Bekijk volle/desktop versie : Voor de ongelukkige getrouwde vrouwen, die spijt hebben van hun huwelijk!



14-11-2012, 20:17
Plaats jullie verhalen, ik lees wel mee.
Ik Vind zulke verhalen wel fijn om te lezen, dan heb ik zekerheid om niet te kunnen trouwen ooit..en denk dat jullie verhalen vast meer vrijgezelle dames blij zullen maken die op leeftijd zijn en ongehuwd.

14-11-2012, 20:20


Ik schrik een beetje van je doelen.

14-11-2012, 20:21
Echt he!!!

14-11-2012, 20:21
Sommige van jullie huwelijksverhalen kunnen echt als scriptie worden gebruikt in een triller/horor movie.

14-11-2012, 20:23


Dames, 1 tip maak je studie af haal je rijbewijs ga andere studies volgen totdat alles stabiel is ga je leven niet opofferen aan een huwelijk want trouwen zal je sowieso als het je mekteb is geniet nog even van je vrijgezelle dames.

14-11-2012, 20:24

Citaat door -Ga3Ga3Zoubida-:
Sommige van jullie huwelijksverhalen kunnen echt als scriptie worden gebruikt in een triller/horor movie.
Of Turkse drama

14-11-2012, 20:26
Jeej All the single ladys, put your hands up!

14-11-2012, 20:28

Citaat door MamaVanM:
Of Turkse drama
oh ja niet te vergeten die Turkse/Mexicaanse drama;s waar zelfs opa's aan verslaafd zijn.

14-11-2012, 20:30

Citaat door Carabonitalady:
Plaats jullie verhalen, ik lees wel mee.
Ik Vind zulke verhalen wel fijn om te lezen, dan heb ik zekerheid om niet te kunnen trouwen ooit..en denk dat jullie verhalen vast meer vrijgezelle dames blij zullen maken die op leeftijd zijn en ongehuwd.
Leedvermaak ben ik niet zo'n fan van

14-11-2012, 20:34
Zulke verhalen vind ik helemaal niet leuk om te lezen. Vaak zijn het vrouwen die door een hel gaan en ook nog eens kinderen hebben. Echt triest en absoluut niet smakelijk om te lezen.

14-11-2012, 20:44

Citaat door GoudAppeltje20:
Zulke verhalen vind ik helemaal niet leuk om te lezen. Vaak zijn het vrouwen die door een hel gaan en ook nog eens kinderen hebben. Echt triest en absoluut niet smakelijk om te lezen.
Echt he en andere genieten van dit leedvermaak

14-11-2012, 21:27
Ik denk dat de verwachtingen tegenwoordig in een huwelijk gewoon veel te groot zijn, te veel geeist te egocentrisch.. denk ik hoor, ben geen expert op dat gebied. Maar wat ik om me heen hoor, is toch vaak dat van beiden kanten schort aan geven en nemen. Dus ja, moeilijk hoor. Maar als het je Mektab is dan moet je je stinkende best doen om er wat van te maken en niet in sprookjes geloven!
En ten tweede waarom je vastpinnen op de verhalen (als die er verteld worden hier) bij jou kan het anders verlopen, dat weet alleen Allah swt.

14-11-2012, 21:38


Ziekelijk dit.
Ja klopt er zijn veel vrouwen die in vervelende situatie's leven zowel getrouwd als ongetrouwd.
Maar ook genoeg die gelukkig zijn getrouwd of ongetrouwd.
Weet je wat pas een drama is, wanneer men niet met beide benen op aarde staat en denkt dat het leven een sprookje is.
En wanneer zo iemand een tegenslag heeft lijkt het alsof de wereld vergaat.
Ik zou eerder zeggen werk hieraan ipv pirmi.
Zehma je hebt dan tenminste alles al binnen als je alvast je rijbewijs hebt haha
Meiden als je dingen in het leven graag wilt kan dat ook nadat je getrouwd bent, je leven stopt niet na het huwelijk
Je hebt een verantwoordelijkheid voor je gezin maar elke meid die ik ken had dat gevoel ook in haar ouderlijk huis. Ook daar kookte ze of hielpen ze mee en legde ze verantwoording af als dat nodig was aan hun ouders

14-11-2012, 21:44

Citaat door XxTOPPIExX:
Ik denk dat de verwachtingen tegenwoordig in een huwelijk gewoon veel te groot zijn, te veel geeist te egocentrisch.. denk ik hoor, ben geen expert op dat gebied. Maar wat ik om me heen hoor, is toch vaak dat van beiden kanten schort aan geven en nemen. Dus ja, moeilijk hoor. Maar als het je Mektab is dan moet je je stinkende best doen om er wat van te maken en niet in sprookjes geloven!
En ten tweede waarom je vastpinnen op de verhalen (als die er verteld worden hier) bij jou kan het anders verlopen, dat weet alleen Allah swt.
Hier een eerlijke en wijze reactie