Bekijk volle/desktop versie : Budget tips!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

14-11-2012, 18:24
Voor de dames met een gat in hun hand! Hiet alle budgettips om minder uit te geven en van je koopverslaving af te komen! Hoeveel geven jullie per maand gemiddeld uit en aan wat precies?

14-11-2012, 18:26


Tip:laat je portemonnee thuis..

14-11-2012, 18:29

Citaat door nadia2007:
Tip:laat je portemonnee thuis..
Oei dat is een stapje te groot voor mij

14-11-2012, 18:33

Citaat door nachtkussen:
Oei dat is een stapje te groot voor mij
Wat koop je zoal..??

14-11-2012, 18:34


Jaa, neem niet al je geld mee maar pin een klein bedrag uit en gebruik je pasje niet.

14-11-2012, 18:37

Citaat door nadia2007:
Wat koop je zoal..??
Alles, kleding, eten, cremes, schoenen, make up, parfums, en als ik niks te kopen heb ga ik opzoek! Ik wordt er zo moedeloos van. Ik ga zelfs tijdens mijn werkpauzes op jacht!

14-11-2012, 18:38

Citaat door Accessoires:
Jaa, neem niet al je geld mee maar pin een klein bedrag uit en gebruik je pasje niet.
Misschien moet ik dat doen, ik ben alleen bang dat ik in een situatie kom waar ik geen geld heb.

14-11-2012, 18:39

Citaat door nachtkussen:
Alles, kleding, eten, cremes, schoenen, make up, parfums, en als ik niks te kopen heb ga ik opzoek! Ik wordt er zo moedeloos van. Ik ga zelfs tijdens mijn werkpauzes op jacht!
Das niet goed...dan ben je echt verslaafd..
Laat je pasje thuis en neem een klein bedragje maar...op=op :-)

14-11-2012, 18:39
Wat is normaal om maandelijks aan jezelf uit te geven?

14-11-2012, 18:42

Citaat door nadia2007:
Das niet goed...dan ben je echt verslaafd..
Laat je pasje thuis en neem een klein bedragje maar...op=op :-)
Ja dat denk ik ook. Ik maak elke maand uitgave plaatje en dan zit ik er toch weer honderden euros overheen.

14-11-2012, 18:49

Citaat door nachtkussen:
Wat is normaal om maandelijks aan jezelf uit te geven?


Ik eet en drink niet buiten..dat is 1..alleen als ik op vakantie ben..
Ik koop alleen dingen die ik ECHT nodig heb..
Tip: Je moet kijken naar wat je hebt en niet naar wat je NIET hebt..zeg alhandoelilah..

14-11-2012, 19:00
Ik heb een hele grote gat in mijn hand. Ik koop zoveel, niet normaal. En alles moet van merk zijn. Als ik mijn pas niet bij me heb, dan lijkt het alsof er iets ontbreekt. Zo ook met boodschappen doen, ik haal zoveel, groente en fruit, soms eet ik het geen eens en gaat het de prullenbak ik. Ik ben jaloers op mensen die heel goed met geld kunnen omgaan.

14-11-2012, 19:11



Citaat door bambi25:
Ik heb een hele grote gat in mijn hand. Ik koop zoveel, niet normaal. En alles moet van merk zijn. Als ik mijn pas niet bij me heb, dan lijkt het alsof er iets ontbreekt. Zo ook met boodschappen doen, ik haal zoveel, groente en fruit, soms eet ik het geen eens en gaat het de prullenbak ik. Ik ben jaloers op mensen die heel goed met geld kunnen omgaan.
Denk aan de arme mensen..Inna laha la yo7ibo lmosrfin!

14-11-2012, 19:19
De Profeet (sallAllaahu 'alayhi wa-Salaam) heeft gezegd: ''De moslim eet voor één maag, terwijl de ongelovige voor zeven magen eet.''

De Profeet (sallAllaahu 'alayhi wa-Salaam) heeft ook gezegd: ''Er is geen enkel reservoir dat de zoon van Adam vult, erger dan zijn maag. Het is voldoende voor de zoon van Adam om een paar happen te eten, om hem gaande te houden. Als hij (zijn maag) moet vullen, laat hem dan éénderde met voedsel vullen, en éénderde met drinken en éénderde met lucht.” (Saheeh at-Tirmidhi en Ibn Madjah) geclassificeerd als Saheeh door Shaykh al-Albaani (rahimahoe Allaah)

14-11-2012, 19:40

Citaat door bambi25:
Ik heb een hele grote gat in mijn hand. Ik koop zoveel, niet normaal. En alles moet van merk zijn. Als ik mijn pas niet bij me heb, dan lijkt het alsof er iets ontbreekt. Zo ook met boodschappen doen, ik haal zoveel, groente en fruit, soms eet ik het geen eens en gaat het de prullenbak ik. Ik ben jaloers op mensen die heel goed met geld kunnen omgaan.
hier zou van je van moeten schamen. het kan wel eens voorkomen dat je teveel hebt gekocht, maar jij koopt dus veel groente en fruit om het vervolgens in de prullenbak te gooien....schaam je je dan niet?? in somalie gaan er dagelijks kleine kinderen dood van de honger en jij koopt groente en fruit om het vervolgens weg te gooien. geef het be3da weg ofzo, maak van de appels die je overhoudt een appeltaart of appelmoes, maak van bruine banen een milkshake, maak een pastasaus van de tomaten die te rijp zijn en doe het in de koelkast etc etc, gebruik je hersenen gewoon meer. want je komt zo arrogant over, misschien ben ej dat wel helemaal niet hoor, mischien ben je wel een heel bescheiden lieve meid, maar jouw tekst hierboven moest ik echt van walgen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6