Bekijk volle/desktop versie : Je zou maar een moslim en Ajacied zijn.



Pagina's : [1] 2 3 4

16-11-2012, 15:12
Lekker 2 uur lang op een zaterdag het verheerlijken van de joden moeten aanhoren.

16-11-2012, 15:37


ajax supporter meld zich.
fuck de haters. het mooiste voetbal in nederland komt van ajax.
en degene die beweren dat het niet zo is kan beter chinees voetbal gaan kijken

16-11-2012, 16:08

Citaat door lwd:
ajax supporter meld zich.
fuck de haters. het mooiste voetbal in nederland komt van ajax.
en degene die beweren dat het niet zo is kan beter chinees voetbal gaan kijken
ja jaren geleden speelde ze inderdaad het moooiste voetbal van Nederland tegenwoordig echt niet meer hoor

16-11-2012, 16:21
[video=youtube;WG7orFuoO_E]http://www.youtube.com/watch?v=WG7orFuoO_E[/video]

16-11-2012, 16:21


[video=youtube;7Zrr-qWKmwc]http://www.youtube.com/watch?v=7Zrr-qWKmwc[/video]


zou gelijk stadion uitlopen als ik 90 min zou horen dat superjoden uit israel komen.

16-11-2012, 16:30

Citaat door Muestra.:
Lekker 2 uur lang op een zaterdag het verheerlijken van de joden moeten aanhoren.
Hoezo?? wat de relatie van Ajax met Joden? Ik ken die niet hoor. Ja Ajax zat in Amsterdam-oost vroeger..Inderdaad een buurt waar veel joden woonden. Maareh Ajax is niet opgericht door joden ofzo

Zoals hierboven wordt vermeld toen het erop aankwam met bijv die rechtsextrmisten/anti-moslim groep..stonden de Ajaciden klaar bij STation Sloterdijk in AMsterdam. Heb geen feyenoorders/psv'ers gezien. Ik moet je verwijzen naar Philips electronisch materiaal ontwikkeld voor Pisrael voor hun wapensystemen/helikopters en F16 vliegtuigen.

Het staat allemaal netjes op google. Ik snap niet dat mensen onwetend zijn. Heel simpel hoor!

Maar goed..ff boodschappen doen.

16-11-2012, 16:32

Citaat door Jeblie:
Hoezo?? wat de relatie van Ajax met Joden? Ik ken die niet hoor. Ja Ajax zat in Amsterdam-oost vroeger..Inderdaad een buurt waar veel joden woonden. Maareh Ajax is niet opgericht door joden ofzo

Zoals hierboven wordt vermeld toen het erop aankwam met bijv die rechtsextrmisten/anti-moslim groep..stonden de Ajaciden klaar bij STation Sloterdijk in AMsterdam. Heb geen feyenoorders/psv'ers gezien. Ik moet je verwijzen naar Philips electronisch materiaal ontwikkeld voor Pisrael voor hun wapensystemen/helikopters en F16 vliegtuigen.

Het staat allemaal netjes op google. Ik snap niet dat mensen onwetend zijn. Heel simpel hoor!

Maar goed..ff boodschappen doen.
hoort bij jullie identiteit

'Joden hoort bij de identiteit'
Door sv, 16 november 2012 09:21, 2085 views, Bron: Ajax Showtime | Wed 50 euro gratis op wedstrijden
Ga d'r maar even lekker voor zitten. Donderdagavond werd een debatavond in De Balie in Amsterdam georganiseerd. John Jaakke en Frits Barend debateerden mee over het gebruik van de term joden bij Ajax. Het werd opgenomen en stond vandaag op YouTube. Duur? 3 uur en 8 minuten.

'Joden hoort bij de identiteit', zegt iemand uit het publiek midden in het debat. Een andere fan. 'Je kan niet verbieden waar we trots op zijn.'

John Jaakke, die het joden-gedoe wilde uitbannen, zegt dat het al beter is bij Ajax. 'Er hangen in het stadion veel minder vlaggen dan enkele jaren geleden. Het is al veel beter geworden.'

Toeval
Donderdag werd op hetzelfde moment bekend dat twee supporters van PSV zijn veroordeeld tot 80 uur werkstraf wegens discriminatie. Ze hadden tijdens Ajax-PSV eerder dit jaar trots gezongen hoe hun ouders joden hadden verbrand. De helft van de straf is voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar.

16-11-2012, 16:34
Ajax had aantal 2 joden ofzo in het bestuur ook tijd geleden,
en in de staf.

maar , stel je was een marokkaan, of moslim, je houdt van voetbal en je woont in Amsterdam.
Dan kies je gewoon toch voor het voetbal, en los van de jooodse shit , daar moet je wel afstand van nemen, maar je gaat gewoon voor het voetbal.
Ik ben zo ie altijd tegen ajax, ben voor ander club,
ik pest ze ook met joden dit dat,
Maar ik heb niks tegen een marokkaan die in amsterdam woont en voor voetballend ajax is, maar niet meer,

Ik vind het erger, als je moslima bent en strakke kledij draagt en hoofddoekloos , dag in dag een zonde , ongeacht goede intuitie.

Maar goed, is maar een voorbeeld.
Ajax joduhhhhhhhh en wie niet springt..

16-11-2012, 16:49

Citaat door ANSS070:
[video=youtube;WG7orFuoO_E]http://www.youtube.com/watch?v=WG7orFuoO_E[/video]

16-11-2012, 21:36

Citaat door Scarface:
Ajax had aantal 2 joden ofzo in het bestuur ook tijd geleden,
en in de staf.

maar , stel je was een marokkaan, of moslim, je houdt van voetbal en je woont in Amsterdam.
Dan kies je gewoon toch voor het voetbal, en los van de jooodse shit , daar moet je wel afstand van nemen, maar je gaat gewoon voor het voetbal.
Ik ben zo ie altijd tegen ajax, ben voor ander club,
ik pest ze ook met joden dit dat,
Maar ik heb niks tegen een marokkaan die in amsterdam woont en voor voetballend ajax is, maar niet meer,

Ik vind het erger, als je moslima bent en strakke kledij draagt en hoofddoekloos , dag in dag een zonde , ongeacht goede intuitie.

Maar goed, is maar een voorbeeld.
Ajax joduhhhhhhhh en wie niet springt..
Duizend plusjes voor jou.

16-11-2012, 21:41
ik begrijp allochtonen niet die voor ajax zijn,debieler kan gwn niet..

16-11-2012, 22:46
Waarom maken jullie je druk om dit soort zaken? Er gebeuren ergere dingen op de wereld.

16-11-2012, 22:48


Jullie begrijpen het niet.

Nu met de omstandigheden in Ghaza is het laatste wat je wil horen. 'wij zijn super joden' en al die gedoe.

16-11-2012, 22:49
Niet jij hoor muestra, maar je heb nu ineens tig mensen die zich ermee gaan bemoeien terwijl ze daarvoor niet eens wisten waar gaza lag.

16-11-2012, 22:51

Citaat door xHijabia:
Niet jij hoor muestra, maar je heb nu ineens tig mensen die zich ermee gaan bemoeien terwijl ze daarvoor niet eens wisten waar gaza lag.
Je leert elke dag nieuwe dingen, zo ook deze mensen die zich ineens bezig houden met Ghaza etc..

Er zijn veel mensen die zich niet bewust zijn van de zaken, het is niet echt wat je tijdens geschiedenis les te leren krijgt etc. Daar vertellen ze je alleen dingen over Anne Frank en de rest van de joden.

Pagina's : [1] 2 3 4