Bekijk volle/desktop versie : Ik wil een serieus gesprek met iemand.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

22-11-2012, 23:31
Kom maar op.

22-11-2012, 23:31


Kom met een serieus onderwerp en wij tweetjes gaan een reuze serieus gesprek voeren.

22-11-2012, 23:32
Ik zit klaar.

22-11-2012, 23:32

Citaat door Bookworm.:
Kom met een serieus onderwerp en wij tweetjes gaan een reuze serieus gesprek voeren.
Ik weet niks... Kom jij 's met iets eh tasekaath?

Citaat door Vreugde_:
.
Vertel!

22-11-2012, 23:33


Kom maar op hehehe.

22-11-2012, 23:34
Serieuze gesprekken moet je niet forceren!

22-11-2012, 23:35
Oke, wat zal het onderwerp zijn

22-11-2012, 23:39

Citaat door MaMiTa_GeK:
Ik weet niks... Kom jij 's met iets eh tasekaath?

Blokkaag. Ik ben een ware kneus als het op gespreksstof aankomt.

22-11-2012, 23:41
Oke ladies... Ik wil dit best wel van jullie weten:

Je leert een man kennen. Hij heeft jou eerlijk vertelt dat hij een slechte verleden heeft gehad, zo goed als jij bent heb je hem vertelt dat je niet naar het verleden kijkt en daar ook niets van hoeft te weten (met in gedachte dat hij wel open kaart met je wilde zijn)

Jullie gaan trouwen, en zijn dolgelukkig samen. Na 2 jaar krijg je een telefoontje van een dame die vraagt naar je man.. Je gaat uit van het positieve maar je kan het niet onderdrukken om toch nieuwsgierig te zijn. Je vraagt aan haar wat de reden is en ze vertelt je dat het om zijn kind gaat (duidelijkheid, kind is dus niet van jou en je weet niks van een kind).

Wat doe je?

22-11-2012, 23:43

Citaat door MaMiTa_GeK:
Oke ladies... Ik wil dit best wel van jullie weten:

Je leert een man kennen. Hij heeft jou eerlijk vertelt dat hij een slechte verleden heeft gehad, zo goed als jij bent heb je hem vertelt dat je niet naar het verleden kijkt en daar ook niets van hoeft te weten (met in gedachte dat hij wel open kaart met je wilde zijn)

Jullie gaan trouwen, en zijn dolgelukkig samen. Na 2 jaar krijg je een telefoontje van een dame die vraagt naar je man.. Je gaat uit van het positieve maar je kan het niet onderdrukken om toch nieuwsgierig te zijn. Je vraagt aan haar wat de reden is en ze vertelt je dat het om zijn kind gaat (duidelijkheid, kind is dus niet van jou en je weet niks van een kind).

Wat doe je?
Ligt eraan... Heeft hij mij van tevoren ook verteld dat hij ergens een cadeautje (lees: kind) had achtergelaten of heeft ie dat detail voor de leuk achterwege gelaten?

Edit: Ik zie nu pas dat ik er niets van weet.
Even kijken hoor... We zijn dolgelukkig, mijn huwelijk zou ik niet zomaar kapot laten gaan, denk ik. Maar, waarom heeft hij mij niets verteld over een kind? Als ie zo eerlijk wilde zijn om te vertellen dat hij een niet al te best verleden heeft gehad, kon hij er toch ook wel bij vermelden dat hij een kind bij een andere vrouw heeft? Hmm.. Lastige situazione.

22-11-2012, 23:45

Citaat door MaMiTa_GeK:
Oke ladies... Ik wil dit best wel van jullie weten:

Je leert een man kennen. Hij heeft jou eerlijk vertelt dat hij een slechte verleden heeft gehad, zo goed als jij bent heb je hem vertelt dat je niet naar het verleden kijkt en daar ook niets van hoeft te weten (met in gedachte dat hij wel open kaart met je wilde zijn)

Jullie gaan trouwen, en zijn dolgelukkig samen. Na 2 jaar krijg je een telefoontje van een dame die vraagt naar je man.. Je gaat uit van het positieve maar je kan het niet onderdrukken om toch nieuwsgierig te zijn. Je vraagt aan haar wat de reden is en ze vertelt je dat het om zijn kind gaat (duidelijkheid, kind is dus niet van jou en je weet niks van een kind).

Wat doe je?
Moeilijke situatie..

Ik denk dat ik het in mijn achterhoofd houd en dat ik ga wachten tot hij het zelf verteld. Vertelt hij het niet in de aankomende 2 weken, confronteer ik hem ermee en kijk ik hoe het echt zit..

22-11-2012, 23:46

Citaat door Bookworm.:
Ligt eraan... Heeft hij mij van tevoren ook verteld dat hij ergens een cadeautje (lees: kind) had achtergelaten of heeft ie dat detail voor de leuk achterwege gelaten?

Vanuit jouw perspectief weet jij dus helemaal NIKS van dat kind. Hij heeft het nooit over een kind gehad, alleen dat hij dus een slecht verleden heeft.

Hij is ook niet thuis om het direct te vragen. Wat doe je?

Citaat door Vreugde_:
Oei...Denk dat ik te maken zou hebben met gemengde gevoelens. Hem ernaar vragen en uiteindelijk zoeken naar een oplossing.
Dus je wordt niet gelijk boos, gefrustreerd etc? Hoe besluit je dat aan te pakken?

22-11-2012, 23:47



Citaat door Mallory:
Moeilijke situatie..

Ik denk dat ik het in mijn achterhoofd houd en dat ik ga wachten tot hij het zelf verteld. Vertelt hij het niet in de aankomende 2 weken, confronteer ik hem ermee en kijk ik hoe het echt zit..
Dus je wacht erop dat hij uit het niets naar je toekomt en je iets vertelt over zijn kind?
Zou je daar niet gek van worden?

22-11-2012, 23:49

Citaat door MaMiTa_GeK:
Dus je wacht erop dat hij uit het niets naar je toekomt en je iets vertelt over zijn kind?
Zou je daar niet gek van worden?
Nee, want ik denk dat die vrouw hem weer gaat bellen en dan maar hopen dat hij ermee gaat zitten.
Ik hoef het dus échttt niet mee te maken.

22-11-2012, 23:49
Ik zou een gesprek met hem aan gaan en vragen hoe het zit met dat kind. En of hij zelf uberhaupt iets wist van het kind.
Je weet maar nooit mis zijn ze uit elkaar gegaan tijdens haar zwangerschap ofzo

Maar ja best moeilijk want je accepeert zijn verleden, het kan dus een foutje zijn geweest in het verleden
Maar ja als hij het al wist en verborgen heeft gehouden, zou ik wel boos worden moeilijk te vergeven.
tenzij ik smoorverliefd ben


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12