Bekijk volle/desktop versie : Bday-Bday-Bday



15-11-2012, 09:06
HI Lady's

[Ik ben bijna jarig en we zijn binnenkort 15 jaar samen insallah, wat zouden jullie gaan doen?
geen weekendjes weg want dat vergt teveel tijd en ik heb geen vrij van werk en mijn man ook niet.
dus een dagje weg, waar zouden jullie naartoe gaan.
tipsss tipsss...]

15-11-2012, 09:16


gewoon helemaal niks. het huis schrobben, een authentiek marokkaans gerecht maken en klaar.

15-11-2012, 09:28
ewaaa maaltje..is dat alles? ik word steeds ouder en ouder laat me be3da beetje genieten op mijn oude dag.
yallah zied je hebt vast wel ergens verborgen tips.
ik ben elke dag bijna aan het schrobben, tajin's maken

15-11-2012, 09:29

Citaat door NoLoveNoCry:
ewaaa maaltje..is dat alles? ik word steeds ouder en ouder laat me be3da beetje genieten op mijn oude dag.
yallah zied je hebt vast wel ergens verborgen tips.
ik ben elke dag bijna aan het schrobben, tajin's maken
ah hna igsen enem oesha idjen tidet a NLNC. Oud worden we allemaal. niks bijzonders aan.

wacht laat me even met mijn mouw schudden kijken wat eruit valt

ewa die dag ook, em anha ni am oesen nidan

15-11-2012, 09:37


wahahahahah ik weet echt niet wat je aan het vertellen bent, ik moet die zin 3 x lezen masa walloe...
dacht je dat dat schrobben en tajine maken die dag gaat verdwijnen ofzo, ikbegin al avond ervoor te koken en schrobben, alles netjes maken om ff paar uurtjes weg te kunne gaan.
want mijn zusje de Queen komt oppassen dus de koelkast moet vol zijn, haar lievelingsgerecht moet gemaakt worden anders gaat ze dreigen en komt ze niet opdagen, jeugd van nu

15-11-2012, 09:40

Citaat door NoLoveNoCry:
wahahahahah ik weet echt niet wat je aan het vertellen bent, ik moet die zin 3 x lezen masa walloe...
dacht je dat dat schrobben en tajine maken die dag gaat verdwijnen ofzo, ikbegin al avond ervoor te koken en schrobben, alles netjes maken om ff paar uurtjes weg te kunne gaan.
want mijn zusje de Queen komt oppassen dus de koelkast moet vol zijn, haar lievelingsgerecht moet gemaakt worden anders gaat ze dreigen en komt ze niet opdagen, jeugd van nu
letterlijk vertaald: ah laat je botten rusten, da's het belangrijkste.

zusje de queen nog wel? lebes dat het geen queen diva is, dan had je een probleem namelijk. aihaihai, je moet nog koelkast vullen lievelingsgerecht voor haar maken, menna omkoperij yeh?

15-11-2012, 09:45
[QUOTE=maaltje;111391374]letterlijk vertaald: ah laat je botten rusten, da's het belangrijkste.

zusje de queen nog wel? lebes dat het geen queen diva is, dan had je een probleem namelijk. aihaihai, je moet nog koelkast vullen lievelingsgerecht voor haar maken, menna omkoperij yeh? [/QUOTE

ja idd tien keer.
Oppassen gaat tegenwoordig niet zo makkelijk meer als voorheen, als je wat zegt, zeggen ewa ja het is crisis
maar geeft niks, ze is nog jong komt wel goed.
ze heeft een grote mondje maar klein hartje

15-11-2012, 09:49

Citaat door NoLoveNoCry:
[QUOTE=maaltje;111391374]letterlijk vertaald: ah laat je botten rusten, da's het belangrijkste.

zusje de queen nog wel? lebes dat het geen queen diva is, dan had je een probleem namelijk. aihaihai, je moet nog koelkast vullen lievelingsgerecht voor haar maken, menna omkoperij yeh? [/QUOTE

ja idd tien keer.
Oppassen gaat tegenwoordig niet zo makkelijk meer als voorheen, als je wat zegt, zeggen ewa ja het is crisis
maar geeft niks, ze is nog jong komt wel goed.
ze heeft een grote mondje maar klein hartje
inaqda3 oe qaboe, dat is het

hoe oud is ze?