Bekijk volle/desktop versie : Waarom zie ik veel avatars met Save Gaza?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

19-11-2012, 11:08
Is dit nu de nieuwe mode hier? Of geeft deze minieme vorm van medeleven je een goed gevoel van voldoening. Als dat laatste zo is, waarom draag je dan geen shirts naar je werk of school waarin je opkomt voor de Palestijnse zaak. Alsof bewoners en vooral de kindjes van Gaza op een avatar zitten te wachten.

19-11-2012, 11:11



Citaat door Appie030:
Is dit nu de nieuwe mode hier? Of geeft deze minieme vorm van medeleven je een goed gevoel van voldoening. Als dat laatste zo is, waarom draag je dan geen shirts naar je werk of school waarin je opkomt voor de Palestijnse zaak. Alsof bewoners en vooral de kindjes van Gaza op een avatar zitten te wachten.
Jij bent net als die luchtballon/skippybalhoofd Max. Leden hebben Palestina in hun avatar om te laten zien dat zij veel invloed hebben op andere moslims. Enige wat wij moslims kunnen doen is doe3a verrichten en doneren. Als wij een betere plan hadden, dan hadden wij dat gedaan. Ik heb geen plaatje van Palestina op mijn avatar daar niet van, maar ik kan de boodschap wel begrijpen.

19-11-2012, 11:18
Je hebt mensen die een du3a doen als ze zo'n avatar zien en je hebt mensen die commentaar leveren.
Maargoed, het is dus de bedoeling dat je ff stil staat bij onze broeders en zusters als je een avatar met save Gaza of in solidarity with Gaza ziet. @

19-11-2012, 11:20

Citaat door feyenoordSTER:
Jij bent net als die luchtballon/skippybalhoofd Max. Leden hebben Palestina in hun avatar om te laten zien dat zij veel invloed hebben op andere moslims. Enige wat wij moslims kunnen doen is doe3a verrichten en doneren. Als wij een betere plan hadden, dan hadden wij dat gedaan. Ik heb geen plaatje van Palestina op mijn avatar daar niet van, maar ik kan de boodschap wel begrijpen.
Wat voor waarde heeft het om op een pro- Palestina fora visueel te laten zien dat je Gaza steunt? Welke moslim is nou niet voor Palestina.
Er is geen betere plan dan du3a's te doen, Nederlanders te informeren en donaties te geven. Misschien ligt het ook aan mij, maar avatars in deze context plaatsen op m.nl vind ik echt onsmakelijk en vreemd.

19-11-2012, 11:22



Citaat door Appie030:
Wat voor waarde heeft het om op een pro- Palestina fora visueel te laten zien dat je Gaza steunt? Welke moslim is nou niet voor Palestina.
Er is geen betere plan dan du3a's te doen, Nederlanders te informeren en donaties te geven. Misschien ligt het ook aan mij, maar avatars in deze context plaatsen op m.nl vind ik echt onsmakelijk en vreemd.
Wat voor waarde hebben zangers op ons dan? Waarom zouden wij wel hun songteksten moeten onthouden maar niet de doe3a voor Palestina? Wist je dat ik veel doe3as van palestina heb kunnen onthouden mede dankzij leden hier op marokko.nl? Weetje wat onsmakelijk en vreemd is? Je eigen stad vertegenwoordigen met 030. Wat kan Utrecht mij nou verroten? Leg uit!

19-11-2012, 11:27

Citaat door Rooss:
Je hebt mensen die een du3a doen als ze zo'n avatar zien en je hebt mensen die commentaar leveren.
Maargoed, het is dus de bedoeling dat je ff stil staat bij onze broeders en zusters als je een avatar met save Gaza of in solidarity with Gaza ziet. @
Mensen doen geen du3a naar aanleiding van een avatar. Op straat zie ik niemand zich openlijk meeleven met Gaza, door bv dmv een shirt of iets dergelijks. Een avatartje veranderen dat durven ze wel, omdat het zo laagdrempelig is en je je identiteit er niet mee verbonden is. En ik heb het gevoel dat het bij vele alleen bij een avatar op m.nl blijft.
Durf op straat, school of werk een 'avatar' te dragen.

19-11-2012, 11:32

Citaat door feyenoordSTER:
Wat voor waarde hebben zangers op ons dan? Waarom zouden wij wel hun songteksten moeten onthouden maar niet de doe3a voor Palestina? Wist je dat ik veel doe3as van palestina heb kunnen onthouden mede dankzij leden hier op marokko.nl? Weetje wat onsmakelijk en vreemd is? Je eigen stad vertegenwoordigen met 030. Wat kan Utrecht mij nou verroten? Leg uit!
Ik ga niet in op je drogreden want kennelijk begrijp je niet wat ik bedoel.

