Bekijk volle/desktop versie : Benefiet 29 nov 2012 PALESTINA<SYRIE EN MYANMAR



19-11-2012, 17:36
Benefiet voor Myanmar, Syrië en Palestina.

Op 29 november 2012 gaat het benefiet voor Myanmar, Syrië en Palestina plaatsvinden bij Partycenter Rhone, Amsterdam. Het benefiet wordt een 3-gangen diner en tijdens het diner zullen verschillende sprekers en muzikanten het podium betreden.

Programma (onder voorbehoud)
...18:30 Inloop
19:00 Opening Umar Mirza
19:10 Welkomstwoord Mostapha Bouchallikh, directeur Islamic Relief Nederland
19:20 Optreden Karima
19:35 Gedicht, Houda Noussi
19:45 Grup Mirac
20:30 "Wat je geeft, krijg je terug" door Johan Otten
20:40 Veiling, waaronder dinerbon Meram Restaurant en canvasdoek van MrCanvas
20:55 Free Syria Band
21:05 Optreden Rachid Larouz
21:30 Afsluting
22:00 einde avond

Tijdens het luisteren en genieten van onze sprekers en muzikanten wordt er door Rhone een heerlijk 3 gangen diner geserveerd. Mezze, soep, kip gerecht, baklava en kopje koffie na. De hele avond kun je onbeperkt fridrank en sap drinken.
De avond is dus een combinatie van vermaak en inspirerende sprekers. En dit allemaal voor25 euro p.p.

Alle opbrengsten (na aftrek kosten) zullen ten goede komen aan de mensen van Myanmar (Arakan), Syrië en Palestina. Via Islamic Relief zal het bedrag hen bereiken Ins'Allah.

Terwijl je eet, voed je een ander. Dit voor 25 EURO per persoon. Dat is minder dan een avondje uit eten bij een willekeurig restaurant EN je steunt het goede doel! KOOP NU JOUW KAARTJE. STUUR EEN MAIL NAAR INFO@MINAH.NL EN ONTVANG IN ONZE REACTIE DE REKENINGGEGEVENS.

note: er is een gebedsruimte aanwezig. Onbeperkt drinken in de prijs inbegrepen. Eten is halal en er wordt geen alcohol geschonken.

Tot 29 november

Wil je het FB-evenement doorzetten? Ook als je er zelf niet bij kunt zijn. Like ook de pagina van onze partner facebook.com/minah.nl zodat je de updates omtrent organisatie en benefiet ontvangt

19-11-2012, 20:45


facebook.com/minah.nl
join us!!

19-11-2012, 23:53
Teken voor Palestina aub kleine moeite!!
Door de petitie hieronder te tekenen, help je onze broeders en zusters in Palestina!
Overtuig Europa en zorg ervoor dat ze NOOIT meer in oorlog zullen leven!!

TEKENTEKENTEKEN!!

http://www.avaaz.org/nl/palestine_wo...?fDSJHdb&pv=40

Over vier dagen wordt het voorstel om Palestina als staat te erkennen gepresenteerd tijdens de Algemene Vergadering van de VN. Israël en de VS proberen het tegen te houden. Als we Europa kunnen overtuigen dit geweldloze, legitieme verzoek nu te steunen, kan dit het vredesproces enorm versnellen.


DOORSTURENDOORSTUREN!!

20-11-2012, 00:08
What the...? Optredens enzo?

AHMED MIRZA< de sufi? Nee sorry.

xspuugx

20-11-2012, 00:13


Sowieso vind ik niet dat ik daar op straat hoor te hangen. Verder: optredens, muziek? Ik vind dit niet de juiste manier.

20-11-2012, 00:45
Mensen worden afgeslacht terwijl ik daar deluxe zit te eten en er muziek word gedraaid en gezongen word.
Wat een heerlijk sfeer mashaAllah ..




NOT!




Wil je je broeders en zusters steunen doe dit dan op de juiste manier!

20-11-2012, 00:48
Het is maar hoe je het bekijkt, het idee is om dmv wat mensen sowieso al doen; uit eten gaan, naar een lezing gaan e.d. geld in te zamelen voor een goeie zaak. En daar gaat het om.

20-11-2012, 00:54

Citaat door arabia_ana:
Het is maar hoe je het bekijkt, het idee is om dmv wat mensen sowieso al doen; uit eten gaan, naar een lezing gaan e.d. geld in te zamelen voor een goeie zaak. En daar gaat het om.
Nee het gaat niet ALLEEN om het geld inzamelen maar het totale plaatje.
Heb je gezien hoe onze broeders en zusters afgeslacht worden, hoe kleine kinderen vermoord worden, zwangere vrouwen en hun foetus kogels ontvangen?? Juist als je voor hen een benefiet organiseert dan juist had je dat op de juiste manier kunnen doen en er geld voor inzamelen.. Vind het maar sneu dat je dit wilt doen , dat mensen daar genieten van muziek en sfeer met de gedachte "ich arme palestina doneer allen geld voor hen!" Die 2 dingen gaan niet samen vind ik of was je bang dat het anders niet veel mensen zou trekken..

20-11-2012, 00:56

Citaat door arabia_ana:
Het is maar hoe je het bekijkt, het idee is om dmv wat mensen sowieso al doen; uit eten gaan, naar een lezing gaan e.d. geld in te zamelen voor een goeie zaak. En daar gaat het om.
Ik begrijp het zuster, maar hier zijn ook andere manieren voor. Manieren waar Allaah subhana wa ta3ala bij betrokken wordt en het niet tegen zijn richtlijnen gaat. Het zou zonde zijn van jouw mooie daden om die op deze manier te doen. Dit is ook gemengd, mannen en vrouwen.

20-11-2012, 01:04
Ik snap je ook lieve zuster.
Het is ten eerste niet door mij georganiseerd, maar door een kennis die heel gedreven in geld en goederen in te zamelen voor goeie doelen. En dat steun ik.
Deze benefiet mensen was al veel eerder georganiseerd dan de bombardementen op Gaza.
EN alsjeblieft voor de dame die zegt of ik niet zie wat er gebeurt... natuurlijk zie ik dat ook. Maar een vraagje, hoe erg we het met zn allen ook vinden en hoe veel ze ook in ons gedachten en duaat zijn, ben jij opgehouden met te praten? te lachen? te eten? nee het gewone leven gaat gewoon door, en de realiteit is dat genoeg mensen hier dus ook aan mee willen werken.