Bekijk volle/desktop versie : hezbollah aan Arabische landen: verhoog gelijk de olieprijs



Pagina's : [1] 2 3

15-11-2012, 22:24
Hezbollah leider Hassan Nasrollah vraagt de arabische landen om op zijn minst de olieproductie te verlagen zodat de prijs stijgt. Hierdoor zou EU en Amerika onder druk te komen staan om hun steun voor Israël te beëindigen

http://www.chicagotribune.com/news/sns-rt-us-hezbollah-israel-gazabre8ae1ps-20121115,0,2642201.story.

15-11-2012, 22:25


Economische sancties zouden idd helpen. Maar ja, die arabische leiders zitten te diep in de Amerikaanse en Joodse reten.

15-11-2012, 22:28

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Economische sancties zouden idd helpen. Maar ja, die arabische leiders zitten te diep in de Amerikaanse en Joodse reten.
Maar waarom durven ze dat wel tegen Syrië dan?

15-11-2012, 22:33

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Economische sancties zouden idd helpen. Maar ja, die arabische leiders zitten te diep in de Amerikaanse en Joodse reten.
Tfoe wat heb ik een bloedhekel aan die Saudie's stelletje kontenlikkers. Zij zouden nu echt de wereld kunnen temmen! Ophouden of geen olie. Dat betekend crisis in heel de Westerse wereld! Ze gaan zich gewoon spontaan bekeren tot de Islam.

15-11-2012, 22:35



Citaat door Yas_Mi_Ne:
Economische sancties zouden idd helpen. Maar ja, die arabische leiders zitten te diep in de Amerikaanse en Joodse reten.
Daar gaan we weer......

15-11-2012, 22:35

Citaat door Netjes:
Maar waarom durven ze dat wel tegen Syrië dan?

Duidelijk toch? Dat land wordt niet meer'beschermd' door een niet bij naam genoemde westerse mogenheid. De aramietjes zouden wel tien keer nadenken voor ze zich aan zoiets zouden branden


Citaat door ENVY_ME:
Tfoe wat heb ik een bloedhekel aan die Saudie's stelletje kontenlikkers. Zij zouden nu echt de wereld kunnen temmen! Ophouden of geen olie. Dat betekend crisis in heel de Westerse wereld! Ze gaan zich gewoon spontaan bekeren tot de Islam.
Precies. Het is eigenlijk heel simpel, maar geld laat de ware aard van de mens zien. De slechte weliswaar

15-11-2012, 22:38

Citaat door ENVY_ME:
Ze gaan zich gewoon spontaan bekeren tot de Islam
Een gebrek aan olie tast mijn verstand niet aan hoor

15-11-2012, 22:40

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Duidelijk toch? Dat land wordt niet meer'beschermd' door een niet bij naam genoemde westerse mogenheid. De aramietjes zouden wel tien keer nadenken voor ze zich aan zoiets zouden branden

Precies. Het is eigenlijk heel simpel, maar geld laat de ware aard van de mens zien. De slechte weliswaar
Ik denk het niet, voor zover bekend had westen geen goeie banden met Syrië vanwege diens steun aan hamas en hezbollah en islamitische jihad en Het Volksfront voor de Bevrijding van Palestina.

15-11-2012, 23:36

Citaat door ENVY_ME:
Tfoe wat heb ik een bloedhekel aan die Saudie's stelletje kontenlikkers. Zij zouden nu echt de wereld kunnen temmen! Ophouden of geen olie. Dat betekend crisis in heel de Westerse wereld! Ze gaan zich gewoon spontaan bekeren tot de Islam.
Goh, bekeren tot islam, of enkele van onze vele duizenden kernkopppen inzetten om die vervelende godsdienstwaanzinnigen op hun plek te zetten?

Wat een dilemma.

15-11-2012, 23:55
De reden van het nieuwe conflict zie ik in de volgende:
1-Sancties tegen de Iraanse mullahs begint te werken,
2-De oppositiegroepen tegen Bashar Assad heeft zich in een coalitie herenigd,
3-Nieuwe ronde voor Obama en zijn nieuw beleid jegens Assad en zijn vrienden in Teheran,
-------------------------------------------------------------------------------
Om aandacht van de 3 bovengenoemde zaken naar het conflict tussen Israël en Palestijnen af te leiden, zodat Assad en de mullahs tot adem komen, zijn raketten naar Israël afgevuurd. Nu is bij de mullahs feest.

15-11-2012, 23:59

Citaat door Tehrani:
De reden van het nieuwe conflict zie ik in de volgende:
1-Sancties tegen de Iraanse mullahs begint te werken,
2-De oppositiegroepen tegen Bashar Assad heeft zich in een coalitie herenigd,
3-Nieuwe ronde voor Obama en zijn nieuw beleid jegens Assad en zijn vrienden in Teheran,
-------------------------------------------------------------------------------
Om aandacht van de 3 bovengenoemde zaken naar het conflict tussen Israël en Palestijnen af te leiden, zodat Assad en de mullahs tot adem komen, zijn raketten naar Israël afgevuurd. Nu is bij de mullahs feest.
Dat staat allemaal los van Israël-Palestina conflict want hezbollah steunde de palestijnen ook voor de sancties.
Israël heeft Palestina gedreigd met "harde maatregelen" als ze om erkenning vragen in de VN. Israël accepteert dus ook geen onderhandelingen en ziet niet-gewapende strijd van de Palestijnen misschien zelfs wel als een grotere gevaar tegen zich. Daarom dat Israel de palestijnen bedreigt.

16-11-2012, 00:07
Een regime dat een moslima advocaat niet kan verdragen en haar gevangen zet om van haar cliënten niet kunnen verdedigen, heeft een conflict ver buiten haar grenzen (Israël-Palestijnen) nodig.

http://www.ncr-iran.org/en/

16-11-2012, 00:12


Israël roept 30.000 reservisten op vanwege Gazastrook

Israël gaat mogelijk 30.000 reservisten inzetten in de campagne tegen de Gazastrook. Het land zal desnoods grondtroepen inzetten om...

De escalatie van het conflict is zeer gunstig voor het Iraans regime en voor Assad.

16-11-2012, 06:12
er is toch niemand in de wereld met een beetje macht of invloed die iets om de palestijnen geeft is het wel?
als je ook maar een mm opkomt voor de palestijnen word je afgestrafd door de zionistische propaganda machine.
hoewel heel langzaam maar zeker er wel enige beweging lijkt te komen maar ik denk dat er nog heel wat bloed moet vloeien eer de facisten staat een halt word toegeroepen

16-11-2012, 06:31

Citaat door _Carolus:
Daar gaan we weer......
Ze is wat verstrooid geweest, ze is de westerse reten nog vergeten.

Pagina's : [1] 2 3