Bekijk volle/desktop versie : De NIET Marokkanen topic!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

21-11-2012, 16:41
Jep Je leeest het goed.

[Waar komen de niet Marokkanen vandaan & hoe zijn jullie hier terecht gekomen?]

21-11-2012, 16:42


Waaar zijn al die andere nationaliteiten

21-11-2012, 16:42

Citaat door amazigh-030:
je kanker moeder

jep je leest het goed
HAHA wat zijn we grappig.. Konizoia

Weetje wat dat betekent? Zoon van een flikker..

Jep je leest het goed

21-11-2012, 16:51

Citaat door amazigh-030:
ga je moeder helpen want je oom komt zo thuis dan moet je eve een uurtje hell doornemen in je kamer met je winnie de pooh behang
Sukkeltje, ik wou je nog eerst sparen.. Denk je ik kan je niet uitschelden dat je schaamte nog lager dan de grond zal vallen.

Kom je hier stoer doen, via internet over mijn moeder praten. Mijn familieleden.. Vieze hond.. Ik wenste dat je dat zei voor mijn gezicht, als ik mijn sleutels niet in je nek had gestoken dan ben ik niet wie ik ben..

Ga ergens wijsheid opbrengen eh leeghoofd. Je moeder was zeker te druk bezig met je buurman dat je zo onfatsoenlijk bent opgevoed. Zelfs je moeder had geen tijd voor kleine homotjes.

21-11-2012, 16:57


kwart afrikaans/ half japans en kwart mocro

21-11-2012, 16:58

Citaat door misz_esperanza:
Sukkeltje, ik wou je nog eerst sparen.. Denk je ik kan je niet uitschelden dat je schaamte nog lager dan de grond zal vallen.

Kom je hier stoer doen, via internet over mijn moeder praten. Mijn familieleden.. Vieze hond.. Ik wenste dat je dat zei voor mijn gezicht, als ik mijn sleutels niet in je nek had gestoken dan ben ik niet wie ik ben..

Ga ergens wijsheid opbrengen eh leeghoofd. Je moeder was zeker te druk bezig met je buurman dat je zo onfatsoenlijk bent opgevoed. Zelfs je moeder had geen tijd voor kleine homotjes.
En dan pak jij hem maar even lekker terug door over zijn moeder te beginnen?
Not cool.

21-11-2012, 17:01

Citaat door bbblondj3:
En dan pak jij hem maar even lekker terug door over zijn moeder te beginnen?
Not cool.
Ik behandel iedereen met respect, behandel je mij vies, kan je viezer terugverwachten. As simple as that..

21-11-2012, 17:01
Hallo heeft u wel eens gehoord van integratie, participatie Enzo.
Multiculturele onzin past niet bij Marokko.nl

21-11-2012, 17:01

Citaat door marokaan_girl:
kwart afrikaans/ half japans en kwart mocro
Ja echt? Apart hooor, tell me..

Afrikaans?(welk land)

21-11-2012, 17:02

Citaat door mocro-nick:
Hallo heeft u wel eens gehoord van integratie, participatie Enzo.
Multiculturele onzin past niet bij Marokko.nl
Ja is me opgevallen. Maar dan wel klagen als Marokkanen niet passen in het ideaal plaatje van de Nederlanders.
Hypocriet vind je niet?

21-11-2012, 17:05

Citaat door marokaan_girl:
kwart afrikaans/ half japans en kwart mocro
Je ouders waren van alle markten thuis

21-11-2012, 17:06

Citaat door misz_esperanza:
Jep Je leeest het goed.

[Waar komen de niet Marokkanen vandaan & hoe zijn jullie hier terecht gekomen?]
opdonderen

21-11-2012, 17:08



Citaat door misz_esperanza:
Ja is me opgevallen. Maar dan wel klagen als Marokkanen niet passen in het ideaal plaatje van de Nederlanders.
Hypocriet vind je niet?
Dit is ons eilandje waar we ons thuis voelen. Zo nu en heerst er een burgeroorlog, maar dat is marokkaans. Zou je zo vriendelijk willen zijn om ons hier alleen te laten

21-11-2012, 17:09

Citaat door illiasnador:
opdonderen
Weer zo'n mafkees. WAT ga je doen? Want ik donndddddeerrr niet oooopppp illirat

21-11-2012, 17:12

Citaat door mocro-nick:
Dit is ons eilandje waar we ons thuis voelen. Zo nu en heerst er een burgeroorlog, maar dat is marokkaans. Zou je zo vriendelijk willen zijn om ons hier alleen te laten
WHAHAHAHAHAHAHA.. Omdat je het zo vriendelijk vraagt, zal ik je verzoek vriendelijk afwijzen.
In mijn cultuur, hebben wij een regelgeving waar op nummer 1 staat, GASTVRIJHEID.. Je zal je gast beschermen en helpen en verwelkomen tot het einde..
Jullie zijn een hatende schijnheilige volk. Zogenaamd "wij zijn vrome moslims". Maar dan vergeten jullie dat de niet-Marokkanen ook moslim zijn & in die opzichte zijn wij broeders en zusters.

Maar zoals ik zei, weten jullie het zelf ook niet meer. welke houding jullie moeten aannemen. Daarom houden jullie zoveel van deze site. Hier valt de ware aard van de Marokkaan te zien.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22