Bekijk volle/desktop versie : Wat een heisa zeg hier..........

Pagina's : 1 [2] 3 4 5

27-03-2002, 16:08

Citaat:
Origineel gepost door Abdenour
Respect voor black people begrepen wannebe kaasboy
Ik ben een kaasboy and proud of it mijnheer wit van buiten zwart van binnen..

latra

27-03-2002, 16:09

Je bent een bounty of nie

27-03-2002, 16:09

Citaat:
Origineel gepost door nadia25

Eigen schuld Roy...Ik voelde me zo eenzaam

Ben zelfs met Abdenour geweest....Ik kon niet anders..ik schaam me diep....Stout van me he...Dus laat die stokslagen maar komen..heb ze wel verdiend..

Maar for now
Gatverdamme, heb jij een Abdenour aan jou laten zitten???? Weet je wel dat die nooit hun handen wassen....

Snel ga douchen!!!

27-03-2002, 16:11

Citaat:
Origineel gepost door Roy

Loesoe??? Jij zwarte Naffer.......Jij hebt tegen gestemd..Je zal je straf niet ontlopen..Ingraven tot het middel en steniging.

Lila....en een pizzaatje gaat er ook wel in (of vraag ik dan te veel??)
Ik doe alles voor jou Roy, honey...

Zelfgemaakt.....hebben we daar wel tijd voor...of zullen we NYpizza maar een belletje geven?

Nadia is niet de enigste iemand die je zelfs liever hebt dussss laterzz kneusjeee

Citaat:
Je bent een bounty of nie
No way Jose, white on the outside and white on the Inside.

Doe je huiswerk nou even, want een bounty is bruin van buiten en wit van binnen..Misschien moet je bij Guru zijn....

Roy een bounty jawel of niet,ik heb een vraag waarom is er die drang om een kaasje te zijn

27-03-2002, 16:12

Citaat:
Origineel gepost door Lila

Ik doe alles voor jou Roy, honey...

Zelfgemaakt.....hebben we daar wel tijd voor...of zullen we NYpizza maar een belletje geven?
Maak zelf maar geen pizza, toen je dat voor het laatst deed ben ik 3 weken bezig geweest om de keuken roetvrij te krijgen....

We bestellen wel wat en dan gaan we wat naar het plafond kijken.

27-03-2002, 16:12

Citaat:
Nadia is niet de enigste iemand die je zelfs liever hebt dussss laterzz kneusjeee
Jaloers?

27-03-2002, 16:14
Lina moet jij ook weer aandacht je kan niet zonder me he.Is goed ik geef je levenloze leven iets speciaal

27-03-2002, 16:15

Citaat:
Lina moet jij ook weer aandacht je kan niet zonder me he.Is goed ik geef je levenloze leven iets speciaal
Het is LILA....wat heb jij toch met die Lina...

En ik wil geen aandacht van jou....

27-03-2002, 16:16

Citaat:
Roy een bounty jawel of niet,ik heb een vraag waarom is er die drang om een kaasje te zijn
Je bent het of je bent het niet. Het is geen keuze die je maakt Ab-Normaal gek konijn.

Maar, als ik moet kiezen tussen twee kwaden, kies ik altijd wat ik nooit eerder probeerde. Think about it

27-03-2002, 16:16

Citaat:
Origineel gepost door Roy

Maak zelf maar geen pizza, toen je dat voor het laatst deed ben ik 3 weken bezig geweest om de keuken roetvrij te krijgen....

We bestellen wel wat en dan gaan we wat naar het plafond kijken.
Samen tegelijkertijd....ben je nu al moe?

27-03-2002, 16:17
Roy doe je mee. Campagne Marokkanen voor Marokkanen.

Heb je niet gekend.

Mientje

27-03-2002, 16:17
Thats a point maar het is hetzelfde als homo's normaal zijn

Pagina's : 1 [2] 3 4 5