Bekijk volle/desktop versie : Waarom vinden mannen, dames met krullen..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

15-11-2012, 20:46
Wat is er zo speciaal aan krullen? Ik merk toch dat veel mannen, vrouwen met krullen aantrekkelijk vinden? Leg uit.

15-11-2012, 20:46


Het is gewoon een kwestie van smaak.
Ik hou meer van stijl haar.

15-11-2012, 20:47
waarom denken vrouwen dat zij weten wat mannen denken/vinden, het wordt erger met de dag

15-11-2012, 20:48
Hangt van af soms lijkt t op een ooievaars nest.

15-11-2012, 20:49



Citaat door 7himi:
waarom denken vrouwen dat zij weten wat mannen denken/vinden, het wordt erger met de dag
Dat is niet mijn bedoeling, maar de heren in mijn omgeving hoor ik vaak praten vandaar.

15-11-2012, 20:50

Citaat door The_Unknown:
Hangt van af soms lijkt t op een ooievaars nest.
! Laten we het houden op de niet-ooievaarsnesten.

15-11-2012, 20:51

Citaat door Abu_Haydar:
Het is gewoon een kwestie van smaak.
Ik hou meer van stijl haar.
Ik vind persoonlijk stijl ook mooier. Veel schoner op de een of andere manier. Alleen ik heb geen stijl haar .

15-11-2012, 20:51
maakt mij dus echt niet uit of ze krullen of stijl heeft

15-11-2012, 20:53

Citaat door Dismissed:
Ik vind persoonlijk stijl ook mooier. Veel schoner op de een of andere manier. Alleen ik heb geen stijl haar .
Begint je naam met H

15-11-2012, 20:53
Zelf ben ik dol op krullen. Bij mezelf en ook bij andere meiden. Heb het wel eens stijl gehad maar vind dat saai en je kunt er weinig mee. Ik snap die meiden niet die van krul naar stijl willen, persoonlijk zou ik krullen nooit inwisselen voor stijl. Enige voordeel waar ik jaloers op ben is dat je het zo makkelijk kan kammen, stijl haar en een paardenstaart staat leuker als het stijl is, maar voor de rest ieder z'n smaak.

15-11-2012, 20:55
Lol, niet elke man vindt dat aantrekkelijk.

15-11-2012, 20:56

Citaat door Dismissed:
Wat is er zo speciaal aan krullen? Ik merk toch dat veel mannen, vrouwen met krullen aantrekkelijk vinden? Leg uit.
Dat verklaart dus waarom het opvalt dat die wijven plots afstand doen van hun hoofddoek....

15-11-2012, 20:57



Citaat door Nympho_III:
Lol, niet elke man vindt dat aantrekkelijk.
ik heb een buurmeisje met zo een kroeskop dat wil je niet weten maar ik vind haar zo een lekker wijf

15-11-2012, 20:58

Citaat door 7himi:
waarom denken vrouwen dat zij weten wat mannen denken/vinden, het wordt erger met de dag

15-11-2012, 21:02

Citaat door D.v.Corleone:
Dat verklaart dus waarom het opvalt dat die wijven plots afstand doen van hun hoofddoek....

Ja man.

Citaat door Nympho_III:
Lol, niet elke man vindt dat aantrekkelijk.
Klopt, ieder zijn smaak.

Citaat door Vlampje:
Zelf ben ik dol op krullen. Bij mezelf en ook bij andere meiden. Heb het wel eens stijl gehad maar vind dat saai en je kunt er weinig mee. Ik snap die meiden niet die van krul naar stijl willen, persoonlijk zou ik krullen nooit inwisselen voor stijl. Enige voordeel waar ik jaloers op ben is dat je het zo makkelijk kan kammen, stijl haar en een paardenstaart staat leuker als het stijl is, maar voor de rest ieder z'n smaak.
Ik heb zelf ook een bos krullen, maar stijl staat toch beter vind ikzelf. Het staat ook wat rustiger en krullen vallen echt op. Ben er alhamdoulilah wel blij mee daar niet van.

Citaat door The_Unknown:
Begint je naam met H

Nee met de N.

Citaat door Malafide:
maakt mij dus echt niet uit of ze krullen of stijl heeft
Als ze maar haar heeft yek!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9