Bekijk volle/desktop versie : Nederlandse terroriste Nijmeijer geeft aanslag toe



12-11-2012, 11:59
De Nederlandse sprak in een interview openhartig over de aanslag.





Tanja Nijmeijer heeft toegegeven betrokken te zijn geweest bij een aanslag op een bus in de Colombiaanse hoofdstad Bogota. Tegen een journalist van dagblad Trouw heeft ze bekend dat ze mee heeft gewerkt bij het in brand steken van een bus. Daarbij vielen geen gewonden. Het VPRO-radioprogramma Bureau Buitenland zond zondagavond fragmenten uit van het telefonische interview dat Trouw-journalist Edwin Koopman had met Nijmeijer.

De Nederlandse FARC-strijder zit momenteel in Cuba om mee te onderhandelen over een vredesregeling."Ik heb één keer op een bus een aanslag gepleegd", zei Nijmeijer. "Daarbij is niemand omgekomen en er is niemand gewond geraakt."Onbekend is of Nijmeijer vanuit Havana nog meer Nederlandse pers te woord zal staan.

12-11-2012, 12:41



Citaat door BANDIEMANNS:
Zo blijkt NL ook een fijn platform voor nederlandse terroristen!
Sssssst niet te hard op zeggen want anders trap je de Hollanders op hun lange teentjes

Wat is het trouwens opvallend stil hier, als het even niet om de moslims gaat of een onderwerp die daar een gelinkt wordt dan geven de vele hypocrieten die hier actief zijn niet thuis.

12-11-2012, 12:55

Citaat door BANDIEMANNS:
Zo blijkt NL ook een fijn platform voor nederlandse terroristen!
(extreem) links dient dan ook met dezelfde middelen bestreden te worden. Deporteren richting Guantanamo, allemaal!

13-11-2012, 10:18
Hoe grappig, het valt me op hoe positief zij benaderd wordt door Nederlandse media. Alsof ze de trots van Nederland is die een rol speelt binnen de Farc. Als het een Moslim was, die op de zelfde manier hulp bood aan de Hamas dan heb ik het gevoel dat er op een andere manier werd gesproken. Probeer dat maar uit te leggen!!


13-11-2012, 10:24



Citaat door AlhoceimaCity:
Hoe grappig, het valt me op hoe positief zij benaderd wordt door Nederlandse media. Alsof ze de trots van Nederland is die een rol speelt binnen de Farc. Als het een Moslim was, die op de zelfde manier hulp bood aan de Hamas dan heb ik het gevoel dat er op een andere manier werd gesproken. Probeer dat maar uit te leggen!!

Precies inderdaad!
En al die hypocrieten, joden, kuffar die meestal hier los gaan op berichten over Moslims en Islaam zijn ineens muisstil.

13-11-2012, 11:31

Citaat door Bill:
Ja komop zeg, we hebben er maar één en nog een mooie ook....
Dat denk jij....er zijn nog velen, alleen onder het mom van 'democratie'.

13-11-2012, 11:53
Grappig dat wanneer het om een knappe Nederlandse vrouw gaat dat men 'terrorist' dan maar niet in de mond neemt. Ish koeltoer.

13-11-2012, 18:59

Citaat door deVerdeler:
Grappig dat wanneer het om een knappe Nederlandse vrouw gaat dat men 'terrorist' dan maar niet in de mond neemt. Ish koeltoer.
Kom op zeg! Ze is pas een terroriste als ze zichzelf opblaast of een vliegtuig een toren in boort. Helaas wachten haar geen mannelijke maagden, die bestaan niet namelijk