Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wave Haren



17-11-2012, 16:51
Hey dames, ik heb een vraagje. Wie van jullie heeft er wave? Ik heb er nooit over nagedacht om het te laten doen maar nu aarzel ik toch wel een beetje. Ik heb namelijk kleine krullen en wil na wat grotere krullen gaan. Wie zou mij kunnen helpen? En waar laten jullie het dan doen en hoe duur is het ongeveer?

Ik ben ook bang dat het gaat jeuken of dat je het goed gaat zien. Wie kan zijn ervaring met mij delen?

Liefs

17-11-2012, 17:02


een klasgenoot van mij doet het ook weave laten zetten
wil het ook gaan zetten maar twijfel ook hhiih

17-11-2012, 17:42

Citaat door LIEF20:
een klasgenoot van mij doet het ook weave laten zetten
wil het ook gaan zetten maar twijfel ook hhiih
weet je toevallig waar ze het laat doen? Ik vind het erg mooi met krullen, en je ziet het meestal niet zo goed zitten. Ben benieuwd

17-11-2012, 18:50
Lieve dames, zijn jullie ervan op de hoogte dat het islamitisch niet toegestaan is om weave, hair extensions, nepwimpers te dragen?

What is the ruling on women wearing hair extensions?

Praise be to Allaah.

Women are forbidden to add extensions to their hair, whether they are made of hair or anything else, if they could be mistaken for hair, because of the reports that have been narrated concerning that.

http://islamqa.com/en/ref/1186/hair%20extensions

Al-Bukhaari and Muslim (2122) narrated that Asma’ bint Abi Bakr said: A woman came to the Prophet (peace and blessings of Allaah be upon him) and said: “O Messenger of Allaah, I have a daughter who is newly married, and she had the measles and her hair fell out. Can I give her hair extensions?” He said: “Allaah has cursed the one who fixes hair extensions and the one who has that done.”

Al-Bukhaari (5205) and Muslim (2123) narrated from ‘Aa’ishah that a girl from among the Ansar got married and she became sick and her hair fell out. They wanted to give her hair extensions, so they asked the Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) about that, and he cursed the one who fixes hair extensions and the one who has that done.

http://islamqa.info/en/ref/39301

Ik adviseer jullie omdat ik omwille van Allah (subhana wata3ala) van jullie hou!

17-11-2012, 19:13


Hey dame,

Ik heb ook vaak wave laten zetten en sinds kort breng ik deze ook aan.

Je kunt het op verschillende manier doen. Met een vlecht en dan een stuk erop naaien of met micro ringen vastzetten.

Ik zet wave met microringen, dan creëer je volume en je kunt er ook voor kiezen om lengte te creëren.

Ik adviseer dames real brazilian hair te kopen bij een surinaamse winkel en dat zet ik dan vast. In de winkel kunnen ze je heel goed adviseren. Ik kocht mijn banen voor 30 euro per stuk en had 5 banen nodig, daar kunnen ze je ook bij helpen.

Verder zet ik het vast voor 15 euro per baan en dat doen de meeste ook voor 15 euro!

Succes, gr. Nabila

17-11-2012, 19:15
Wees gewoon blij met je eigen haar..

17-11-2012, 21:46

Citaat door nabilaatje:
Hey dame,

Ik heb ook vaak wave laten zetten en sinds kort breng ik deze ook aan.

Je kunt het op verschillende manier doen. Met een vlecht en dan een stuk erop naaien of met micro ringen vastzetten.

Ik zet wave met microringen, dan creëer je volume en je kunt er ook voor kiezen om lengte te creëren.

Ik adviseer dames real brazilian hair te kopen bij een surinaamse winkel en dat zet ik dan vast. In de winkel kunnen ze je heel goed adviseren. Ik kocht mijn banen voor 30 euro per stuk en had 5 banen nodig, daar kunnen ze je ook bij helpen.

Verder zet ik het vast voor 15 euro per baan en dat doen de meeste ook voor 15 euro!

