Bekijk volle/desktop versie : Zoooo stom!



Pagina's : [1] 2

19-11-2012, 13:22
[Ik dacht net: IK MOET MIJN RIJBEWIJS HALEN! Mijn rij-instructeur zeurt al weken dat ik mijn theorie moet halen. Maarre ik heb altijd de angst gehad om te falen. In het verleden ging ik bijvoorbeeld niet naar tentamens, omdat ik liever een 1 haal door niet te gaan, dan een 3 door wel te gaan.

Net dacht ik: Sofia, get urself together! Ik wil zo graag een auto'tje die ik kan bekleden met die zachte wol weet je wel. Kussentjes achterin .. Mijn eigenlijk lovemobiel... waar ik ongestoord chocolade kan eten

Ik heb dus ein-de-lijk mijn theorie geboekt voor aankomende vrijdag. Eigenlijk wel stom, want heb maar vier dagen de tijd om te leren. Is dat voldoende?

19-11-2012, 13:25


Dat word hard leren meid!
Zet em op, je kunt het wel
Allahi hawenek

19-11-2012, 13:28
Why are you laughing. Ben zo nerveus

Aub doe duá voor mij. Heb hier zowat een paniekaanval, oefff

19-11-2012, 13:29
Het is denk ik wel haalbaar. Maar je legt nu nog meer druk op je zelf, omdat het al vrij snel is. Is niet zo heel handig als je ook faalangst hebt (heb ik ook last van hoor, je bent niet de enige).
Nou kom weg hier op m.nl en ga leren voor je examen. Incha Allah ga je het gewoon halen

19-11-2012, 13:29



Citaat door mevrouwtje20:
Dat word hard leren meid!
Zet em op, je kunt het wel
Allahi hawenek
Ameen, insh'Allah! Ken je toevallig nog websites waar ik online kan oefenen?

19-11-2012, 13:29
Ik vind je echt zó grappig!! Allahieawnek en ik hoop dat je 't in een keer haalt!!

19-11-2012, 13:31

Citaat door rawiya:
Het is denk ik wel haalbaar. Maar je legt nu nog meer druk op je zelf, omdat het al vrij snel is. Is niet zo heel handig als je ook faalangst hebt (heb ik ook last van hoor, je bent niet de enige).
Nou kom weg hier op m.nl en ga leren voor je examen. Incha Allah ga je het gewoon halen
Soms heb ik dat echt nodig: een grote trap onder mijn achterwerk. Als ik het niet haal, ma3lish. Dan weet ik in ieder geval hoe het is en waar ik de volgende keer op moet letten (ik zeg dit nu heel stoer, maar weet zeker dat iemand me vrijdag moet oprapen van de stoep als ik mijn theorie niet heb gehaald :haha

19-11-2012, 13:34

Citaat door Sofia.:
Ameen, insh'Allah! Ken je toevallig nog websites waar ik online kan oefenen?
Nee sorry meid, toen ik me rijbewijs haalde leerde ik alles uit boeken.
Nu is al aantal jaar de theorie veranderd

Zet em op!

19-11-2012, 13:34

Citaat door Sofia.:
Soms heb ik dat echt nodig: een grote trap onder mijn achterwerk. Als ik het niet haal, ma3lish. Dan weet ik in ieder geval hoe het is en waar ik de volgende keer op moet letten (ik zeg dit nu heel stoer, maar weet zeker dat iemand me vrijdag moet oprapen van de stoep als ik mijn theorie niet heb gehaald :haha

Sommige mensen presteren inderdaad veel beter onder druk. Laten we hopen dat jij daarbij hoort. En als je het niet haalt, wat je zelf al zei ben je een ervaring rijker en weet je wat je valkuil is.

19-11-2012, 13:35


TIP: Gewoon logisch nadenken meid! Het is echt te doen, MAAR dan moet je nu wel keihard gaan blokken. Heb je zo 'n boekje waar je uit kunt leren?

19-11-2012, 13:38

Citaat door mevrouwtje20:
Nee sorry meid, toen ik me rijbewijs haalde leerde ik alles uit boeken.
Nu is al aantal jaar de theorie veranderd

Zet em op!


Dank je wel meid!

Citaat door rawiya:
Sommige mensen presteren inderdaad veel beter onder druk. Laten we hopen dat jij daarbij hoort. En als je het niet haalt, wat je zelf al zei ben je een ervaring rijker en weet je wat je valkuil is.


Insh'Allah

Citaat door Tetouzina:


TIP: Gewoon logisch nadenken meid! Het is echt te doen, MAAR dan moet je nu wel keihard gaan blokken. Heb je zo 'n boekje waar je uit kunt leren?
Ja, heb er wel eentje, maar die is een beetje oud. Maar opzich nog wel te doen. Ik ga zo even online wat examens afleggen en aankomende woensdag sluit ik mezelf op in de bieb.

19-11-2012, 13:39

Citaat door Tetouzina:
Ik vind je echt zó grappig!! Allahieawnek en ik hoop dat je 't in een keer haalt!!
Soms ben ik een beetje stupid

Ameen, dank je meis! Wat zijn jullie allemaal zo lief

19-11-2012, 13:43


Nope is te kort. Ben bang dat het met vier dagen niet gaat lukken.
Minstens een week van te voren.

19-11-2012, 13:47
Nou euhmm ik had me theorie gewoon een dag vantevoren geleerd, en heb 'm gewoon gehaald. Ja oke, niet in 1 keer, maar ik heb een paar uur later gewoon weer opnieuw examen afgelegd.

19-11-2012, 13:49

Citaat door Sofia.:
[Ik dacht net: IK MOET MIJN RIJBEWIJS HALEN! Mijn rij-instructeur zeurt al weken dat ik mijn theorie moet halen. Maarre ik heb altijd de angst gehad om te falen. In het verleden ging ik bijvoorbeeld niet naar tentamens, omdat ik liever een 1 haal door niet te gaan, dan een 3 door wel te gaan.

Net dacht ik: Sofia, get urself together! Ik wil zo graag een auto'tje die ik kan bekleden met die zachte wol weet je wel. Kussentjes achterin .. Mijn eigenlijk lovemobiel... waar ik ongestoord chocolade kan eten

Ik heb dus ein-de-lijk mijn theorie geboekt voor aankomende vrijdag. Eigenlijk wel stom, want heb maar vier dagen de tijd om te leren. Is dat voldoende?


Zo schattig

Meid ga heel hard leren, zoek dingen op op het internet sluit je zelf op in je kamer ( met chocolade) en leren leren leren!
en insha allah haal jij je theorie vrijdag

Pagina's : [1] 2