Bekijk volle/desktop versie : Zinloos geweld in Antwerpen: Mond van Wout (18) opengesneden door 3 "jongeren"



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

20-11-2012, 09:56
Mond van Wout (18) opengesneden



06:21Wilrijk (2610) In het Antwerpse Wilrijk heeft zich opnieuw een zwaar geval van zinloos geweld voorgedaan. Wout, een jongen van 18, werd vrijdagavond op weg naar huis plots belaagd door een drietal jongeren. Een van hen sneed met een mes zijn linker mondhoek open.


Waarom de daders hem aanvielen, weet Wout niet. Enkel dat ze de 18-jarige aan een Wilrijks voetbalpleintje tegenhielden en de confrontatie zochten. Toen Wout toonde dat hij geen angst van hen had, werden ze woest. Een van hen greep hem vast en sneed met een mes zijn linker mondhoek open. Daarna sloegen ze hem en lieten ze hem achter. In zijn geld of zijn gsm waren ze niet geïnteresseerd.

“Ik hoop maar dat het litteken in mijn gezicht niet blijvend is”, zegt Wout. De politie neemt de feiten ernstig en voert een onderzoek, maar kon nog niemand arresteren.

Het is al het vierde zware geval van zinloos geweld sinds eind september in Antwerpen. Criminoloog Brice De Ruyver is hard voor de daders: “Wie zo’n bruut geweld toepast, moet worden geweerd uit onze maatschappij. We kunnen niet anders dan hier scherp op reageren. Alleen door zeer duidelijk te tonen dat je hier niet ongestraft mee weg komt, kan dit gedrag worden tegengegaan.”

http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/wilrijk/mond-van-wout-18-opengesneden.aspx

20-11-2012, 10:00


Hij had waarschijnlijk een grote mond.

20-11-2012, 10:07
Lees de reacties eronder eens. Iedereen weet wat voor soort jongeren dit waren.

20-11-2012, 10:17
Door wie werd Meindert Tjoelker gedood? In Nederland en belgië heb je tal van voorbeeldvan zinloos geweld waarbij de dader een autochtoon was

Opgekrast met je gekanker

20-11-2012, 10:21



Citaat door Yas_Mi_Ne:
Door wie werd Meindert Tjoelker gedood? In Nederland en belgië heb je tal van voorbeeldvan zinloos geweld waarbij de dader een autochtoon was

Opgekrast met je gekanker
Hoeveel jaar is dat geleden troela? Hoeveel erger is de straatterreur van Marokkaanse jongeren sindsdien geworden in west Europa. Kijk naar Parijs, Brussel etc.etc.

20-11-2012, 10:21

Citaat door Ekster:
Hoeveel jaar is dat geleden troela? Hoeveel erger is de straatterreur van Marokkaanse jongeren sindsdien geworden in west Europa. Kijk naar Parijs, Brussel etc.etc.
Het was maar een voorbeeld a achterlijke kutkop. Meest recente zijn zo op te googelen

20-11-2012, 10:25

Citaat door Ekster:
Hoeveel jaar is dat geleden troela? Hoeveel erger is de straatterreur van Marokkaanse jongeren sindsdien geworden in west Europa. Kijk naar Parijs, Brussel etc.etc.

Wie zegt dat het Marokkanen zijn?

20-11-2012, 10:29

Citaat door ENVY_ME:

Wie zegt dat het Marokkanen zijn?
Het zijn over het algemeen kaasflappen hoor. Maak je niet druk. Dat probeert die flikker van een ekster gewoon te ontkennen. Tragisch.

20-11-2012, 10:35

Citaat door Ekster:
Lees de reacties eronder eens. Iedereen weet wat voor soort jongeren dit waren.
Ben je gebanned onder je normale nick Roek?

20-11-2012, 10:38
Hebben ze van The Joker, dit gebeurt er dus door teveel tv te kijken

20-11-2012, 10:45

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Het zijn over het algemeen kaasflappen hoor. Maak je niet druk. Dat probeert die flikker van een ekster gewoon te ontkennen. Tragisch.
Het gaat hier wel over Antwerpen hé troelalala, maar kijk hier eens naar "opsporing verzocht" en kijk wat voor "jongeren" er daar te zien zijn.

20-11-2012, 10:46

Citaat door Disputatio:
Ben je gebanned onder je normale nick Roek?
Moslims mogen tegen mij wel smerig joodje zeggen, maar niet moslims mogen daarop niets terugzeggen. Maar daar ben ik aan gewoon geraakt

20-11-2012, 10:49



Citaat door Ekster:
Moslims mogen tegen mij wel smerig joodje zeggen, maar niet moslims mogen daarop niets terugzeggen. Maar daar ben ik aan gewoon geraakt
Laten de moslims op dit forum nou precies dezelfde klacht hebben over het feit dat 'zij' gebanned worden terwijl non-moslims met vanalles wegkomen. Lijkt wel een beetje de Gazastrook hier; beide kampen wijzen met de vinger enkel naar een ander.

Ik ben zelf geen moslim en moet toch concluderen dat jij onder dezelfde noemer valt als de moslims die 'joodje' zeggen. In hoeverre ben jij beter? Je doet alsof je iets tegen moslims hebt, maar laten we wel wezen; er zijn genoeg berichten van jou die bewijzen dat je iets tegen Marokkanen in het algemeen hebt. En dan gaan piepen over een ban alsof je heilig bent.

20-11-2012, 10:50

Citaat door Ekster:
Het gaat hier wel over Antwerpen hé troelalala, maar kijk hier eens naar "opsporing verzocht" en kijk wat voor "jongeren" er daar te zien zijn.


Citaat door Ekster:
Moslims mogen tegen mij wel smerig joodje zeggen, maar niet moslims mogen daarop niets terugzeggen. Maar daar ben ik aan gewoon geraakt
De man leeft in een andere wereld

20-11-2012, 11:06

Citaat door ENVY_ME:
Hij had waarschijnlijk een grote mond.
Nu nog groter

BA DUMM TSS..






Vraag me af wat er werkelijk is gebeurd hier, lijkt me sterk dat je "zomaar" in je gezicht wordt geprikt.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9