Succes, gr. Nabila
voor hoeveel kan je nephaar halen dan? echt mensen haar he

17-11-2012, 21:47
lifeless weet niet waar je het kan doen klasgenoot doet het wel
zij is van rdam

17-11-2012, 21:51
meeste zijn tegenwoordig allemaal nep, neppe tieten, neppe wimpers, neppe haren, neppe kont en weet ik veel wat je nog allemaal niet hebt.

17-11-2012, 21:56

Citaat door verleidster:
meeste zijn tegenwoordig allemaal nep, neppe tieten, neppe wimpers, neppe haren, neppe kont en weet ik veel wat je nog allemaal niet hebt.
ik ken alleen neppe haren en wimpers
ken jij dan iemand met een neppe kont :s

17-11-2012, 22:01

Citaat door LIEF20:
ik ken alleen neppe haren en wimpers
ken jij dan iemand met een neppe kont :s
ken ze niet maar het gebeurt door middel van een push-up of injecties en weet ik veel wat ze nog meer hebben.

18-11-2012, 01:49

Citaat door nabilaatje:
Hey dame,

Ik heb ook vaak wave laten zetten en sinds kort breng ik deze ook aan.

Je kunt het op verschillende manier doen. Met een vlecht en dan een stuk erop naaien of met micro ringen vastzetten.

Ik zet wave met microringen, dan creëer je volume en je kunt er ook voor kiezen om lengte te creëren.

Ik adviseer dames real brazilian hair te kopen bij een surinaamse winkel en dat zet ik dan vast. In de winkel kunnen ze je heel goed adviseren. Ik kocht mijn banen voor 30 euro per stuk en had 5 banen nodig, daar kunnen ze je ook bij helpen.

Verder zet ik het vast voor 15 euro per baan en dat doen de meeste ook voor 15 euro!

Succes, gr. Nabila
heyhey, waar kom je vandaan als ik vragen mag? En wat houdt dat microwaven in? En ik ben blond, volgensmij verkopen ze dat niet bij datsoort winkels?

Citaat door Krullenbolleke.:
Wees gewoon blij met je eigen haar..
daar hoef je je geen zorgen over te maken, ben meer dan tevreden. Maar wil gewoon graag wat afwisseling, zoals velen hun haren verven. Op den duur begint altijd hetzelfde te vervelen. Ik ben ook iemand die afwisselt qua kapsels en eigenlijk op allerlei manieren

Citaat door verleidster:
meeste zijn tegenwoordig allemaal nep, neppe tieten, neppe wimpers, neppe haren, neppe kont en weet ik veel wat je nog allemaal niet hebt.
dame, heb niet gevraagd om je mening of jouw kijk hierop. Alleen om je evt ervaring met mij te delen. Heb je niets te zeggen waar ik wat aan heb, hou het dan gewoon lekker voor je

18-11-2012, 14:33



Citaat door nabilaatje:
Hey dame,

Ik heb ook vaak wave laten zetten en sinds kort breng ik deze ook aan.

Je kunt het op verschillende manier doen. Met een vlecht en dan een stuk erop naaien of met micro ringen vastzetten.

Ik zet wave met microringen, dan creëer je volume en je kunt er ook voor kiezen om lengte te creëren.

Ik adviseer dames real brazilian hair te kopen bij een surinaamse winkel en dat zet ik dan vast. In de winkel kunnen ze je heel goed adviseren. Ik kocht mijn banen voor 30 euro per stuk en had 5 banen nodig, daar kunnen ze je ook bij helpen.

Verder zet ik het vast voor 15 euro per baan en dat doen de meeste ook voor 15 euro!

Succes, gr. Nabila
Beste Nabila,

Is het niet schadelijk voor je haar.

Ik heb zelf extensions gehad waardoor mijn haar heel erg beschadigd is, ik heb eigenlijk bijna niks meer van me haar over ik wil het nu gezond laten groeien en verzorgen.

Een surinaamse vriendin van me zei dat weaves helemaal niet schadelijk waren.

Ik heb een heel ander type haar, ik heb zelf fijn haar, en helemaal niet zo vol, dus weet niet of mijn haartype geschikt is daarvoor?

liefs, nour