Bekijk volle/desktop versie : leven



Pagina's : [1] 2

12-11-2012, 14:59
salaam
ik ben niet tevreden over mijn leven. ik ben alles zo moe.
ik weet niet wat te doen. soms wou ik dat ik dood was.
ik doe mijn gebeden en vraag Allah om hulp
maar er gebeurd niets.

12-11-2012, 15:03


Ghair inshAllah! I feel the same, gewoon je gebeden blijven doen en je du3a..

12-11-2012, 15:04
ik probeer me te concentreren op de mooie dingen het is niet gemakkelijk

12-11-2012, 15:05

Citaat door mina777:
salaam
ik ben niet tevreden over mijn leven. ik ben alles zo moe.
ik weet niet wat te doen. soms wou ik dat ik dood was.
ik doe mijn gebeden en vraag Allah om hulp
maar er gebeurd niets.
Door alleen te bidden veranderd je leven niet hoor. Waar ben je niet tevreden over? Je moet acties ondernemen en Allah swt vragen om je hierbij te helpen.

12-11-2012, 15:07


Ghair inshaAllah, zoals Lelijkstemeisje al zei, blijf je gebeden uitvoeren, Allah laat zijn dienaar niet in de steek

en probeer zo veel mogelijk over Islam te lezen, plus veel Quran lezen en beluisteren...zo komen de harten tot rust

12-11-2012, 15:07
spijtig genoeg ben ik geen sterke persoon. ik ben te zwak om iets te ondernemen en zit vol angst

12-11-2012, 15:08

Citaat door mina777:
salaam
ik ben niet tevreden over mijn leven. ik ben alles zo moe.
ik weet niet wat te doen. soms wou ik dat ik dood was.
ik doe mijn gebeden en vraag Allah om hulp
maar er gebeurd niets.
Feel the same way... Ben ook alles beu, kotsbeu zelfs. Zelfs opmerkingen die mensen maken, kan ik niet meer verdragen.
Een vriendin van mij zei nog het laatst iets tegen mij, en ben toen echt UITGEVLOGEN tegen haar en gewoon omdat ik zeer prikkelbaar ben en niks meer verdraag.

12-11-2012, 15:09

Citaat door diamond_princes:
Ghair inshaAllah, zoals Lelijkstemeisje al zei, blijf je gebeden uitvoeren, Allah laat zijn dienaar niet in de steek

en probeer zo veel mogelijk over Islam te lezen, plus veel Quran lezen en beluisteren...zo komen de harten tot rust
ik dacht dat ik hierdoor rust zou vinden maar ik heb geen rust en kan niet rustig worden. ik zit soms na het gebed een uur op mijn tapijtje in de hoop dat ik helemaal tot rust kom maar eens dat ik opsta is het voorbij.

12-11-2012, 15:09

Citaat door mina777:
spijtig genoeg ben ik geen sterke persoon. ik ben te zwak om iets te ondernemen en zit vol angst
Waar ben je precies niet tevreden over? Je dagelijkse leven?

12-11-2012, 15:10

Citaat door mina777:
ik dacht dat ik hierdoor rust zou vinden maar ik heb geen rust en kan niet rustig worden. ik zit soms na het gebed een uur op mijn tapijtje in de hoop dat ik helemaal tot rust kom maar eens dat ik opsta is het voorbij.
ow echt sneu voor je, maar je moet ook veel geduld hebben....Je moet volhouden, meid...en geloof me, het gaat zeker helpen heb de volste vertrouwen

12-11-2012, 15:11

Citaat door Hanan24:
Feel the same way... Ben ook alles beu, kotsbeu zelfs. Zelfs opmerkingen die mensen maken, kan ik niet meer verdragen.
Een vriendin van mij zei nog het laatst iets tegen mij, en ben toen echt UITGEVLOGEN tegen haar en gewoon omdat ik zeer prikkelbaar ben en niks meer verdraag.
ik heb geen energie meer om uit te vliegen. het doet me niets meer. ik krop alles op tot ik op een dag sterk genoeg zal zijn om mijn polsen over te snijden. ik denk er wel vaak aan.

12-11-2012, 15:12
naar mijn ervaring helpt t heel erg als je allahouma sali 3la seydna mohammed of nabi te zeggen en de hele dag door astaghfiroulah te zeggen, heeft een imam bij lalla la3rossa een keer verteld, hij zei tegen die pasgetrouwdestellen, dat ze niet moeten zeggen dat ze geen geluk hebben en andere mensen wel, maar de hele dag door staghfiroullah en op tijd je gebed verrichten en doua's doen.

En natuurlijk elhemdoulilah voor alles

12-11-2012, 15:13



Citaat door mina777:
ik heb geen energie meer om uit te vliegen. het doet me niets meer. ik krop alles op tot ik op een dag sterk genoeg zal zijn om mijn polsen over te snijden. ik denk er wel vaak aan.
Kan je misschien met iemand praten? Wat houd je nog wel recht? Waar haal je nog voldoening uit?
- Kan werk zijn;
- opleiding;
- familie;
- kan ook iets heel kleins zijn waar jij belang aan hecht.

12-11-2012, 15:15

Citaat door shebekia80:
naar mijn ervaring helpt t heel erg als je allahouma sali 3la seydna mohammed of nabi te zeggen en de hele dag door astaghfiroulah te zeggen, heeft een imam bij lalla la3rossa een keer verteld, hij zei tegen die pasgetrouwdellen, dat ze niet moeten zeggen dat ze geen geluk hebben en andere mensen wel, maar de hele dag door staghfiroullah en op tijd je gebed verrichten en doua's doen.
Ik doe dit, maar niets helpt mij. het is te laat, voor mij. ik sleur mij door elke dag heen terwijl ik geen zin meer heb in niets.

12-11-2012, 15:18

Citaat door Hanan24:
Kan je misschien met iemand praten? Wat houd je nog wel recht? Waar haal je nog voldoening uit?
- Kan werk zijn;
- opleiding;
- familie;
- kan ook iets heel kleins zijn waar jij belang aan hecht.
mijn ouders, ik wil hen niet teleurstellen

Pagina's : [1] 2