Bekijk volle/desktop versie : Joehoeeeeeee, getrouwde vrouwtjess!!



Pagina's : [1] 2

16-11-2012, 00:02


Vraagje he, is het raar om bij het hand vragen ook een cadeautje aan je schoonouders te geven?
Ik ken ze al trouwens en heb ze al een paar x ontmoet..

16-11-2012, 00:09


Reageren is 100% halal nd free!

16-11-2012, 00:13
ga jij om zijn handvragen? Of bedoel je als zij komen.


Ik zou het niet doen. koop iets voor je ma.

16-11-2012, 00:16
Nee, is een beetje raar. Het is jouw moment en zij moeten jou overbeladen met cadeautjes. , dit is ook maar een éénmalig moment dus geniet ervan. Na de bruiloft moet je hen overbeladen met cadeautjes.

16-11-2012, 00:17


Ik zou t ook niet doen.. Als je iemand verwent raak je erin gekneld.. Dan wordt t een verplichting ipv een kado..
Alleen met lhied kadotje geven verder hoeft t niet..

Allah ie kemel belghair

16-11-2012, 00:23

Citaat door fatna:
ga jij om zijn handvragen? Of bedoel je als zij komen.


Ik zou het niet doen. koop iets voor je ma.


Nee, is een beetje raar. Het is jouw moment en zij moeten jou overbeladen met cadeautjes. , dit is ook maar een éénmalig moment dus geniet ervan. Na de bruiloft moet je hen overbeladen met cadeautjes. [/QUOTE]

[FONT=Georgia]Duidelijk, na het handvragen pas.. haha [/FONT]

Citaat door ikkeeeee:
Ik zou t ook niet doen.. Als je iemand verwent raak je erin gekneld.. Dan wordt t een verplichting ipv een kado..
Alleen met lhied kadotje geven verder hoeft t niet..

Allah ie kemel belghair
[FONT=Georgia]Ik geef ze al af en toe cadeautjes en zij mij ook, we hebben goed contact.. Ameen barak'Allaho feek meid

16-11-2012, 00:24
ik vind het wel raar, en zou het niet doen, zou het doen als jij een keer op bezoek gaat ivp van als ze komen hand vragen, dan lijkt wel van hier bedankt, ben blij dat jullie komen

16-11-2012, 00:25

Citaat door Faith_:
Ik geef ze al af en toe cadeautjes en zij mij ook, we hebben goed contact.. Ameen barak'Allaho feek meid
Nee, dan vind ik het niet raar. Sowieso vind ik dat als je bij iemand op bezoek gaat je iets mee moet nemen. Koop ook iets voor je eigen ouders voor de bruiloft, een klein bedankje voor al die jaren zorg!

16-11-2012, 00:26

Citaat door ikkeeeee:


Allah ie kemel belghair
...

16-11-2012, 00:29
ik zou het niet doen, zelfs niet met el eid, jij moet cadeautjes krijgen en niet omgekeerd, onlangs (met el eid) had een meisje in de familie een hele cadeauset gegeven aan haar toekomstige schoonma terwijl zij niks kreeg, wel daar is goed over gelachen


Bij handvragen vind ik het al helemaal te gek voor woorden, alsof je hem aanvraagt... Beetje indisch vind ik

16-11-2012, 00:29
Meid ,hou de eer aan jezelf,en laat jou een kado bezorgen door je s.o.

16-11-2012, 00:32
Ik zou dat niet doen.
Hun moeten jou gaan verwennen die dag met cadeau's.
Volgende keer als je op bezoek gaat neem je wat mee.

16-11-2012, 00:32



Citaat door favourite_girl:
ik vind het wel raar, en zou het niet doen, zou het doen als jij een keer op bezoek gaat ivp van als ze komen hand vragen, dan lijkt wel van hier bedankt, ben blij dat jullie komen


ik zou het niet doen, zelfs niet met el eid, jij moet cadeautjes krijgen en niet omgekeerd, onlangs (met el eid) had een meisje in de familie een hele cadeauset gegeven aan haar toekomstige schoonma terwijl zij niks kreeg, wel daar is goed over gelachen


Bij handvragen vind ik het al helemaal te gek voor woorden, alsof je hem aanvraagt... Beetje indisch vind ik[/QUOTE]

[FONT=Georgia]Zo denk ik er totaal niet over, zoals ik mijn ouders behandel zal ik hun behandelen..

16-11-2012, 00:34

Citaat door Zijn_lieveling:
Ik zou dat niet doen.
Hun moeten jou gaan verwennen die dag met cadeau's.
Volgende keer als je op bezoek gaat neem je wat mee.


Ken ze al heel goed en weet dat ze niks van mij willen dus heeft niks met eer te maken bij mij..

16-11-2012, 00:37

Citaat door Skatino:
ik zou het niet doen, zelfs niet met el eid, jij moet cadeautjes krijgen en niet omgekeerd, onlangs (met el eid) had een meisje in de familie een hele cadeauset gegeven aan haar toekomstige schoonma terwijl zij niks kreeg, wel daar is goed over gelachen


Bij handvragen vind ik het al helemaal te gek voor woorden, alsof je hem aanvraagt... Beetje indisch vind ik
Indiaas bedoel je?
Mensen lachen altijd, als je iets geeft moet je gewoon niets terug verwachten.

Pagina's : [1] 2