Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Ik wil 10 kilo alfvallen! Ik begin morgen doet er iemand mee??



Pagina's : [1] 2 3

10-11-2012, 21:17
Heb iemand nodig om al mijn ervaringen mee te delen, en er over te kunnen praten.

10-11-2012, 23:42


ik doe ook mee... moet en zal 6 kg moeten afvallen !!

11-11-2012, 09:42
Ik moet er ook nog 6 af inchaAllah. En daarna nog 2kg en dan ben ik tevreden. Vandaag heb ik weer een nieuwe poging ondernomen

11-11-2012, 11:38

Citaat door Verzet_:
Ik moet er ook nog 6 af inchaAllah. En daarna nog 2kg en dan ben ik tevreden. Vandaag heb ik weer een nieuwe poging ondernomen
oke we gaan er voor !!

ik wil 1 december weer 77 wegen !!

11-11-2012, 12:51


ik doe ook mee ik heb ook al heel wat pogingen onder nomen maar het lukte me maar steeds niet
ik doe mee moet nog wel meer als 10 kilo
maar eerst maar is beginnen met de eerste 10
mijn kleine meid wordt dinsdag inschallah al weer 1 jaar en moet nog heel wat zwangerschaps kilos er af hebben
dus ik doe mee

11-11-2012, 13:22
We gaan er echt tegen aan, maandag maandag 12 november gaan we beginnen.
Kom maar op met jullie tips. Ik zal eerst wat tips geven, en ook oefeningen die je ook thuis kan doen.

Producten die je aan kan schaffen voor extra-vetverbranding:
-Nan yu thee (verkrijgbaar bij de Tuinen)
-Citroen

Neem volkorenboord in plaats van wit brood.
Als je beleg op je brood smeert, gebruik dan een altijd een theelepel.
Neem 1 snoepje perdag als beloning.
Drink 2 liter water.
Na 7 uur niet meer eten of drinken.
Als je een vreetbui hebt, denk dan gelijk aan de lichaam die je later wilt.
Eet zoveel fruit en groente als je wilt.(2 bananen per week )

Oefeningen.
Voor het ontbijt 10 x handups.
-20 x springen
20 x springen met je hand zwaaien
20 x met je hand en benen bewegen( en dan spring je er ook bij.)

Lijken makkelijke oefeningen maar als je opstaat heb je 90 procent kans dat je geen zin hebt, maar doe het aub wel.
Want voor het ontbijten verbrand je meer vet.

11-11-2012, 13:26
Elke dag een uurtje stevig hardlopen helpt ook.
En avonds voor het slapen gaan, buikspieroefeningen doen.
Je hebt ook slaap nodig, dus AUB. voor 11 uur gaan slapen.

11-11-2012, 21:25

Citaat door Mientje18:
We gaan er echt tegen aan, maandag maandag 12 november gaan we beginnen.
Kom maar op met jullie tips. Ik zal eerst wat tips geven, en ook oefeningen die je ook thuis kan doen.

Producten die je aan kan schaffen voor extra-vetverbranding:
-Nan yu thee (verkrijgbaar bij de Tuinen)
-Citroen

Neem volkorenboord in plaats van wit brood.
Als je beleg op je brood smeert, gebruik dan een altijd een theelepel.
Neem 1 snoepje perdag als beloning.
Drink 2 liter water.
Na 7 uur niet meer eten of drinken.
Als je een vreetbui hebt, denk dan gelijk aan de lichaam die je later wilt.
Eet zoveel fruit en groente als je wilt.(2 bananen per week )

Oefeningen.
Voor het ontbijt 10 x handups.
-20 x springen
20 x springen met je hand zwaaien
20 x met je hand en benen bewegen( en dan spring je er ook bij.)

Lijken makkelijke oefeningen maar als je opstaat heb je 90 procent kans dat je geen zin hebt, maar doe het aub wel.
Want voor het ontbijten verbrand je meer vet.
hoezo mag je na 19u niet meer drinken
ik heb altijd gehoord niet eten maar niet van niet drinken

11-11-2012, 21:29

Citaat door milkshakechoco:
hoezo mag je na 19u niet meer drinken
ik heb altijd gehoord niet eten maar niet van niet drinken
Oeps foutje, je moest veel water en thee drinken. Eten verteerd niet meer na 8 uur. Maar wat je na 7 uur niet mag drinken zijn de
sappen en frisdrank enz.

11-11-2012, 21:39
ja ik ga er morgen ook weer echt tegenaan. Telkens als ik wat kilos kwijt ben, verdwijnt de motivatie en komen die kilos er weer aan. Ik wil ook graag minimaal 10 kg afvallen. Ik hoop het nu echt vol te kunnen houden totdat ik weer op mijn streefgewicht van voor de zwschappen zit.

11-11-2012, 21:43

Citaat door sunshine_00:
ja ik ga er morgen ook weer echt tegenaan. Telkens als ik wat kilos kwijt ben, verdwijnt de motivatie en komen die kilos er weer aan. Ik wil ook graag minimaal 10 kg afvallen. Ik hoop het nu echt vol te kunnen houden totdat ik weer op mijn streefgewicht van voor de zwschappen zit.
Insh'allah zal het je lukken!

11-11-2012, 22:43
Ik doe ook meeeeee
Ik heb nu me twee zoontjes en ben helemaal klaar om af te vallen. Hetlukt me meestal niet maar zal dit keer beter me best moeten doen.
Ik weeg 70kilo en ben ong 1,62 lang maar wordt 18nov 25jaar. Ik ben dus nog hartstikke jong maar voel me niet zo....

11-11-2012, 22:46



Citaat door assia_maroc:
Ik doe ook meeeeee
Ik heb nu me twee zoontjes en ben helemaal klaar om af te vallen. Hetlukt me meestal niet maar zal dit keer beter me best moeten doen.
Ik weeg 70kilo en ben ong 1,62 lang maar wordt 18nov 25jaar. Ik ben dus nog hartstikke jong maar voel me niet zo....
Ik ben 1,60 lang en weeg 64 kilo, en wil 54 kilo wegen! Ik voel je haha, heb je nog tips die je wilt delen.. hihi

11-11-2012, 23:11
Ik ken iemand in Amsterdam die dames helpt af te vallen door middel van een eet schema en een vet verbrander ofzo. Ik durf het alleen niet te doen omdat je dan echt afstand moet nemen van veel dingen zoals pasta, aardappels en brood. Je krijgt dan een heel ander brood van haar dat je mag eten en dan was het 1sneedje per dag. Dat is dan een heel groot stap voor mij en dat kan ik nu zeker nog niet aan.

11-11-2012, 23:53

Citaat door assia_maroc:
Ik ken iemand in Amsterdam die dames helpt af te vallen door middel van een eet schema en een vet verbrander ofzo. Ik durf het alleen niet te doen omdat je dan echt afstand moet nemen van veel dingen zoals pasta, aardappels en brood. Je krijgt dan een heel ander brood van haar dat je mag eten en dan was het 1sneedje per dag. Dat is dan een heel groot stap voor mij en dat kan ik nu zeker nog niet aan.
Serieus hoe kan ik contact met haar opnemen.. misschien is dat wel een optie voor mij

Pagina's : [1] 2 3