Bekijk volle/desktop versie : Kneedmachine Kruidvat in de aanbieding



Pagina's : [1] 2 3 4 5

20-11-2012, 19:48
Dames, heeft er iemand deze kneedmachine van de Kruidvat? Hoe is tie? Hij was €119,99 en is nu €79.99.

[/IMG]

20-11-2012, 19:51


Ik heb er eentje van Bosch maar geloof me, je hebt er niks aan. Hij staat nu in m'n keuken als sier. Ik kneed liever met m'n handen. Hij gaat bij de eerste de beste reis mee naar Marokko insha'allah. Hier staat ie alleen maar in de weg.

20-11-2012, 19:54

Citaat door ArabicLady:
Ik heb er eentje van Bosch maar geloof me, je hebt er niks aan. Hij staat nu in m'n keuken als sier. Ik kneed liever met m'n handen. Hij gaat bij de eerste de beste reis mee naar Marokko insha'allah. Hier staat ie alleen maar in de weg.


Je mag 'm ook aan mij verkopen. Ik ken dames die er eentje hebben en hem echt gebruiken.

20-11-2012, 19:56

Citaat door Oum_wondertje:
Je mag 'm ook aan mij verkopen. Ik ken dames die er eentje hebben en hem echt gebruiken.
Waar gebruiken ze hm dan voor, echt voor brood en lmsemen? Bij mij bleef het deeg te dik, en plakken aan de kneedhaak. Heel vervelend! Hij was best prijzig anders had ik hm wel voor een leuke prijs doorverkocht

20-11-2012, 19:56


Ik heb hem ben ben er super blij mee. Sinds ik hem heb bak ik mijn eigen brood. Ik doe de ingredienten erin en kan lekker door met mijn huishouden. Maak je veel deegwaren en heb je een hekel aan kneden dan is het een heel handig ding. Ik gebruik hem minstends om de dag.

20-11-2012, 20:36

Citaat door ArabicLady:
Waar gebruiken ze hm dan voor, echt voor brood en lmsemen? Bij mij bleef het deeg te dik, en plakken aan de kneedhaak. Heel vervelend! Hij was best prijzig anders had ik hm wel voor een leuke prijs doorverkocht


Voor brood, lemsemen, pizzadeeg, koekjes, echt alles. Misschien doe je iets verkeerds? Te weinig meel ofzo?
Hoeveel was tie? Jij gebruikt hem toch niet dus in Marokko toch ook niet of ga je hem daar wel gebruiken?

20-11-2012, 20:39

Citaat door La_Tahzan:
Ik heb hem ben ben er super blij mee. Sinds ik hem heb bak ik mijn eigen brood. Ik doe de ingredienten erin en kan lekker door met mijn huishouden. Maak je veel deegwaren en heb je een hekel aan kneden dan is het een heel handig ding. Ik gebruik hem minstends om de dag.


He wat fijn! Voor hoeveel heb jij hem gekocht?

20-11-2012, 20:47
ik heb hem ook dezelfde maar toen van trekpleister gehaald ook voor die prijs, ik ben er zelf erg blij mee, heb vaak pizzadeeg, broodjes, msemmen ect in gemaakt.

20-11-2012, 20:49
ik heb die ook.ben heel tevreden mee.
ik maak brood,sfenj,msemmen enz mee.
ik zou echt niet meer zonder kunnen.

20-11-2012, 20:52
Bedankt voor de reactie's. Ik ga hem dan halen. Anissoe, voor hoeveel heb jij hem gehaald?

20-11-2012, 20:56
Ik heb er ook een ideaal gewoon ik heb er een van de mediamarkt

20-11-2012, 21:00

Citaat door naima2009:
Ik heb er ook een ideaal gewoon ik heb er een van de mediamarkt


Maar heb je deze of een andere?
Want ik wil ervaringen lezen over deze.

20-11-2012, 21:37



Citaat door _Chapina:
Up!



Wil je hem misschien ook halen?

20-11-2012, 21:48

Citaat door ArabicLady:
Ik heb er eentje van Bosch maar geloof me, je hebt er niks aan. Hij staat nu in m'n keuken als sier. Ik kneed liever met m'n handen. Hij gaat bij de eerste de beste reis mee naar Marokko insha'allah. Hier staat ie alleen maar in de weg.
Dan ligt t echt aan jou, sorry maar kneden neemt echt veel tijd in beslag. Ik doe mijn deeg erin en ik kan lekker doorgaan met wat anders. Heerlijke zachte deeg in no time!

20-11-2012, 22:07

Citaat door Rouwayda:
Dan ligt t echt aan jou, sorry maar kneden neemt echt veel tijd in beslag. Ik doe mijn deeg erin en ik kan lekker doorgaan met wat anders. Heerlijke zachte deeg in no time!


Welke heb jij?

Pagina's : [1] 2 3 4 5