Bekijk volle/desktop versie : Bejaarde knock-out geslagen om varkensvlees



14-11-2012, 10:26
De 72-jarige Bram den Braber uit Rotterdam is zondag door een geïrriteerde supporter van de tegenpartij bewusteloos geslagen tijdens de wedstrijd van zijn club Neptunus-Schiebroek. De man werd neergebeukt nadat een opmerking was gemaakt over zijn broodje waar varkensvlees op zat.

Een barstende hoofdpijn en hartritmestoornissen herinneren Den Braber nog aan de gewelddadigheden van afgelopen zondag, één minuut voor het einde van de wedstrijd.

Uitgescholden
Irritaties in het veld tijdens de voetbalderby tussen Neptunus-Schiebroek en Kocatepe sloegen over naar toeschouwers van laatstgenoemde club die tegen een 4-2 achterstand aan keek. En daar werd hij het slachtoffer van. Nauwelijks was hij met zijn broodje mexicano naast twee Kocatepe-aanhangers gaan staan of hij werd uitgescholden en bespuugd. Aanleiding was de snack die hij at.

'Oprotten'
'Ik moest oprotten met mijn broodje varkensvlees, werd er gezegd,' aldus Den Braber. 'En ik had een varkenskop, waar ook nog een ernstige ziekte voor werd geplakt. Nadat ik had gezegd dat hun taal me niet beviel en wegliep, werd ik van achteren neergeslagen. Ik ging bewusteloos tegen de vlakte.'

Het bestuur van Kocapete zegt de indruk te hebben dat de man die de klap heeft uitgedeeld, lid is van de club. 'We proberen te achterhalen wie het is geweest. We merken alleen dat mensen worden beschermd en daardoor hebben we de dader nog

http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/3347797/2012/11/14/Bejaarde-knock-out-geslagen-om-varkensvlees.dhtml

14-11-2012, 10:31


Zoiets, kan je omschrijven als: zich als een varken gedragen

14-11-2012, 10:42
Iemand van achteren aanvallen, wat een stelletje laffe honden. Wie kan er nu problemen hebben met een lekker stukje varkensvlees ?

14-11-2012, 14:33
word, als je je zo varkensachtig gedraagt ben je niet geschikt voor het leven in onze westerse maatschappij en donderen ze maar terug op naar kaiseri of kusadasi of beter nog al riyaad of kandahar