Bekijk volle/desktop versie : Jongeren van tegenwoordig zijn zo onwetend!



17-11-2012, 22:52
Jongeren van tegenwoordig zijn zo onwetend!
Ik heb gemerkt dat de meeste jongeren van tegenwoordig zich niet meer bezig houden met het geloof. Ze houden zich
bezig met relaties, geld, foute vrienden etc.
Als ik hen daarop aanspreek dan krijg ik de vreemdste redeneringen, smoesjes en opmerkingen van hen.
Vroeger was het vanzelfsprekend dat men maagd is, nu vragen ze aan elkaar of ze nog maagd zijn.
Vroeger was het normaal dat ieder islamiet het gebed 5 keer per dag verrichtte, nu vraagt men elkaar of ze dat werkelijk doen. Zo kan ik wel doorgaan.
De meeste jongeren kennen geen angst voor Allah swt, wanneer ze het bed induiken met iemand van het ander geslacht
dan zeggen ze ik heb ook mijn behoeftes.
Wanneer ik tegen men zeg dat hij /zij zijn/haar geld op de verkeerde manier verdient en fout bezig is dan zeggen ze Ewajaer zijn zoveel dingen niet goed.
Tegenwoordig beoordeelt men een boek op zijn kaft. Mensen hebben snel hun oordeel klaar over een persoon. Ze trekken de vreemdste conclusies over iemand. Wie zijn wij om vooroordelen over iemand te hebben. Allah swt is degene die over
ons kan beoordelen. HIJ is degene die in onze harten kan kijken. HIJ is degene die ons elke seconde in de gaten houd.
Alleen HIJ kan weten wat wij in ons leven hebben gedaan.

Er zijn zoveel fouten die wij dagelijks maken Stafor Allah.

Allah swt heeft ons hormonen en dergelijke gegeven om ons te testen. HIJ kijkt hoe jij met zo`n situatie omgaat. Men
beseft niet dat het allemaal een test is.

Ze doen alles stiekem, zij zijn bang voor hun ouders terwijl ze vergeten dat Allah swt hen iedere seconde in de gaten houd.
Er is maar 1 iemand waar men bang voor moet zijn en dat is Allah swt. Niemand kan jou in deze Dunya helpen behalve
Allah swt. Hij is degene die ons alles heeft gegeven en hij is ook degene die ons alles kan ontnemen.
Wanneer wij HEM niet vergeten dan vergeet HIJ ons ook niet.
Men zegt vaak je leeft maar 1 keer geniet ervan. Klopt je leeft maar ook 1 keer. Dit leven is een test, je kan genieten maar dan op de juiste manier. Wanneer je het goed doet in deze Dunya dan zal Allah swt jou alles geven wat je wilt in de
Aghira
The Aghira the real life.

Er zijn veel dingen die gebeuren maar ik vertel maar 1 van de duizenden problemen, it`s to much.

Leef alsof elke dag jouw laatste kan zijn.

Don`t forget. Without Allah swt you`re nothing.

17-11-2012, 23:01



Citaat door Supreme.:
Klopt!

17-11-2012, 23:05
Jij hebt gesproken yosefine. Het is de harde waarheid..

17-11-2012, 23:07

Citaat door Rose20:
Jij hebt gesproken yosefine. Het is de harde waarheid..
Dankje
Helaas wilt men de waarheid niet onder ogen zien

20-11-2012, 21:13



Citaat door independent22:
Prachtig
Merci