Bekijk volle/desktop versie : Je partner kennis laten maken met je vrienden



Pagina's : [1] 2

15-11-2012, 09:24
Wie zou dat doen/ doet dat/ of heeft dat gedaan?

Dan bedoel ik een goede vriend(in).


Ik heb voornamelijk niet-Marokkaanse vriendinnen, die altijd per se willen dat ik hun vriend ontmoet door samen wat te drinken e.d. Ik vind het zelf onnodig. Maar wat vinden jullie ervan?

15-11-2012, 09:25


ja ik neem haar gelijk mee naar theehuis. mag ze iedereen ontmoeten en kan ze gelijk arshem doen voor ons als we arounda spelen

15-11-2012, 09:25

Citaat door Effe_serieus:
ja ik neem haar gelijk mee naar theehuis. mag ze iedereen ontmoeten en kan ze gelijk arshem doen voor ons als we arounda spelen


Oke, duideliijk. Jouw liefje gaat niemand zien.

15-11-2012, 09:30

Citaat door Laury:


Oke, duideliijk. Jouw liefje gaat niemand zien.
je zegt het goed MIJN liefje ja, niet die van andere gasten.
je moet wel pooiergenen bezitten wil je zo te koop gana met je vrouw/

15-11-2012, 09:46


Ik heb er geen probleem mee, is alleen maar leuk. Samen af en toe wat samen doen is wel zo gezellig

15-11-2012, 09:47
Met echt goede vriendinnen/vrienden die te vertrouwen zijn,kun je wel een x afspreken.Maar sommige mensen hebben geen behoefte elkaars man/vrouw te zien,dan niet

15-11-2012, 09:48
Bij marokkanen verbaast me niets meer, dus dit ook niet.
Nog even en ze delen elkaars vrouwen.

15-11-2012, 09:49

Citaat door Machi_Hs0ma:
Ik heb er geen probleem mee, is alleen maar leuk. Samen af en toe wat samen doen is wel zo gezellig
tazzz 3liek. wat voor gezelligs ga jij doen met je mans vrienden?

15-11-2012, 09:52

Citaat door Effe_serieus:
tazzz 3liek. wat voor gezelligs ga jij doen met je mans vrienden?
Gedraag je, met je grote praatjes, terwijl je straks alles doet wat verboden is..

De vrienden van mijn man zijn getrouwd en dan zijn hun vrouwen en kinderen dr ook bij. Alsof ik zin heb om tussen de mannen te zitten.. Het ging dr om dat we als stel gezamelijk wat doen

15-11-2012, 09:53

Citaat door Machi_Hs0ma:
Gedraag je, met je grote praatjes, terwijl je straks alles doet wat verboden is..

De vrienden van mijn man zijn getrouwd en dan zijn hun vrouwen en kinderen dr ook bij. Alsof ik zin heb om tussen de mannen te zitten.. Het ging dr om dat we als stel gezamelijk wat doen
ja jaaaaaa. je wilt gewoon tussen zijn vrioenden zitten

15-11-2012, 09:55

Citaat door Effe_serieus:
ja jaaaaaa. je wilt gewoon tussen zijn vrioenden zitten
Jallah ik wil er tussen zitten, jouw probleem?

15-11-2012, 09:55
Nee, niks mee te maken.. Mijn man hoeft mijn vriendinnen niet te zien en andersom ook niet. We gaan enkel om met een getrouwde vriend van hem. Als hij met zijn vriend weg is ben ik met zijn vrouw.

15-11-2012, 09:56



Citaat door Machi_Hs0ma:
Jallah ik wil er tussen zitten, jouw probleem?
al gaf je aan je buurman, like I care?>

15-11-2012, 10:00

Citaat door Effe_serieus:
ja ik neem haar gelijk mee naar theehuis. mag ze iedereen ontmoeten en kan ze gelijk arshem doen voor ons als we arounda spelen
of 7arshem doen voor de partchie!

15-11-2012, 10:02

Citaat door justmimz:
of 7arshem doen voor de partchie!
arschem voor partschie? partschie waytiewie arshem?>

Pagina's : [1] 2