Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Waarom is Volkert geen terrorist en Mohammed wel?

Pagina's : [1] 2 3

boss
25-12-2004, 16:49

Waarom is Volkert geen terrorist en Mohammed B. wel?

ruziezoeker
25-12-2004, 16:50
je weet het antwoord zelf ook wel. . als volkert nou zou bekeren tot de islam . :hihi:

Bongo
25-12-2004, 16:51
wil je dat echt weten? of wil je gewoon even een topic openen waar lekker heen en weer gekankerd gaat worden? indien 1 ja, dan moet je nog veel leren indien 2 zie 1

Assiea
25-12-2004, 16:54
Waarom is Volkert geen terrorist en Mohammed B. wel? omdat Volkert wiskunde in zijn pakket had op school.

Peej
25-12-2004, 16:55

Volkert werd wel meteen gezien als een linkse activist. En na zijn actie hebben de wat radicalere milieubewegingen en dierenrechtenbewegingen ontzettend veel last gedaan van de AIVD die ook deze bewegingen ging bekijken alsof het terroristische bewegingen waren. Toen bleek dat deze bewegingen echter niet van plan waren om met geweld de wereld te gaan overheersen en alle andersdenkende mensen te bedreigen is de aandacht (helaas) weer wat afgezwakt. Met name toen bleek dat Volkert geen lid was van een gestructureerde organisatie die tot doel had om meer aanslagen te gaan plegen tegen onschuldige mensen.

Greebo
25-12-2004, 16:56
er zijn een heleboel mensen die hem wel als terrorist zien. ga maar eens op "Nederlandse" fora kijken, en doe eens net alsof je een dierenactivist bent oid.....

wrattenzwijn
25-12-2004, 16:56
Waarom is Volkert geen terrorist en Mohammed B. wel? vanDale zegt dit terrorisme= 1 het ontwrichten van een samenleving door daden van terreur, met een politiek oogmerk dus beiden terrorist

boss
25-12-2004, 16:57
wil je dat echt weten? of wil je gewoon even een topic openen waar lekker heen en weer gekankerd gaat worden? indien 1 ja, dan moet je nog veel leren indien 2 zie 1 Dat wil ik echt weten, anders stel ik zo vraag toch niet. Niet iedereen is zo slim als jij.

LelaHamaka
25-12-2004, 17:08
Voor mij zijn het beiden terroristen! Punt uit! : :boos: Terrosrisme is niet goed, voor anybody! :jammer: Het is de samenhang van alles!!!

Bongo
25-12-2004, 17:08
Niet iedereen is zo slim als jij. ben ik het toch nog met je eens! :D

boss
25-12-2004, 17:18
ben ik het toch nog met je eens! :D Als je toch zo slim bent, heb ik de volgende vraag voor je. :) Hoe kan het opeens dat alle moslims verantwoordelijk zijn voor de daad van Mohammed B., terwijl de moordenaar van Fortuyn direct als éénling werd gezien.

Peej
25-12-2004, 17:23
Als je toch zo slim bent, heb ik de volgende vraag voor je. :) Hoe kan het opeens dat alle moslims verantwoordelijk zijn voor de daad van Mohammed B., terwijl de moordenaar van Fortuyn direct als éénling werd gezien. Volkert werd niet als een eenling gezien. Ze hebben al die radicale milieu-organisaties doorgelicht om te kijken of er verbindingen waren met Volkert van der G. Pas na uitgebreid onderzoek bleek het een eenling te zijn.

Bongo
25-12-2004, 17:43

Als je toch zo slim bent, heb ik de volgende vraag voor je. :) Hoe kan het opeens dat alle moslims verantwoordelijk zijn voor de daad van Mohammed B., terwijl de moordenaar van Fortuyn direct als éénling werd gezien. tja, dat zou ik alleen maar kunnen beantwoorden als het met uw stelling eens zou zijn!

a3ir
25-12-2004, 18:08
Volkert werd niet als een eenling gezien. Ze hebben al die radicale milieu-organisaties doorgelicht om te kijken of er verbindingen waren met Volkert van der G. Pas na uitgebreid onderzoek bleek het een eenling te zijn.De moslims die niks met die Mohamadb te maken hebben zijn volgens velen +de 2e kamer toch ook verantwoordelijk voor de dood van THEO.WAAROM,peej.Ben jij voel jij je verantwoordelijk voor wat Volkert heeft gedaan?

ruziezoeker
25-12-2004, 18:30
jammer wrat (bij wie heb je dat trouwens opgelopen ?) je hebt het fout. Terrorisme Misdadige feiten gericht tegen een staat, waarvan het doel of de aard is schrik teweeg te brengen bij bepaalde persoonlijkheden, groepen van personen of bij het grote publiek of om bepaalde financieele of politieke doelen te verwezenlijken Fockema andreaes rechtsgeleerd handwoordenboek Volgens deze definitie is Folkert geen terrorist maar Mohammed, en met hem nog honderden vnl marokkanen, wel. Ook Palestijnen met hun moordaanslagen zijn dus terrorist. Israeliers per definitie niet. ! Er is nl geen Palestijnse staat en die zal er nooit komen, en is er ook nooit geweest. Zodra de VS hun steun aan Israel terugtrekken zullen alle staten in de omgeving onmiddellijk proberen Israel binnen te vallen en te vernietigen. Zonder hulp van de VS aan israel zal dit na een aantal dagen dreigen te lukken. Op dat moment heeft Israel nog een aantal oude skyhawks en phantoms (plus hun jericho) die elk van een 50 kiloton eitje voorzien kunnen worden. Einde midden oosten, einde Islam. Ik zou graag willen dat het volk op deze site is ging nadenken voordat ze gaan blaten. Even leek het erop dat die chinees zinnige dingen te vertellen had, maar ook hij is bij mij door de mand gevallen. iedereen valt bij jou door de mand. iedereen mist bij jou de juiste intelligentie om over bepaalde onderwerpen zijn of haar mening te kunnen geven .misschien is het een goed idee om op te houden met posten op marokko.nl?? je hebt kinderen ,maar zit hier dagelijks te posten en te reageren als een klein kind dat zijn zin niet krijgt. stuk ellende dat je bent. zoek een leven ! Einde midden oosten, einde Islam. never !!! we zitten overal ,pappi. :cool:

Pagina's : [1] 2 3