Bekijk volle/desktop versie : Souhaila.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

18-11-2012, 15:30
Commentaar, reactie's, kritiek en meningen zijn van harte welkom! [/FONT]


Citaat:
[FONT=Comic Sans MS]Met mijn pumps in me handen rende ik de trap af. Ik had me verslapen en zou over een klein half uurtje al moeten beginnen met werken. Ik liep naar de woonkamer waar ik mijn moeder zag en haar een dikke kus gaf. ' Sbah elgier lief, zei yemma terwijl ze me een dikke kus terug gaf. Ik ging zitten, trok mijn pumps aan en controleerde of alles wat ik nodig had in me tas zat. Werpte een laatste blikin de spiegel en deed nog wat lipgloss op. Ik zei me moeder gedag en bedacht me tegelijkertijd hoe ik in hemelsnaam nu nog op tijd zou komen... Net toen ik de hoek omliep werd er door een auto achter me getoeterd. Ik draaide me om en zag mijn neef Samir in de auto zitten wat leidde tot blijdschap. Ik stapte in en begroette hem met een dikke kus gevolgd door een knuffel.
' Moet mevrouw niet werken?', vroeg hij me.
' Nou, ik hoopte al dat ik jou zou tegenkomen en dat meneer me zou brengen', antwoordde ik.
' Dan zal meneer dat dan maar doen hé, zei hij lachend.
Samir, één van de allerliefste neven waar ik een hele goeie band mee had, ne tzoals met mijn andere neven.. De nichten mag ik dan natuurlijk niet vergeten want ook met die kan ik goed opschieten.
Een hechte familie die veel tijd met elkaar doorbracht en bij een ieder van ons stond familie dan ook op de eerste plaats.
' Over een paar dagen weer 19 hé!, hoorde ik Samir zeggen.
Ja de tijd vliegt. Het lijkt net gister dat ik nog 18 werd.
Dat klopt...& heeft mevrouw nog speciale wensen voor haar verjaardag vroeg hij me.
' Neejoh.. denk dat ik het dit jaar klein wil gaan houden.. Tenminste als het niet gaat net zoals de vorige jaren zei ik.
' Aahahah, je weet hoe je moeder en de rest is..Een groot feest zal er zeker komen..
Denk 't ook zei ik in mezelf.
Zo, hier zijn we dan..
Ik bedankte me neef en zei hem gedag. Ik stapte de auto uit en liep naar de ingang.
Onderweg naar mijn werkruimte kwam ik Yassine tegen, een collega maarook een hele goeie die ik nu al een paar jaar kende. ' Damn, wat zie je der weer eens prachtig uit' complimenteerde hij me. Ik begon te lachen en bedankte hem.
' Meneer ziet er anders ook leuk uit' vervolgde ik.
' Is dat zo, vroeg hij?
' Ja Yassine, dat is zo' zei ik.
' Ooh mag ik mevrouw vanavond dan vergezellen naar de bruiloft van Khalid?, vroeg hij me.
Khalid was Yassine's beste vriend en mijn buurjongen waarmee ik mijn kinderjaren had gedeeld. Bovendien was hij ook nog eens een hele goeie vriend van mijn neven. Die ene jongen die dan de hele familie kende. Vanavond zou hij dan in het huwelijksbootje stappen en waren we uitgenodigd om dat mee te mogen vieren.
' Ahahaha.. eehm.. dat mag, maar alleen als je me nu laat gaan.. Moet nog ff wat dingen regelen met Elena.
' Isgoed madame, daar hou ik je dan aan.. Ik zie je vanavond.
' Werkse nog hé zei ik, en liep door naar mij kantoor...

18-11-2012, 15:59


Uuupppsssaaa

18-11-2012, 19:37
Up.. Ben beniewd naar meer..

19-11-2012, 18:07

Citaat door iesiej:
Uuupppsssaaa


Citaat door Lieff_Dametje:
Up.. Ben beniewd naar meer..
Dankjewel dames, commentaar is van harte welkom vergeet dat niet..
Ik zal ff afwachten of der meerdere reactie's komen.

19-11-2012, 18:45




-

19-11-2012, 18:46
Een heel klein vervolgje voor de dames.

19-11-2012, 19:17

Citaat door Liefdevol_:
Dankjewel liefje, commentaar is altijd van harte welkom!

19-11-2012, 20:09
Super meid!.. Ga zo door.. Je doet het goed, heb dus niks te klagen

19-11-2012, 20:11

Citaat door Lieff_Dametje:
Super meid!.. Ga zo door.. Je doet het goed, heb dus niks te klagen
Aaah dankjewel liefje!

19-11-2012, 20:24
Geen dank..

Up.

19-11-2012, 20:30

Citaat door Lieff_Dametje:
Geen dank..

Up.

19-11-2012, 20:31
ik hoop dat meer lezers zich zullen melden.

19-11-2012, 20:59


Insha'Allah meid.. Geef de hoop niet op, heb geduld.. .

19-11-2012, 22:11
upssssssssss nieuwe fan meld zich aan

20-11-2012, 11:22
Ga verder

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10