Bekijk volle/desktop versie : naaiattelier marokko



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

14-11-2012, 09:55
hallo lieve dames,
Ik ben opzoek naar een goede,betaalbare,betrouwbare,ervaren naaiattelier in marokko
Ik zou heel graag 2 jurken willen naaien maar ik ken geen goede naaiattelier

heel vaak ben ik naar een naaiattelier in marokko geweest en nam ik mijn stof en een foto van een jurk mee.
Ik vroeg dan of hij/zij precies hetzelfde kon maken .
Er werd mij van alles beloofd ,maar als ik mijn dure stofje terug kreeg dan zag het er niet uit.
Een keer was het zo erg dat ik heb gehuild !!!!

En elk jaar zweer ik om niks in marokko te naaien ,maar toch doe ik het elke keer weer
En elke keer raak ik teleurgesteld

Dus mijn vraag aan jullie is ,wie kent er een goede naaiattelier in marokko waar ik een mooie jurk kan laten naaien ?
Het mag overal in marokko zijn
dus kom maar op met de telnr en adresjes

CHOKRAN

15-11-2012, 10:12


dus niemand laat zijn jurken in marokko naaien?

15-11-2012, 10:23
Ik naai mijn jurken gewoon in Nederland. Hier begrijpen ze tenministe wat ik echt wil en hoe ik het absoluut niet wil.

15-11-2012, 10:27
Nou ik heb gezworen om geen jurken meer te naaien in marokko

15-11-2012, 11:01



Citaat door HR-adviseur:
Ik naai mijn jurken gewoon in Nederland. Hier begrijpen ze tenministe wat ik echt wil en hoe ik het absoluut niet wil.
hier vragen ze altijd de hoofdprijs
Ik wil het echt in marokko laten naaien

15-11-2012, 11:03

Citaat door Healty_Fit:
Nou ik heb gezworen om geen jurken meer te naaien in marokko
ja dat doe ik dus ook elk jaar
maar toch vind ik de jurken hier kei duur
ben laatst naar een winkel geweest die takchita's verkoopt en zag een normale takchita voor 600 euro hangen
nou dan heb ik liever dat ik stof koop en het in marokko laat naaien
Ik hou dan nog geld over ook nog

15-11-2012, 11:03

Citaat door love_t:
hier vragen ze altijd de hoofdprijs
Ik wil het echt in marokko laten naaien
Als je je stof zelf hebt en sfifa zelf hebt gekocht, dan valt het op zich wel mee hoor. Hoeveel wil je maximaal kwijt?

15-11-2012, 11:07

Citaat door HR-adviseur:
Als je je stof zelf hebt en sfifa zelf hebt gekocht, dan valt het op zich wel mee hoor. Hoeveel wil je maximaal kwijt?
he meid ,
het naaiwerk van hier en het naaiwerk van proffesionals in marokko is echt een wereld van verschil
hier word het altijd afgeraffeld en er worden geen 'tandjes'aan de sfifa genaaid
de kleur van de stof en de sfifa komen niet over een alsje het hier laat naaien
sfifa moet speciaal afgestemd worden op je stof en daarom word de sfifa in marokko apart voor je gemaakt
en hier in nl koop je een sfifa waarvan je ongeveer vind dat de kleur op je stof lijkt

terwijl je in marokko wel een mooie jurk krijgt voor de helft van de prijs

15-11-2012, 12:10
Van waar ben je dan?

15-11-2012, 12:12

Citaat door love_t:
he meid ,
het naaiwerk van hier en het naaiwerk van proffesionals in marokko is echt een wereld van verschil
hier word het altijd afgeraffeld en er worden geen 'tandjes'aan de sfifa genaaid
de kleur van de stof en de sfifa komen niet over een alsje het hier laat naaien
sfifa moet speciaal afgestemd worden op je stof en daarom word de sfifa in marokko apart voor je gemaakt
en hier in nl koop je een sfifa waarvan je ongeveer vind dat de kleur op je stof lijkt

terwijl je in marokko wel een mooie jurk krijgt voor de helft van de prijs
Ik vind juist dat ze in Marokko niet luisteren naar mijn mening, hoe ik het wil. Ze kijken altijd naar wat zij mooi vinden, en doen versieringen er vaak bij, zonder dat ze het tegen je hebben gevraagd,

15-11-2012, 12:26

Citaat door HR-adviseur:
Ik vind juist dat ze in Marokko niet luisteren naar mijn mening, hoe ik het wil. Ze kijken altijd naar wat zij mooi vinden, en doen versieringen er vaak bij, zonder dat ze het tegen je hebben gevraagd,
Dit heb ik ook vaak meegemaakt, helaas.

15-11-2012, 12:27
tanger, bni mekeba, hgayat hassan

geweldig en betrouwbaar. Nog nooit iets verpest

15-11-2012, 12:37



Citaat door trouwjurk2011.:
tanger, bni mekeba, hgayat hassan

geweldig en betrouwbaar. Nog nooit iets verpest
Waar zit hassan precies?

15-11-2012, 12:53

Citaat door juno:
Waar zit hassan precies?
Ken je bni mekeda?

15-11-2012, 12:56

Citaat door HR-adviseur:
Ik vind juist dat ze in Marokko niet luisteren naar mijn mening, hoe ik het wil. Ze kijken altijd naar wat zij mooi vinden, en doen versieringen er vaak bij, zonder dat ze het tegen je hebben gevraagd,
he meid,
ik deel dezelfde mening
daarom vraag ik aan de dames hier of ze iemand kennen die wel luistert

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9