Bekijk volle/desktop versie : Weekend.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

16-11-2012, 20:22
Eindelijk.

16-11-2012, 20:26


Waarom helpen de islamitische landen Palestina niet? :/ Macht, macht, macht... Wat een wereld.

16-11-2012, 20:26

Citaat door Vreugde_:
Eindelijk..Zeg dat wel!
Een en al vreugde, hihi. Wat ga je dit weekend doen?

16-11-2012, 20:27

Citaat door Bookworm.:
Eindelijk.
Heerlijk, alhamdoulilah! Nog leuke boeken die je wilt of gaat lezen dit weekend?

16-11-2012, 20:31



Citaat door Guaporta:
Heerlijk, alhamdoulilah! Nog leuke boeken die je wilt of gaat lezen dit weekend?
Ik ga het dit weekend te druk hebben met school, vrees ik. Ik heb laatst wel een boek gekocht dat ik nog heel graag wil lezen, dus mocht ik tijd overhouden... Wat ben jij van plan?

16-11-2012, 20:35

Citaat door Bookworm.:
Ik ga het dit weekend te druk hebben met school, vrees ik. Ik heb laatst wel een boek gekocht dat ik nog heel graag wil lezen, dus mocht ik tijd overhouden... Wat ben jij van plan?
Welk boek heb je gekocht dan? Ik ben een ''laatste moment planner'', dus ik zie wel wat ik ga doen dit weekend. Succes met je huiswerk.

16-11-2012, 20:40

Citaat door Vreugde_:
Zeker weten.

Genieten van mijn weekend en dat is bij mij; goed uitslapen! Lange week achter de rug. Voor de rest geen planning. Hoe ziet jouw weekend eruit?

Lekker hoor, geniet ervan! Je hebt het vast en zeker verdiend, hihi. Mijn weekend ziet er een druk en een beetje rumoerig uit. Veel te doen, weinig tijd.

Citaat door Guaporta:
Welk boek heb je gekocht dan? Ik ben een ''laatste moment planner'', dus ik zie wel wat ik ga doen dit weekend. Succes met je huiswerk.
'Wonderen van de Profeet', hij staat al een week onaangeraakt in de kast. However, geniet van je weekend. Dank je wel!

16-11-2012, 20:53

Citaat door Vreugde_:
Shokrane! Da's attent van je.

Oei, dat ken ik. Alvast heel veel succes toegewenst!

Laa shukr 'ala waajib!

Haha, tjah that's life. Shukrane, mops. <3

Citaat door Maroccia.x:

Jippie jippie jeeh!

Citaat door TrotseBerberr:
Jaa eindelijk weekend. Maar tss zal niet echt kunnen genieten van men weekend.
Haha, ik ook niet hoor. Maar het idee dat we gewoon twee dagen vrij hebben, is gewoon goed genoeg.

16-11-2012, 20:57
Ik heb een heerlijk dutje genomen van bijna vier uurtjes -love-. En ik duik zo weer mijn bed in.

16-11-2012, 20:59

Citaat door Chickaas:
Ik heb een heerlijk dutje genomen van bijna vier uurtjes -love-. En ik duik zo weer mijn bed in.
Die dutjes zijn het lekkerst! Kun je nu nog slapen? Als ik na een dutje wakker word, kan ik onder geen beding weer terug slapen.

16-11-2012, 21:03

Citaat door Bookworm.:
Die dutjes zijn het lekkerst! Kun je nu nog slapen? Als ik na een dutje wakker word, kan ik onder geen beding weer terug slapen.
Dutjes zijn heerlijk <3, vooral als je weet dat je straks geen huiswerk moet maken voor de dag erna.

Oh ik wel. Ik heb daar een speciale gave voor o;. In de SE week drink ik altijd koffie om wakker te blijven, maar tijdens het drinken val ik al in slaap.

I see it as a blessing sometimes..

16-11-2012, 21:06

Citaat door TrotseBerberr:
ja is wel waar. Maar echt vrij kan je het niet noemen. Ik moet namelijk die 2dagen leren voor mijn examens die ik pas heb in december
dan heb ik liever school

Wauw, jij bent wel lekker een vroeg vogeltje! Nu al leren voor een tentamen dat je in december pas hebt, doe je goed. Allaah y 'awnek.

Citaat door Chickaas:
Dutjes zijn heerlijk <3, vooral als je weet dat je straks geen huiswerk moet maken voor de dag erna.

Oh ik wel. Ik heb daar een speciale gave voor o;. In de SE week drink ik altijd koffie om wakker te blijven, maar tijdens het drinken val ik al in slaap.

I see it as a blessing sometimes..
Haha, exactemundo!

Hahahahha, amazing. Heb je je SE-week al gehad?

16-11-2012, 21:09



Citaat door Bookworm.:
Haha, exactemundo!

Hahahahha, amazing. Heb je je SE-week al gehad?
U know the feeling.. -hihi-

Jaa ughh. Gelukkig wel. Jij niet dan?

16-11-2012, 21:11

Citaat door Chickaas:
U know the feeling.. -hihi-

Jaa ughh. Gelukkig wel. Jij niet dan?
Ja, niet zo'n beetje ook.

Jawel, een paar weken geleden al! Goede cijfers teruggekregen?

16-11-2012, 21:11
Weeeeekend <3

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10