of bewijs is al helemaal uit den boze.

23-11-2012, 17:09

Citaat door Malafide:
wajo ik schrok ik dacht dat je zei ze moet kunnen roken\

koken is toch onderdeel van het huishouden of ben ik nou gek
Ja en jointjes roken natuurlijk

23-11-2012, 17:09
Ik geef jou max 5 jaar in het begin o.k zijn ze een beetje dom en onderdanig na een paar jaar hoppa in een klap wakker..maar wacht niet voordat ze jou financieel eerst heeft uitgekleed al haar zaakjes op een rij, huis op haar naam gezet en sloten verwisselt en dan toedelookie.....

23-11-2012, 17:09
Dominant en shit wat heb je meegemaakt dat je zo streng bent

Je vergeet internet, straks gaat ze stiekem contact houden met mannen terwijl jij geld verdient!

23-11-2012, 17:09



Citaat door LaLa_Karima:
gewoon logisch. Maar een na controle is toch wel erg extreem vind je niet?
ja zometeen was ze daar niet en dan? alles moet gecontroleerd worden

23-11-2012, 17:10

Citaat door vaseline00:
Ik geef jou max 5 jaar in het begin o.k zijn ze een beetje dom en onderdanig na een paar jaar hoppa in een klap wakker..maar wacht niet voordat ze jou financieel eerst heeft uitgekleed al haar zaakjes op een rij, huis op haar naam gezet en sloten verwisselt en dan toedelookie.....
ahh hier hebben we er 1 een echte rotzooi

23-11-2012, 17:11

Citaat door Ibtissam11:
Dominant en shit wat heb je meegemaakt dat je zo streng bent

Je vergeet internet, straks gaat ze stiekem contact houden met mannen terwijl jij geld verdient!
ik ben niet streng ik ben normaal

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17