Bekijk volle/desktop versie : Schoolloze mensen kom is



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

14-11-2012, 00:55
[ Wat doen jullie allemaal behalve elke dag uitslapen en m.nl ? Ik moet wat doen met me leven, dus tips zijn welkom! En oja wat betreft werken niemand neemt mij aan hier ]

Helluppp me

14-11-2012, 00:56


Geen werk, geen school ik zou binnen een week zelfmoord plegen. Hoe houden sommige mensen dit toch jaren vol ?

14-11-2012, 00:58
ik heb gewerkt ik was geschoold.
ik ben blij dat ik nu tijdelijk niks kan doen.
soms is niks doen zwaarste wat er is, omdat je tijd aanjezelf moet gunnen.

14-11-2012, 00:58

Citaat door jallou04:
Geen werk, geen school ik zou binnen een week zelfmoord plegen. Hoe houden sommige mensen dit toch jaren vol ?
Hhahah ik had hiervoor 1 dag in de week school maar begin nu wel depressief te worden hoor.. Ik doe elke dag letterlijk niks

14-11-2012, 00:59



Citaat door hoceima_driss:
ik heb gewerkt ik was geschoold.
ik ben blij dat ik nu tijdelijk niks kan doen.
soms is niks doen zwaarste wat er is, omdat je tijd aanjezelf moet gunnen.
Ik heb ook gewerkt en ben naar school geweest etc maar nu doe ik al voor de zomervakantie eigenlijk niks. Begint nu wel een beetje te vervelen. Ik vond het eerst wel lekker maar nu denk ik echt van jeetje zo wil ik niet leven elke dag.

14-11-2012, 01:02

Citaat door Marokkaansze-:
Hhahah ik had hiervoor 1 dag in de week school maar begin nu wel depressief te worden hoor.. Ik doe elke dag letterlijk niks
Ik zou dat echt niet kunnen. Je bent geen meerwaarde in de maatschappij. Zo nutteloos. Waarom niet weer naar school ? En werken kan je echt wel als je er echt voor gaat.

14-11-2012, 01:03
trouwen is de boodschap

14-11-2012, 01:04

Citaat door Marokkaansze-:
Ik heb ook gewerkt en ben naar school geweest etc maar nu doe ik al voor de zomervakantie eigenlijk niks. Begint nu wel een beetje te vervelen. Ik vond het eerst wel lekker maar nu denk ik echt van jeetje zo wil ik niet leven elke dag.
ja maar je hebt geen doel. streef naar doel
al is het iets

14-11-2012, 01:05

Citaat door jallou04:
Ik zou dat echt niet kunnen. Je bent geen meerwaarde in de maatschappij. Zo nutteloos. Waarom niet weer naar school ? En werken kan je echt wel als je er echt voor gaat.
Ik moest stage hebben voor de herfstvakantie en dat had ik dus niet en hebben ze mij uitgeschreven. Ik wil wel gewoon werken maarja ik heb bijna heel mijn woonplaats af gesolliciteerd maar krijg steeds niks te horen of ik word gewoon afgewezen.

14-11-2012, 01:05
hoe ga je dat dan doen als je huisvrouw bent

14-11-2012, 01:06

Citaat door zeepvanah:
trouwen is de boodschap


Hhh is ook een optie indd maar dan moet prins wel komen.


Citaat door hoceima_driss:
ja maar je hebt geen doel. streef naar doel
al is het iets
Ik heb indd geen doel maar dat komt door die racisten hier. Als ik iets wil dan denk ik gelijk naa nee laat maar ze willen me toch niet vanwege mijn kleding.

14-11-2012, 01:06

Citaat door Marokkaansze-:
Ik moest stage hebben voor de herfstvakantie en dat had ik dus niet en hebben ze mij uitgeschreven. Ik wil wel gewoon werken maarja ik heb bijna heel mijn woonplaats af gesolliciteerd maar krijg steeds niks te horen of ik word gewoon afgewezen.
Waarom had je die niet ? Niet genoeg voor gevochten blijkbaar ? Je moet niet bij de top willen horen als je nog minder doet dan de gemiddelde mens. Want zelfs mensen die werken en naar school horen komen niet bij de top, alleen de mensen die nog een paar scheppen erbovenop doen zullen de top bereiken. So don't be lazy and be on fire !

14-11-2012, 01:07



Citaat door m0slim_j0ngenn.:
hoe ga je dat dan doen als je huisvrouw bent
Dan heb ik gewoon huishoudelijke taken, niet dat ik nu niks doe maar dan is het toch wel anders

14-11-2012, 01:07

Citaat door Marokkaansze-:
Hhh is ook een optie indd maar dan moet prins wel komen.



Ik heb indd geen doel maar dat komt door die racisten hier. Als ik iets wil dan denk ik gelijk naa nee laat maar ze willen me toch niet vanwege mijn kleding.
is een gewone man weer niet goed??

14-11-2012, 01:07
Ik doe ook wat jij doet, uitslapen en mnlen. Echt levenloos. Ik mis school zo erg.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9