Bekijk volle/desktop versie : #FreePalistina



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

18-11-2012, 17:24

Ik zie overal afbeeldingen, teksten etc etc.
Denk je echt dat ze het even gaan bekijken & zeggen.. ''Oke, jongens we moeten hiermee stoppen.''
Doe dua ofso in plaats van een avatar van Free Palistina.



We leven in een vrije democratie, waar je mag zeggen wat je vind..Tenzij je een mening hebt over Israël.
En nee, we mogen geen Joden haten, veel Joden zijn trouwens ook tegen wat Israël doet. Ik ben anti-zionisme niet anti -Joden.


18-11-2012, 17:25


Het gaat ze niet helpen maar het is meer een teken van wij denken aan jullie

18-11-2012, 17:27

Citaat door Marokkaansze-:
Het gaat ze niet helpen maar het is meer een teken van wij denken aan jullie
Iedereen kan aan hun denken, zonder zo'n afbeeldingen.
Jullie hebben dat in je avatar maar praten over hele andere dingen.
Logic, maar ben niet tegen die afbeeldingen so don't get me wrong.

18-11-2012, 17:27

Citaat door Marokkaansze-:
Het gaat ze niet helpen maar het is meer een teken van wij denken aan jullie
Denken is 1
handelen is 2

18-11-2012, 17:27



Citaat door Max:
Iedereen kan aan hun denken, zonder zo'n afbeeldingen.
Jullie hebben dat in je avatar maar praten over hele andere dingen.
Logic.
Hoort bij het leven Max.

18-11-2012, 17:28

Citaat door Marokkaansze-:
Hoort bij het leven Max.
Kay.

18-11-2012, 17:28

Citaat door Max:
Iedereen kan aan hun denken, zonder zo'n afbeeldingen.
Jullie hebben dat in je avatar maar praten over hele andere dingen.
Logic.
Hoort bij het leven Max.

18-11-2012, 17:29

Citaat door maghreb_site:
Denken is 1
handelen is 2
Wat is 3?

18-11-2012, 17:31

Citaat door Max:

Doe dua[/SIZE" --> ofso in plaats van een avatar van Free Palistina.



We leven in een vrije democratie, waar je mag zeggen wat je vind..Tenzij je een mening hebt over Israël.
En nee, we mogen geen Joden haten, veel Joden zijn trouwens ook tegen wat Israël doet. Ik ben anti-zionisme niet anti -Joden.

Dit.

En je klaagt teveel. viswijf.

18-11-2012, 17:31
Joden/zionisten en moslims gaan niet samen. Lees: niet. Ze zullen ons altijd haten ook al laten ze dat niet zien en doen ze alsof ze ons aardig vinden.

En laat mensen plaatjes in hun avatar doen als ze dat willen, als zij op die manier hun medeleven willen tonen wie ben jij om dat tegen te houden?

18-11-2012, 17:33

Citaat door Lieve_:
Joden/zionisten en moslims gaan niet samen. Lees: niet. Ze zullen ons altijd haten ook al laten ze dat niet zien en doen ze alsof ze ons aardig vinden.

En laat mensen plaatjes in hun avatar doen als ze dat willen, als zij op die manier hun medeleven willen tonen wie ben jij om dat tegen te houden?
Natuurlijk wel, mijn beste vriend sinds vroeger is een Jood & hetzelfde geld over ons hele familie.
Nooit zeggen dat iets niet samen kan, you need to calm down with your words.

18-11-2012, 17:33
Zelf doe ik geen afbeelding van palestina, maar de mensen die het wel doen....good for them and us.
Helpt ons ook te herinneren dat er mensen zijn die het veel slechter hebben. Dus naast dua's is het goed dat je ook displays hebt, zie het ook veel op facebook zo zien andere mensen het ook.


Maar hoe weet jij nou dat er veel joden zijn die tegen Israel zijn?

18-11-2012, 17:34


Max zegt dit zodat ze niet hoeft te bidden of te denken aan Palestina. Ze wilt graag haar foto behouden in d'r avatar voor geweldige aandacht. Dit zijn kuffars. Jullie mogen geen avatar plaatsen of ot van palestina om dat dat niet goed genoeg is. Maar je gaat wel foto's plaatsen waarin jij poseert met je vrienden plaatsen. Dat is natuurlijk heel anders.

Vreselijk soort wijven als jij.

18-11-2012, 17:35
Ik heb meer zoiets van.. hoe meer mensen zoiets zien/lezen, hoe meer ze zich bewust zullen worden van wat zich afspeelt ginder. Natuurlijk helpen wij hen op die manier niet, maar wat nog erger is als de afslachting is de ontkenning daarvan. En de wereld ontkent dat volledig. Of doet toch alsof...

18-11-2012, 17:36

Citaat door Max:
Natuurlijk wel, mijn beste vriend sinds vroeger is een Jood & hetzelfde geld over ons hele familie.
Nooit zeggen dat iets niet samen kan, you need to calm down with your words.
Goed, neem maar Joden als maatjes. Allah heeft ze toch niet voor niets vervloekt? Maar doe waar je zin in hebt. Je behoort iedereen te respecteren, maar Joden als vrienden nemen?

En nogmaals als mensen op die manier (avatar's van Palestina etc.) hun medeleven willen tonen wie ben jij om dat tegen te houden?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9