Bekijk volle/desktop versie : Niet gelovige Marokkanen?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

23-11-2012, 09:59
Oproep zegt genoeg denk ik

Al een geruime tijd liep ik met enorme twijfels in islam. Dus besloot ik me te gaan verdiepen en verdiepen.
Ben Marokkaans en ken niemand die dat ook is en niet meer gelooft.

Vandaar deze oproep om gedachten, ervaringen en en en……uit te wisselen.


GEEN HAATreacties aub

23-11-2012, 10:01


'Verdiepen en verdiepen' zeg je. Wat is je uitkomst?

23-11-2012, 10:02
Okee en kun je ff zelf voorstellen, hoe oud en wat voor opleiding doe je?

23-11-2012, 10:05

Citaat door Mallory:
'Verdiepen en verdiepen' zeg je. Wat is je uitkomst?
Uitkomst is ......dat er niks is

23-11-2012, 10:08



Citaat door misterXXX:
Okee en kun je ff zelf voorstellen, hoe oud en wat voor opleiding doe je?
Geloof je ook niet meer? Dat is alvast 1

23-11-2012, 10:08
Oké, ik verlaat deze topic heel gauw voordat ik agressief word van je 'er is niks'.

23-11-2012, 10:10
modeste ik ben zelf pragmatisch gezien een atheist en theoretisch een agnost. Ik heb een periode vol vragen gezeten, ben daarna meer gaan verdiepen in de islam, en op korte termijn was ik fundamentalistisch(slechts theoretisch), maar snel zag ik al een aantal fouten etcetera en werd ik niet meer gelovig. Ik heb nog veel vakken bestudeerd, van biologie tot aan psychologie en kom tot de conclusie dat de mens zichzelf ernstig voor de gek houdt

23-11-2012, 10:11

Citaat door Mallory:
Oké, ik verlaat deze topic heel gauw voordat ik agressief word van je 'er is niks'.
Dat vroeg je aan mij. En dat is mn antwoord erop.
Agressie is nergens voor nodig

23-11-2012, 10:16

Citaat door misterXXX:
modeste ik ben zelf pragmatisch gezien een atheist en theoretisch een agnost. Ik heb een periode vol vragen gezeten, ben daarna meer gaan verdiepen in de islam, en op korte termijn was ik fundamentalistisch(slechts theoretisch), maar snel zag ik al een aantal fouten etcetera en werd ik niet meer gelovig. Ik heb nog veel vakken bestudeerd, van biologie tot aan psychologie en kom tot de conclusie dat de mens zichzelf ernstig voor de gek houdt
Ik herken mezelf in jou verhaal. Heb er ook een hele tijd over gedaan om tot de conclusie gekomen dat het een misleiding is.
Goed om te lezen dat ik dus niet de enige ben!

23-11-2012, 10:18
Dus ik moet geen Psychologie studeren,anders word ik misleid door die joden

23-11-2012, 10:21

Citaat door Modeste1:
Ik herken mezelf in jou verhaal. Heb er ook een hele tijd over gedaan om tot de conclusie gekomen dat het een misleiding is.
Goed om te lezen dat ik dus niet de enige ben!
Ik vind het ook leuk om te lezen, dat ik niet de enige ben, ik ben nu ook tot de ontdekking dat er steeds meer marokkanen zijn die hetzelfde meemaken. Alleen helaas durven er veel er niet voor uit te komen.

23-11-2012, 10:22

Citaat door LittleGirl-:
Dus ik moet geen Psychologie studeren,anders word ik misleid door die joden
Gewoon keuken schoonmaken dan doe jij al goed genoeg.

23-11-2012, 10:22


Dag des oordeels komt eraan dan zien we wel.

23-11-2012, 10:24

Citaat door misterXXX:
Ik vind het ook leuk om te lezen, dat ik niet de enige ben, ik ben nu ook tot de ontdekking dat er steeds meer marokkanen zijn die hetzelfde meemaken. Alleen helaas durven er veel er niet voor uit te komen.
Eerlijk gezegd heeft het mij zelfs moeite gekost om deze topic te openen.

23-11-2012, 10:25

Citaat door misterXXX:
modeste ik ben zelf pragmatisch gezien een atheist en theoretisch een agnost. Ik heb een periode vol vragen gezeten, ben daarna meer gaan verdiepen in de islam, en op korte termijn was ik fundamentalistisch(slechts theoretisch), maar snel zag ik al een aantal fouten etcetera en werd ik niet meer gelovig. Ik heb nog veel vakken bestudeerd, van biologie tot aan psychologie en kom tot de conclusie dat de mens zichzelf ernstig voor de gek houdt


Citaat door Modeste1:
Ik herken mezelf in jou verhaal. Heb er ook een hele tijd over gedaan om tot de conclusie gekomen dat het een misleiding is.
Goed om te lezen dat ik dus niet de enige ben!
duidelijke vorm van zelf interpertatie.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11