Bekijk volle/desktop versie : NUHR.NL goedkope vliegtickets. Zijn zij te VERTROUWEN???



21-11-2012, 21:18
Titel zegt voldoende. Wie heeft ervaring met ze en kan met harde bewijzen aantonen of ze te vertrouwen zijn of niet. Zelf ben ik op onderzoek uitgegaan en heb geconstateerd dat zij vluchten aanbieden van Air Arabia die Air Arabia zelf niet aanbiedt. Heb ze Air Arabia telefonisch gesproken en zij hebben mij met klem bevestigd dat zij de aangeboden vlucht door NUHR niet in hun systeem hebben staan. En ook doet Air Arabia niet aan Full chart, betekent dat een bureau een vliegtuig volledig afhuurt.
Dus heeft iemand meer info voor me want wil dit toch duidelijk hebben. Of heeft iemand ervaring met ze.

Barakka Allahoefiekoem
Wasallaam

21-11-2012, 21:20


Nooit van gehoord. Wat ik al zo van je lees, zegt mijn gevoel dat er iets niet klopt.

21-11-2012, 21:22

Citaat door pico:
Titel zegt voldoende. Wie heeft ervaring met ze en kan met harde bewijzen aantonen of ze te vertrouwen zijn of niet. Zelf ben ik op onderzoek uitgegaan en heb geconstateerd dat zij vluchten aanbieden van Air Arabia die Air Arabia zelf niet aanbiedt. Heb ze Air Arabia telefonisch gesproken en zij hebben mij met klem bevestigd dat zij de aangeboden vlucht door NUHR niet in hun systeem hebben staan. En ook doet Air Arabia niet aan Full chart, betekent dat een bureau een vliegtuig volledig afhuurt.
Dus heeft iemand meer info voor me want wil dit toch duidelijk hebben. Of heeft iemand ervaring met ze.

Barakka Allahoefiekoem
Wasallaam
Ik had hier laatst een topic over. Heb contact met ze opgenomen en zij vlogen voorheen alleen naar Turkije en nu ook naar Marokko.

Aantal kg bagage ontbrak op de site, maar achteraf niet meer geboekt want na mijn topic vlogen die prijzen.

21-11-2012, 21:23
Dat is geen hard bewijs. Voor hetzelfde geldt charteren zij wel een vliegtuig van Air Arabia en is de medewerkster in kwestie niet juist geinformeerd. Ik wil nl. niet meteen beweren dat NUHR niet te vertrouwen en hun naam verpesten en daarmee hen business. Ik wil alleen duidelijkheid krijgen over deze organisatie aangezien zij nieuw op de markt zijn

21-11-2012, 21:36



Citaat door pico:
Dat is geen hard bewijs. Voor hetzelfde geldt charteren zij wel een vliegtuig van Air Arabia en is de medewerkster in kwestie niet juist geinformeerd. Ik wil nl. niet meteen beweren dat NUHR niet te vertrouwen en hun naam verpesten en daarmee hen business. Ik wil alleen duidelijkheid krijgen over deze organisatie aangezien zij nieuw op de markt zijn


Ik zou zeggen boek een vlucht en je komt er zelf achter.

Aju

21-11-2012, 21:44
Was ik ook benieuw naar ik twijfelde maar heb toch mltours gekozen

21-11-2012, 22:07
nuhr is inderdaad erg onbekend. ik weet ook niet....

21-11-2012, 22:15
noti.. en up

01-12-2012, 16:47
Me vader en oma hebben er geboekt, voor over een paar weken, zullen het zien.. Ghair inshallah!

02-12-2012, 11:14
Nuhr is onderdeel van yildirim reizen. Enige belangrijke verschil is dat Yildirim anvr aangesloten is, dus bij faillisement heb je je geld terug en Nuhr heeft dat niet. Ze bieden dezelfde vluchten aan. Dus up to you waar je voor kiest

02-12-2012, 21:49

Citaat door Dounyaaa:
Nuhr is onderdeel van yildirim reizen. Enige belangrijke verschil is dat Yildirim anvr aangesloten is, dus bij faillisement heb je je geld terug en Nuhr heeft dat niet. Ze bieden dezelfde vluchten aan. Dus up to you waar je voor kiest
bedankt voor de info. Ik ben ook aan het kijken naar een ticket. Ze zijn wel goedkoop.
Mijn turkse collega kende de vliegmaatschappij in ieder geval niet. helaas. Ervaringen zijn welkom.

02-12-2012, 21:54
Ik zat ook laatst te kijken. ik durf ook niet te boeken bij hun.