Bekijk volle/desktop versie : Tienermeisjes (foto) beroven slechtziend paar Van onze correspondent



Pagina's : [1] 2 3

13-11-2012, 15:07
Tienermeisjes beroven slechtziend paar Van onze correspondent
LOCHEM -
De politie in de Achterhoek heeft gisteren foto’s op internet gezet van twee pubermeiden die in Lochem op slinkse wijze een slechtziende man en vrouw de bankpas wisten te ontfutselen.


Het echtpaar, dat zowel slechtziend als –horend is, had zojuist boodschappen gehaald bij een supermarkt aan de Prins Bernhardweg in Lochem toen bij het afrekenen drie meiden te hulp schoten om de boodschappen in te pakken. In een onbewaakt ogenblik zagen ze kans de portefeuille te stelen.

Met de pinpas is later door twee meiden voor duizenden euro’s gepind. Beelden van de beveiligingscamera’s in het bankfiliaal zijn gisteren door de politie op de speciale opsporingssite depolitiezoekt.nl gezet.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21069183/__Tieners_beroven_ouder_paar__.html

13-11-2012, 15:13


Plaats je die foto omdat er toevallig een een doekie draagt? Moslim hater, wat doe je op een moslim en marokkanen forum?

13-11-2012, 15:17
klote hoofddoek ook he. tegenwoordig stelt het niks meer voor

13-11-2012, 15:18

Citaat door sahbieee:
klote hoofddoek ook he. tegenwoordig stelt het niks meer voor
Wat een achterlijke ben jij ook. Het kan toch net zo goed iemand zijn die een doekie op heeft als afleidings- manoeuvre

13-11-2012, 15:19



Citaat door Yas_Mi_Ne:
Wat een achterlijke ben jij ook. Het kan toch net zo goed iemand zijn die een doekie op heeft als afleidings- manoeuvre
ahahaahah geloof je dat zelf

13-11-2012, 15:22

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Wat een achterlijke ben jij ook. Het kan toch net zo goed iemand zijn die een doekie op heeft als afleidings- manoeuvre
Klopt. Het kan ook een dame zijn die standaard een hoofddoek draagt en daarnaast crimineel gedrag vertoont.

13-11-2012, 15:25
Die zonder hoofddoek is tenminste nog zo slim om haar gezicht af te dekken,.

13-11-2012, 15:25

Citaat door sahbieee:
ahahaahah geloof je dat zelf


En of ik dat geloof. is vaker voorgekomen ya schaap.

Citaat door Disputatio:
Klopt. Het kan ook een dame zijn die standaard een hoofddoek draagt en daarnaast crimineel gedrag vertoont.
Hou je cynische shit voor je wil je.

13-11-2012, 15:28
hahahhaha dat is zeker een Nederlander die de hoofddoek wil zwart maken

13-11-2012, 15:29

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Hou je cynische shit voor je wil je.
Op 1 voorwaarde; dat jij je hypocriete shit voor je houdt. Met je 'Het kan toch net zo goed iemand zijn die een doekie op heeft als afleidings- manoeuvre'. Geloof je dat zelf? Wie moet ze 'afleiden' dan? De camera's die haar overslaan omdat ze een hoofddoek op heeft? 3la onzin.

13-11-2012, 15:32
Die vlak voor de camera kan onmogelijk een Turkse zijn.
Ik zie geen snor.






Sorry ya abla's waz mar ien glapjeuh..

13-11-2012, 15:33

Citaat door Pist_Aches:
Die vlak voor de camera kan onmogelijk een Turkse zijn.
Ik zie geen snor.






Sorry ya abla's waz mar ien glapjeuh..
idd. het zijn marokkaanse meiden. ik zie fake gucci tassen

13-11-2012, 15:35



Citaat door sahbieee:
idd. het zijn marokkaanse meiden. ik zie fake gucci tassen
Misschien zijn het meisjes die zich Turks of Marokkaans voordoen als afleidingsmaneuvre.

13-11-2012, 15:35

Citaat door sahbieee:
hahahhaha dat is zeker een Nederlander die de hoofddoek wil zwart maken
Wow, er gaat een lichtje branden

13-11-2012, 15:36

Citaat door Disputatio:
Op 1 voorwaarde; dat jij je hypocriete shit voor je houdt. Met je 'Het kan toch net zo goed iemand zijn die een doekie op heeft als afleidings- manoeuvre'. Geloof je dat zelf? Wie moet ze 'afleiden' dan? De camera's die haar overslaan omdat ze een hoofddoek op heeft? 3la onzin.
Afleiden van het feit dat het wellicht gewoon een kaas of oostblokker is. Marokkaanse vrouwen zijn echt niet van zulke krielkippen

Pagina's : [1] 2 3