Bekijk volle/desktop versie : Wat valt er te doen in Tanger in deWINTER???? help!!!!!!!!!!!!!!!!!



22-11-2012, 02:37
Dag dames ( en heren)

Ik ga in december na Tanger samen met me man.
Ik vroeg me af wat voor spannends je in Tanger kan doen behalve eten, drinken, Grot der Hercules en Souk Barra en Deggl en strandwandelingen.

Ik heb het gevoel dat ik me overdag ga vervelen omdat ik niet weet wat er exact allemaal te doen is daar.

wie kan me helpen??

zowel mannen als vrouwen graag jullie mening..

Ik hoor graag van jullie..

Groetjes

22-11-2012, 03:12


Je kan lekker aan de hasj gaan, cola dopjes op straat tellen, taxi's aanhouden, en doorlopen, op kakkerlakken jagen. Bedelaars afsnauwen. En nog veel meer!

22-11-2012, 03:14
In de avond naar m'nar park. http://www.mnarparktanger.com/

Richting m'nar park, als je een tijdje verder rijd kom je terecht bij Ksar ers seghir. Daar heb je een bekend vis restaurant die heerlijke visgerechten bieden. Met een schitterend uitzicht op de middelandse zee.

22-11-2012, 03:19
hahahahahaha thanks ik zal het onthouden..

22-11-2012, 03:21


ik ben afhankelijk van taxi"s ... tot aan mnar komt er genoeg.. maar verder geeft me de kriebels..
straks staan we daar s"avonds zonder vervoer

22-11-2012, 08:11
Ik ben nog nooit in de winter naar Tanger geweest, maar wat ik altijd doe als ik erheen ga in de zomervakantie :
Manar park, boulevard, rmillat, caps partil, kandinski, ksar lkbier, ksar sghier etc etc.
Ik raad je aan om ook naar Tetouan en Chefchaouen te gaan, super leuk sfeertje! En het is niet zo ver rijden.

22-11-2012, 10:06
Je kan er slapen tot 6 uur middag en dan die strandwandeling maken enzo?