Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid ik zoek innerlijke rust a 3ibad allah!



20-11-2012, 13:47
Wajooow ik word helemaal gek nu ben ik er egt ff klaar mee.
Ik zoek rust gwn vanbinnen, nu al 2 maanden achter elkaar bij alles wat ik doe zit ik na te denken over problemen en dingen ik kan geen innerlijke rust vinden, behalve als ik slaap!!!!!
Bij alles wat ik doe ze3ma afleiding zoeken lukt niet !!!!
En hele tijd zown gevoel vanbinnen.. Klote gevoe..
Gevoel dat het allemaal niet goed is en niet klopt wat moet ik doen a 3ibad allahhhh ik wil rusten vanbinnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20-11-2012, 13:50


Je moet nagaan wat hetgene is dat jou zo onrustig maakt? Heb je bijvoorbeeld een dierbare verloren of ruzie met iemand die je erg lief hebt? Of wat anders, want het kan van alles zijn en als je de oorzaak van je depressie weet kan je er een oplossing voor zoeken en vinden.

Maak jezelf niet gek als het nergens voor nodig is en probeer dingen van je af te zetten, maar soms hebben dingen tijd nodig!!


Veel sterkte toegewenst. X

20-11-2012, 13:55

Citaat door Meiske-NL:
Je moet nagaan wat hetgene is dat jou zo onrustig maakt? Heb je bijvoorbeeld een dierbare verloren of ruzie met iemand die je erg lief hebt? Of wat anders, want het kan van alles zijn en als je de oorzaak van je depressie weet kan je er een oplossing voor zoeken en vinden.

Maak jezelf niet gek als het nergens voor nodig is en probeer dingen van je af te zetten, maar soms hebben dingen tijd nodig!!


Veel sterkte toegewenst. X
Ik weet wat me onrustig maakt en voor de helft van al die problemen is er geen oplossing of kan ik het nu nog niet oplossen, maar het gevoel ik wil van het gevoel af!! Ik wil innerlijke rust ik weet egt niet meer wat ik moet doen wollah, soms is het zo erg dat ik denk dat ik niet meer wil bestaan! Iedere dag hetzelfde gevoel slapen en dan opstaan en dan weer hetzelfde pffffff

20-11-2012, 13:58
bidden helpt echtt..

20-11-2012, 14:01



Citaat door LaMarociane:
bidden helpt echtt..
ja dat denk ik dus ook Allah ismahlie ik bid niet insha'allah ga ik er mee beginnen maar dat helpt pas als je een tijdje bidt dat is wel egt zo, insha'allah gaat het helpen als ik de stap zet om ermee te beginnen, maar het gaat me om nu nu al 2 maanden achter elkaar de hele tijd CONSTANT ik moet er egt NU NU vanaf

20-11-2012, 14:12

Citaat door undercoverzina2:
Ik weet wat me onrustig maakt en voor de helft van al die problemen is er geen oplossing of kan ik het nu nog niet oplossen, maar het gevoel ik wil van het gevoel af!! Ik wil innerlijke rust ik weet egt niet meer wat ik moet doen wollah, soms is het zo erg dat ik denk dat ik niet meer wil bestaan! Iedere dag hetzelfde gevoel slapen en dan opstaan en dan weer hetzelfde pffffff
Overal is een oplossing voor. Niet geschoten altijd mis! Als jou iets kwats zit moet je het oplossen.

Straks raak je nog depressiever en kom je er nog moeilijker vanaf en dat lijkt me niet de bedoeling. Praat er met iemand over die je vertrouwd of stuur iemand een mail als je het hem of haar niet durft te zeggen en kijk wat diegene jou als advies kan meegeven.

Want als je op die toer verder gaat kan er niet veel van terecht komen! Succes meid

20-11-2012, 14:20

Citaat door sweetnootje:
Als je innerlijke rust zoekt, moet je 1 ding al zeker niet doen en dat is hier ...........................Inloggen op deze site
3la antwoord

20-11-2012, 14:21

Citaat door sweetnootje:
Als je innerlijke rust zoekt, moet je 1 ding al zeker niet doen en dat is hier ...........................Inloggen op deze site
Hoezo niet? Zolang iedereen hier normaal doet heb je prima afleiding!

20-11-2012, 14:26

Citaat door independent22:
Ik heb hetzelfde gehad door problemen het enige wat mij heeft geholpen is bidden echt waar.... Begin met bidden en je zult je gelukkig voelen vraag om vergeving, vraag om hulp en veel imaan en standvastigheid.

Maar doe het met een intentie want allah accepteerd alleen die het willen...
je heb gelijk wollah maar dat duurt ff ik wil er egt nu vanaf.

20-11-2012, 14:29

Citaat door undercoverzina2:
Wajooow ik word helemaal gek nu ben ik er egt ff klaar mee.
Ik zoek rust gwn vanbinnen, nu al 2 maanden achter elkaar bij alles wat ik doe zit ik na te denken over problemen en dingen ik kan geen innerlijke rust vinden, behalve als ik slaap!!!!!
Bij alles wat ik doe ze3ma afleiding zoeken lukt niet !!!!
En hele tijd zown gevoel vanbinnen.. Klote gevoe..
Gevoel dat het allemaal niet goed is en niet klopt wat moet ik doen a 3ibad allahhhh ik wil rusten vanbinnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rust vindt je altijd als jij jezelf bezig houdt met de islam, bidden, veel quran lezen want Allah sweet zegt :'' ala bidikri allah tatmainno al9oloub" de Islam is het mooiste wat een mens kan overkomen,dus versterk je band met Allah,dan ga jij je heel beter voelen van binnen want alleen zo zal je leven goed en rustig verlopen