Bekijk volle/desktop versie : Jaloezie

12-11-2012, 23:26
Onlangs had ik contact met een Marokkaans meisje. Op een gegeven had ze het heel druk omdat haar zusje ging trouwen. Nadat de bruiloft afgelopen was, om precies te zijn de dag erop, sprak ik haar. Ik vroeg haar hoe de bruiloft was verlopen. Ik verwachtte dat ze zou vertellen dat ze heel blij was met de bruiloft, dat het geslaagd was en dat ze blij was met haar zusje. Echter, niets van dat alles. Ze was heel chagerijnig, en ze wilde eigenlijk niet te veel wijden aan de bruiloft van haar zusje en het feit dat ze in het huwelijk is getreden. Toen ik daar op doorging vertelde ze dat ze het niet leuk vond, dat ze niet getrouwd is, en het haar steekt dat haar zusje wel in het huwelijksbootje is gestapt. Ze kwam een beetje onzeker over. Ik schrok echt, maar hield het voor me. Ik dacht bij mezelf hoe ver kan de ziekelijke vrouwelijke jaloezie toch kon gaan: zelfs je eigen zusje misgun je als het ware. Ik had er laatst nog een topic over gewijd, maar helaas kon niemand me uitleggen hoe dit ziekelijke gedrag bij vrouwen aanwezig kan zijn. Het lijkt alsof je als vrouw zijnde iemand meer gaat misgunnen naarmate diegene meer naast je staat (beste vriend of zusje). Wie kan het verklaren?

12-11-2012, 23:28

Wauw, er staat jaloezie i.p.v. jaloerzie. Okay, ff lezen.

12-11-2012, 23:32
Ik zou roqia verrichten. Of zelfmoord plegen. Je bent zwaar bezeten door een slechte djinn, daar je in je leven nooit goede mensen aantrekt.

12-11-2012, 23:36
Dank voor je advies.

Citaat door Gezeur:
Ik zou roqia verrichten. Of zelfmoord plegen. Je bent zwaar bezeten door een slechte djinn, daar je in je leven nooit goede mensen aantrekt.