Veel succes verder met je du3a's en plaatjes.

19-11-2012, 11:33

Citaat door Appie030:
Ik ga niet in op je drogreden want kennelijk begrijp je niet wat ik bedoel.

Veel succes verder met je du3a's en plaatjes.
Dus houd gewoon je mond stop jandoedel in je kont. Rechts links elleboog en draai je ass maar in het rond!

19-11-2012, 11:36
Tp ik snap je punt, maar ben het niet helemaal eens met jou. Ik heb de reacties van jullie beide gelezen en ben het merendeels eens met feyenoordster. Dit is een goed begin. Als je ziet dat ze zulke avatars doen moet je ze juist laten.

Alles beter dan fitna avatars. Dit geeft een mooier beeld. En broeder, wie zegt dat zij geen doea doen? Misschien doen zij wel doea voor het slapen gaan, of iets in die richting. Dat kun jij niet controleren?

Juist omdat er zulke plaatjes zijn over palestina, kunnen wij misschien juist nog meer helpen door topics te openen daarover. Zodat het onderwerp Palestina aan hoofd komt. En zo leren we toch meer van mekaar.

En wellicht dat je ook topic gaat zien over donaties van palestina. (althans ik heb er al een paar gezien).

Als je in het vervolg juist iets ziet over dat soort dingen kun jij als persoon het bevorderen door ook mee te helpen en geen commentaar geven. Want misschien door jou topic gaan ze het weghalen en denken ze onderwerp we leveren toch geen bijdrage hieraan.

En zoals feyenoordster zegt, sommige avatar bevatten doea of iets dat je kan raken. En een moment stil bij staan kan geen kwaad.

Dit is niet om je af te kraken, maar alleen om je een beeld te geven hoe WIJ erover denken en hoe jij erover denkt. 2 verschillende richtingen.


(feyenoordster, ipv elkaar te helpen ga je hem tegenwerken? Dit is ook niet hoe jij moet handelen. Wees er voor elkaar zoals wij elkaar nodig zullen hebben. Met schelden schieten we helemaal niks op)

Moge allah al de palestijnse kinderen beschermen tegen de kafir. En deze bloedbad laten stoppen!
Moge allah hen een mooi plekje geven in het paradijs!

[/SIZE]

19-11-2012, 11:39
Omdat je daarmee denkt aan Palestina, goed toch?

19-11-2012, 11:42

Citaat door feyenoordSTER:
Dus houd gewoon je mond stop jandoedel in je kont. Rechts links elleboog en draai je ass maar in het rond!
Typisch een reactie van een KutMarokkaantje. Je doet je afkomst eer aan vriend.
Uitschelden vanaf zijn veilige pc'tje om te laten zien dat hij zich superieur voelt.

Verder een tip: 3ader igfinesch in de toekomst.

19-11-2012, 11:44

Citaat door Appie030:
Typisch een reactie van een KutMarokkaantje. Je doet je afkomst eer aan vriend.
Uitschelden vanaf zijn veilige pc'tje om te laten zien dat hij zich superieur voelt.

Verder een tip: 3ader igfinesch in de toekomst.
Maak je geen zorgen over mij. Je maakt een topic zovan.. ik ga vandaag lekker interressant doen. Eindstand: Izan igreren. Trouwens ik doe niks veilig achter me pc mocht je mij willen bezoeken.. kom maar even langs zou ik zeggen.

19-11-2012, 11:45


Ergens heb je wel gelijk.

19-11-2012, 11:46

Citaat door feyenoordSTER:
Dus houd gewoon je mond stop jandoedel in je kont. Rechts links elleboog en draai je ass maar in het rond!

Ga nou niet terug naar je oude gewoontes A.U.B.

19-11-2012, 11:46
Ik ben het eens met Appie_030. Je komt hier overal avatars tegen gerelateerd aan Palastina, maar niemand die er echt met een woord over rapt. Als de mensen er zo van ontdaan zijn, waarom gaan zij de straten niet op om hun stem te laten horen? Of om het even net zo laagdrempelig te maken als de avatars (anoniem je mening geven); Waarom wordt er zo weinig via topics aangespoord tot het doen van een dua etc? Het blijft bij het veranderen van 1 avatar en daarmee lijkt de steun voldoende te zijn.
In mijn ogen een beetje hypocriet.

Uiteraard hier mee niet zeggend dat ik het beter doe, slechts een deelname aan de discussie die gaande is.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12