Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid i´ve got a problem.



22-11-2012, 22:43

Citaat door hardknocklife:
[ik zit in de knoop met mezelf, en ik word zo gek van mezelf.. ik wil gewoon de hele dag door huilen. t voelt aan alsof iedereen me in de steek laat.. en ik heb niemand om mee te praten.. ik weet niet eens waarom ik dit plaats. en dit is niet voor aandacht ik word gwn knettergek vn mezelf.]


dusjaa..
.

22-11-2012, 22:44


wat wil je nu doen?

22-11-2012, 22:56
hoe lang heb je dit gevoel dan? maar je hebt vast wel iemand toch waarmee je kan praten over je probleem:/ en mischien komt het gwn omdat je ongesteld moet worden ofzo? dat kan ook he...

22-11-2012, 23:38

Citaat door hardknocklife:
nee daar ligt t niet aan.. en aan wie moet ik t vertelle? dr is niemand.
hmm ik dacht je hebt vast wel een vriendin die je vertrouwt of een nicht? anders kan je met een psycholoog praten.. soms vinden mensen dat onzin maar het kan wel helpen..of op zn minst zal het je wel een beetje goed doen ik wens je in ieder geval veel geluk toe en hoopt dat je je zo snel mogelijk weer gelukkig zal voelen inshallah

23-11-2012, 00:35


Aan mij kan je je ei kwijt

23-11-2012, 15:01
Als je een luisterend oor wil en je verhaal kwijt wil, dan kan je me gewoon een pm versturen!

27-11-2012, 10:18
Het is de sjeitan die jouw dit gevoel geeft. Zeg a3oedoe billahi mina sjeitan a radjiem. Verricht extra gebeden wanneer je je zo voelt en lees de koran, wat een genezing is voor het hart en lichaam. Doe du3aa bij Allah (SWT). Er zijn specifieke duaa in gevallen waarin men zich verdrietig of alleen voelt. By the way, je bent nooit alleen. Allah (SWT) is met jou, al zie je hem niet. Hij ziet jou wel en hij is de enige die jou een gelukkig gevoel kan geven, als jij je ervoor openstelt.

Moge Allah (SWT) jou verblijden!