Bekijk volle/desktop versie : stel je vrouw werkt later zorg ik heb der ni echt problemen mee maar



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

23-11-2012, 15:57
moet ze dan ook piemels wassen en vaginas???




i mean thats a situation








ja wat zeg je tegen haar dan als ze thuis komt? en schat hoeveel slurfjes heb je vandaag gewassen

23-11-2012, 15:58


hamdoelilah doe ik dat niet
ik ken dames die het werk wel doen en jup dat moeten ze inderdaad wassen

23-11-2012, 15:59

Citaat door Theboeharesht:
hamdoelilah doe ik dat niet
ik ken dames die het werk wel doen en jup dat moeten ze inderdaad wassen
daaamn das fucked up, ik zou uit het niks me tikken krijgen rennen naar haar werk en die oudere mannen total loss slaan uit jaloezi




dus geen zorg vrouw voor mij helaas

23-11-2012, 16:01

Citaat door Johndillinger:
daaamn das fucked up, ik zou uit het niks me tikken krijgen rennen naar haar werk en die oudere mannen total loss slaan uit jaloezi




dus geen zorg vrouw voor mij helaas
hahahaha ik hou er ook niet van word misselijk alleen al van de gedachte
zal er nooit mijn werk van gaan maken

23-11-2012, 16:02



Citaat door Theboeharesht:
hahahaha ik hou er ook niet van word misselijk alleen al van de gedachte
zal er nooit mijn werk van gaan maken
is wel knelpunt beroep nu er is veel vraag naar, maar ik zou gek worden alleen van de gedachte al snap je



stel ze zit maaltijd voor te bereiden dan zie ik al die slurfjes voor me dan word ik wild en agressief en dan ja


nee laat maar

23-11-2012, 16:05

Citaat door Johndillinger:
is wel knelpunt beroep nu er is veel vraag naar, maar ik zou gek worden alleen van de gedachte al snap je



stel ze zit maaltijd voor te bereiden dan zie ik al die slurfjes voor me dan word ik wild en agressief en dan ja


nee laat maar
hahahah aahh ja ik vind het ook vies

23-11-2012, 16:12

Citaat door Theboeharesht:
hahahah aahh ja ik vind het ook vies
wil jij part time werken of full time job later als je bent getrouwd?

23-11-2012, 16:14

Citaat door Johndillinger:
wil jij part time werken of full time job later als je bent getrouwd?
Parttime, wil ook gewoon tijd hebben voor huishouden, man, kinderen en familie

23-11-2012, 16:14
Stront wegvegen.

23-11-2012, 16:15

Citaat door Theboeharesht:
Parttime, wil ook gewoon tijd hebben voor huishouden, man, kinderen en familie
das mooi gezegd vind ik eigenlijk ook i mean je wilt zovaak mogelijk bij je kinderen zijn neem ik aan als normale moeder

23-11-2012, 16:15

Citaat door Monarch:
Stront wegvegen.
dat ook nog, als het kinderzorg was denya heniya maar zo een job vergt toch veel sbar denk ik

23-11-2012, 16:16

Citaat door Johndillinger:
das mooi gezegd vind ik eigenlijk ook i mean je wilt zovaak mogelijk bij je kinderen zijn neem ik aan als normale moeder
Sowieso dat is de mooiste tijd. de eerste woordjes en de eerste stapjes. dat wil ik gewoon meemaken inshaAllah. en wil dat niet van een leidster op een kinderdagverblijf horen dat mijn kind de eerste stapjes heeft gezet

23-11-2012, 16:20


Slurfjes whahaha

Allereerst vind ik dat mijn vrouw later niet een laagopgeleide baan mag hebben. Wat gaat zij zich doodwerken, voor weinig. Dan kan ze netzo goed thuis blijven zitten. inshallah zal ik als enige voor het gezin zorgen. Kan zij een goede baan krijgen, da mag zij van mij eventueel partime werken. tenslotte mag haar baan niet ten kosten gaan van het huishouden, koken of de zorg van mijn kinderen.

ghair insh'allah.

23-11-2012, 16:23

Citaat door ZuivereZiel:
Slurfjes whahaha

Allereerst vind ik dat mijn vrouw later niet een laagopgeleide baan mag hebben. Wat gaat zij zich doodwerken, voor weinig. Dan kan ze netzo goed thuis blijven zitten. inshallah zal ik als enige voor het gezin zorgen. Kan zij een goede baan krijgen, da mag zij van mij eventueel partime werken. tenslotte mag haar baan niet ten kosten gaan van het huishouden, koken of de zorg van mijn kinderen.

ghair insh'allah.
InshaÁllah

23-11-2012, 16:43

Citaat door Theboeharesht:
Sowieso dat is de mooiste tijd. de eerste woordjes en de eerste stapjes. dat wil ik gewoon meemaken inshaAllah. en wil dat niet van een leidster op een kinderdagverblijf horen dat mijn kind de eerste stapjes heeft gezet
pfffffffffff dat is pas gesproken!!!!!!!!!!! kan er niet aan denken dat me kinderen in een of ander opvang zitten


gewoon lekker thuis zoals het hoort

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8