Bekijk volle/desktop versie : Studie HBO Rechten-studenten..



21-11-2012, 19:56
Heeft iemand ervaring met de opleiding? Ik heb geen flauw idee wat ik wil doen na mijn examenjaar en dacht zelf aan HBO Rechten (eerste jaar P halen) en dan doorstromen naar Rechten aan de Universiteit..

21-11-2012, 20:34


Ik zit nu in mijn eerste jaar.

21-11-2012, 21:20

Citaat door ToaSolCal3:
Ik zit nu in mijn eerste jaar.
Bevalt het je? Ik weet eerlijk gezed helemaal niets over de opleiding. IK we gewoon niet wat ik wil gaan doen.

24-11-2012, 10:49
Ook eerste jaar. Ik vind het tot nu toe wel te doen en erg interessant

24-11-2012, 12:08


Ik doe het ook en zit in m'n eerste jaar, maar vind het wel interessant dat iedereen denkt zo makkelijk over te stromen aangezien er zoveel moeite mee hebben! Ik heb in ieder geval mijn tentamens gehaald, het enige stomme eraan is: projecten!

24-11-2012, 15:23

Citaat door melksnor:
Ook eerste jaar. Ik vind het tot nu toe wel te doen en erg interessant
Leuk om te horen, ben benieuwd! Ik ga binnekort naar een open dag, inshaAllah. Waar volg je deze opleiding?

Citaat door curldeluxe:
Ik doe het ook en zit in m'n eerste jaar, maar vind het wel interessant dat iedereen denkt zo makkelijk over te stromen aangezien er zoveel moeite mee hebben! Ik heb in ieder geval mijn tentamens gehaald, het enige stomme eraan is: projecten!
Waar doe jij de opleiding? En wat voor projecten ongeveer heb je?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

24-11-2012, 23:10
P gehaald afgelopen schooljaar,makkelijk te doen als je alles bijhoudt en met de juiste mensen omgaat.

25-11-2012, 01:09
@lovestory, ik studeer aan de hva.
@curldeluxe, pfff die projecten zijn zwaaaaar hoofdpijn joh
Zoveeel te doen

26-11-2012, 20:10
Ik ga het inshaAllah volgen in Utrecht.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

28-11-2012, 10:31
Hva zit ik op.. De projecten zijn gewoon stom.. Ik zit telkens met mensen die geen ene moer uitvoeren en toch hun naam onder de verantwoording willen hebben, terwijl ik juist diegene ben die bijna alles doet.
Citaat door Lovestory.:
Leuk om te horen, ben benieuwd! Ik ga binnekort naar een open dag, inshaAllah. Waar volg je deze opleiding?
Waar doe jij de opleiding? En wat voor projecten ongeveer heb je?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk