Bekijk volle/desktop versie : Geen vertrouwen meer in me vriendje??? Heb Jij dat ook eens



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

25-12-2004, 20:54
selaam allemaal..
ik vertrouw me vriendje laatste tijd niet meer heeft ie soms een ander ik heb met hem een jaartje ongeveer..Kan het Zijn Dat ie mij Beu is OF dat hij een andere heeft hij vergeet onze afspraakjes vaak NOGMAALS.. WIE KAN MIJ HELPEN..?? dat zou ik heel fijn vinden..heb jij dat ook eens hoeft nie perse vriendje of vriendinnetje te zijn ... dat kan je mij dan gerust vertellen hoeft niet per mail.. Alvast bedankt..Groetje Nora... beslama(K)

25-12-2004, 20:56



Citaat door SugaGirl:
selaam allemaal..
ik vertrouw me vriendje laatste tijd niet meer heeft ie soms een ander ik heb met hem een jaartje ongeveer..Kan het Zijn Dat ie mij Beu is OF dat hij een andere heeft hij vergeet onze afspraakjes vaak NOGMAALS.. WIE KAN MIJ HELPEN..?? dat zou ik heel fijn vinden..heb jij dat ook eens hoeft nie perse vriendje of vriendinnetje te zijn ... dat kan je mij dan gerust vertellen hoeft niet per mail.. Alvast bedankt..Groetje Nora... beslama(K)
je moet naar jongeren liefde en relaties met deze topic maar dit is je eerste berichtje dus je weet het nog niet goed.

wat betreft je vraag, mannen zijn niet te vertrouwen schat, en geloof me dat vriendje is snel een ex vriendje. dump hem voordat hij jou dumpt .

25-12-2004, 20:57
even hier kijken?

http://forums.marokko.nl/forumdisplay.php?f=10

25-12-2004, 21:02
assiea MISCHIEN HEB JE GELIJK IK GA EENS GOED MET HEM PRATEN

25-12-2004, 21:04



Citaat door SugaGirl:
assiea MISCHIEN HEB JE GELIJK IK GA EENS GOED MET HEM PRATEN
praten met een Marokkaan wat een onzin schat praten helpt niet, als je in zijn ogen kijkt ben je alles alweer vergeten

26-12-2004, 14:36
aaah je hebt gelijk heb je msn meid praten we daar verder okej Toeiii Toeiii Of Voeg Je Mij Toe maroc_chatgirl1@hotmail.com

26-12-2004, 15:42

Citaat door SugaGirl:
selaam allemaal..
ik vertrouw me vriendje laatste tijd niet meer heeft ie soms een ander ik heb met hem een jaartje ongeveer..Kan het Zijn Dat ie mij Beu is OF dat hij een andere heeft hij vergeet onze afspraakjes vaak NOGMAALS.. WIE KAN MIJ HELPEN..?? dat zou ik heel fijn vinden..heb jij dat ook eens hoeft nie perse vriendje of vriendinnetje te zijn ... dat kan je mij dan gerust vertellen hoeft niet per mail.. Alvast bedankt..Groetje Nora... beslama(K)
Afspraken vergeten?
Hij hoeft jou niet meer zo te lezen, en waarschijnlijk heeft hij iemand gevonden die interresanter is dan jij.IK gebruik die smoes ook wel eens.....Ooooh afspraak helemaal vergeten....dan ben ik gewoon naar m'n andere vriendin gegaan omdat ik van de eerste af wil.

En nu opzouten!

26-12-2004, 15:48
ik begrijp het klonbysz maar goed...

26-12-2004, 15:55

Citaat door SugaGirl:
ik begrijp het klonbysz maar goed...
Nee je begrijpt het niet, hij wil je niet, eigenlijk wil niemand jou...hier ook niet!Rot dus op naar het onzinhoekje.

26-12-2004, 15:58

Citaat door klonbyz:
Nee je begrijpt het niet, hij wil je niet, eigenlijk wil niemand jou...hier ook niet!Rot dus op naar het onzinhoekje.
Wahahahaha!!

26-12-2004, 16:19

Citaat door SugaGirl:
selaam allemaal..
ik vertrouw me vriendje laatste tijd niet meer heeft ie soms een ander ik heb met hem een jaartje ongeveer..Kan het Zijn Dat ie mij Beu is OF dat hij een andere heeft hij vergeet onze afspraakjes vaak NOGMAALS.. WIE KAN MIJ HELPEN..?? dat zou ik heel fijn vinden..heb jij dat ook eens hoeft nie perse vriendje of vriendinnetje te zijn ... dat kan je mij dan gerust vertellen hoeft niet per mail.. Alvast bedankt..Groetje Nora... beslama(K)
Ik ben een man. Dus ik kan je vertellen dat als je intuitie dit gevoel aangeeft dat hij een andere vriendin heft. Dan heb je waarschijnlijk voor 99% gelijk. Dat is de zegening of vloek de vrouwen hebben ingebouwt gekregen. Dat ze voelen dat er iets niet klopt met hun man. Heb je het hem op de man af gevraagt? En hoe reageerde hij? Wuifde hij het af? Of werd hij boos? de meeste mannen, gelukkig voor jullie niet allemaal, willen er graag het liefst een ahrem van vrouwen op na houden. Sommige krijgen dat nog voor elkaar ook nog. Wat je moet zoeken is gewoon iemand die niet zo denkt. Die niet zijn lul achterna lopt. Die mannen zijn er. Alleen wordt het tegenwoordig erg moeilijk vinden van dat soort mannen. Ikzelf ben overigens al bezet. Als je erachter komt dat je gelijk heb. Maak dan dat j wegkomt bij die vent.. Wnt weinigen zullen veranderen. Ze zullen he wel tegen je zeggen. En je dat wijzmaken. En ze zullen het waarschijnlijk op dat moment nog menen ook. Maar ja het libido is vaak sterker. Ga als het zo is gewoon o zoek naar en man die jou wil respect geeft. Een respect die je echt verdiend.

26-12-2004, 16:22

Citaat door iribrahiem:
wat voor vriendje ga trouwen dan mag je praten over vriendje wat voor moslima ben je als je mijn zus was had ik je kop in elkaar ge timmmerd
Dank je voor het bevestigen hoe moslim mannen denken over de de vriendjes van hun zusjes. Dus jij zou het jou zus niet gunnen als ze echt veliefd zou worden op een jongen voor haar huwlijk? Strakke gast ben jij. Maar niet heus. Trouwens alleen laffe lage mannen slaan vrouwen.

26-12-2004, 16:26



Citaat door Assiea:
je moet naar jongeren liefde en relaties met deze topic maar dit is je eerste berichtje dus je weet het nog niet goed.

wat betreft je vraag, mannen zijn niet te vertrouwen schat, en geloof me dat vriendje is snel een ex vriendje. dump hem voordat hij jou dumpt .

Ik had dit nooit gedacht dat wij op 1 lijn zouden komen te zitten. Maar ik geef je groot gelijk wat btreft het advies wat je deze meid geeft. DUMPEN DIE HAP. En ga op zoek naar vriend die je wel respecteerd en om jou geeft. Het zijn er erg weinig. Maar ze bestaan wel.

26-12-2004, 16:29

Citaat door SugaGirl:
ik begrijp het klonbysz maar goed...
Trouwens als je de berichten van de mannen op deze topic leest dan kun je al zien wat voor onbtrouwbare honden het kunnen zijn. Wat een scherts figuren. dit zijn geeneens echte mannen. Dit zijn dieren die zich voordoen als mensen.

26-12-2004, 16:46

Citaat door Wegmeth3000:
Trouwens als je de berichten van de mannen op deze topic leest dan kun je al zien wat voor onbtrouwbare honden het kunnen zijn. Wat een scherts figuren. dit zijn geeneens echte mannen. Dit zijn dieren die zich voordoen als mensen.
Iemand is hier wanhopig op zoek naar een vrouwtje zo te lezen.

Kereltjes als jij lusten ze rauw, het type "man" dat al lang geen man meer is....zogezegd een vriendin in een mannenlichaam.
Een man hoort een man te zijn, en geen Oprah Winfrey wannabee "man" die het prototype man dat Oprah heeft uitgevonden probeert te zijn.
Typetjes als jij zijn geen echte kerels en zijn zichzelf allang niet meer, ze proberen zich te gedragen naar het beeld wat vrouwen in soaps en diverse sit-coms hebben van mannen.

Een echte kerel is zichzelf...met al zijn goede en slechte eigenschappen!
Dat jij echte mannen dieren noemt wijst er alleen maar op dat de vrouwen op wie jij je oog hebt laten vallen altijd een echte man verkiezen boven zo'n a-seksueel-als-jij-ongesteld-bent-voel-ik-met-je-mee vrouw-man.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12