Bekijk volle/desktop versie : Vandaag met High_Quality..... leuke FOTO'S................



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

20-11-2012, 19:25
Wajowwwwwwwwwwwww vandaag heb ik gwn gedate met High_Quality in overvecht!!!!

Kapot gezelliggggggggg zorgtoeslag kwam binnen en onze date kon beginnen......

We hebben kapot veel gelachen...

lees story.....


heb jij nooit iets zo geks meegemaakt.......??


Hahahahah zoiets niet nee. Maar andere dinge sii!
Vertel vertel

waaaaaaaaaaaaahhaha andere dingen hier maak ik me nu wel zorgen om tochhh nietttttt ff de achterbank lopen testen ehhh ahahahahahahahhahaha ehh yehh lehfirtaaaaaaaaaa maffiaaaaaa wahahahahahahahahaa..... zat je achterbank lekker ahahahahahah

Whahahahahahahahah klote Marokkaan waarom moet je doordenken.
Neeee ik bedoel dat nie zoo.. Ik bedoel van die awkward moments. Vertel nouuuuu wat was die stank dan

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahah ja jaaa niet liegen tegen dangerousss dangerousssss weet alles hahahaahhahaahaha welke modelll was het ba3daaaa ahahaahahahah ik zeg je eerlijk peugeotttt heeft beste stoelen hahaahhaha lekker zacht ik mis mijn peugeot 106 man hahahaha deze fiat rijdt voor geen meter hahahahahahahahahahaah

Whahahahahahahahahja wollah meh ik lieg. Ik heb ook een fiat althans Allah y rahmou.
Wahid motherfucker heeft me gister aangereden omdat ie nie goed keek homo.
Maaar ik wil eeeen Audi

@ dange_rous
Whahahahahhahahahahahahhaha ejemma kinderkoor!
Na de 20ste beter Keh ik ben pas trug van Marokko heb nu teveel uitgegeven moet ff wachten.
Eej ik was vandaag in Overvecht ik moest bij de henriettedreef zijn! Ik ken alleen benzimadreef en die andere dreven.
Kifesh jullie hebben alleen maar dreven en dreven ?

huhhh ik heb ni gezien sorryy hahahahaa..... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha tssss als je ni naar berberdreef bent gekomen heb je niets geziennnn das beste plekkkkk saffie kom morgen weer terugggg dan ga we naar AH bolletjes halen ik betaall ik heb nog ergens parkeer geld in mij fiat kunnen we bolletjes halen..... laat ik jou berberdreef zien dan zeg je wauwwwww das rijkste buurt van overvecht geen grap,,,,

Whahahahahahaha aaaawh wat lief!
Overvecht heb ik wel genoeg gezien jullie boys daar zijn gek ahahahah.
Maar berberdreef ben ik volgens mij wel een Keer gwst.
We doen andere keer wahid mooie date gaan we eten en lachen deal.

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhaha hou ik jou aan hahahahahahahaha je weet 20ste jij bent eerste die ik opzoek ahahahahahahah

Hahah ik hou jou eraan!
Je bent het dan vast vergeten
Maar hoe hou jij het vol daar à emshoum

waaaaaaaaaaaaaaaaaaahhaha ik zweer je ik vergeet nietssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wajoww als je 20ste afzeg ik hang je aan de hoogste flat in overvecht hahahhahhahahahahah

Whahahahahahahah nee aub niet!
Ik wil niet opvallen in Overvecht
Hoe kan ik nee tegen eten zeggen vertel mij?

(verhaal speelt zich af in een andere topic)
En vandaag is het uitgekomen

20-11-2012, 19:31



Citaat door 111302:
Enhoeeeeeee.



wahahahahaa serieus was gezellig hahahaha alleen die zorgtoeslag ashabie duurde maar focking lang pas naar 12uur kwam die geld binnen ik had geen geld durfde bijna niet te gaan wahahahahaha vorige keer met Agressief was het veel eerder binnen hahahahahaah voortaan spreek ik op de 21ste af dan heb ik zekerheid haahhahaahha als die deurwaarders maar niets pakken hahahahahaha....

20-11-2012, 19:32

Citaat door Joey070:
Als er FOTOS in de titel staat, verwachten wij hyenas fotos te zien ja.



hahahaha die komen nog wel tot zij ff reageerd volgens mij is ze nog beetje moe miskina..... geloof me ik hou me aan mn woord tot nu toe nog nooit gelogen..... fotos volgen,,,,,,

20-11-2012, 20:54

Citaat door dange_rous:
wahahahahaa serieus was gezellig hahahaha alleen die zorgtoeslag ashabie duurde maar focking lang pas naar 12uur kwam die geld binnen ik had geen geld durfde bijna niet te gaan wahahahahaha vorige keer met Agressief was het veel eerder binnen hahahahahaah voortaan spreek ik op de 21ste af dan heb ik zekerheid haahhahaahha als die deurwaarders maar niets pakken hahahahahaha....
Typ eens af..

20-11-2012, 22:22


Wagahhahahahahahahhahahahqhahahhahahahahahahahh!
Wejooooooooo klote kind je bent et nie vergeten!

Waar blijft mijn ete G ? Waar?

21-11-2012, 22:44

Citaat door High_Quality:
Wagahhahahahahahahhahahahqhahahhahahahahahahahh!
Wejooooooooo klote kind je bent et nie vergeten!

Waar blijft mijn ete G ? Waar?



shit man kon door omstandigheden deze topic dit keer niet afmaken....

maar mss zijn jullie wel benieuwd naar High_Quality.....


ehh jou eten is op eh moehdiesss wie wil haar zien eten......

21-11-2012, 22:49

Citaat door Zammiittaa:
Uh what ?



ik heb gisteren gedate je weet zorgtoeslag kwam binnen ging ik met haar date hahaha

volgende zorgtoeslag ben jij aan de beurt 20 dec!!!

21-11-2012, 22:50

Citaat door 111302:
Typ eens af..



osaaa mien te wadedd diniiii mientekaadd eh mikefiefenn

21-11-2012, 22:52

Citaat door Joey070:
Als er FOTOS in de titel staat, verwachten wij hyenas fotos te zien ja.
Dit.

21-11-2012, 22:52

Citaat door dange_rous:
ik heb gisteren gedate je weet zorgtoeslag kwam binnen ging ik met haar date hahaha

volgende zorgtoeslag ben jij aan de beurt 20 dec!!!
Zelfs in je dromen niet bro

21-11-2012, 22:54

Citaat door Zammiittaa:
Zelfs in je dromen niet bro



hahhahahaa dat zei high ook.... en uiteindelijk hebben we een vette date gehad hahahahaha 20ste in utrecht haal jij mij op of haal ik jou op? ik woon op berberdreef

21-11-2012, 22:54

Citaat door Joey070:
Als er FOTOS in de titel staat, verwachten wij hyenas fotos te zien ja.
-

21-11-2012, 22:54



Citaat door Cleooo:
Dit.



cleooo waterhoofd zet dat plaatje terugggg

21-11-2012, 22:55

Citaat door dange_rous:
hahhahahaa dat zei high ook.... en uiteindelijk hebben we een vette date gehad hahahahaha 20ste in utrecht haal jij mij op of haal ik jou op? ik woon op berberdreef
Nogmaals , zelfs in je dromen niet bro

21-11-2012, 22:56

Citaat door dange_rous:
cleooo waterhoofd zet dat plaatje terugggg
Welke?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8