Bekijk volle/desktop versie : 'Afellay moet veld ruimen voor komst Neymar'



10-11-2012, 15:51
FC Barcelona gaat er alles aan doen om de Braziliaanse superster Neymar binnen te halen.





De Catalaanse topclub wil Ibrahim Afellay en Bojan Krkic verkopen om de spits van Santos te kunnen betalen. Dat schrijft El Mundo Deportivo. Afellay, die op huurbasis bij Schalke 04 speelt, moet tien miljoen euro kosten. De Duitse club heeft de eerste optie tot koop en overweegt die te lichten. Bojan, die verhuur wordt aan AC Milan, mag voor vijftien miljoen euro weg.

Omdat Barcelona afgelopen minder aan transfer spendeerde dan het had begroot, heeft het voldoende geld beschikbaar om komende zomer Neymar vast te leggen, mits Bojan en Afellay verkocht worden.

Barça zou onlangs al een aanbetaling van tien miljoen euro voor Neymar hebben gedaan. Voor nog eens dertig miljoen euro kan het de dribbelaar van Santos inlijven.

10-11-2012, 16:57


[video=youtube;8m9JrBXi9ag]http://www.youtube.com/watch?v=8m9JrBXi9ag[/video]

10-11-2012, 17:00
Neymar bij barcelona? Dat zou gewoon pfff. wordt gewoon dreamteam dan. Alleen ik mis nog steeds die ervaren gruwelijke verdedigers. Barcelona moet er 1 of 2 halen.

11-11-2012, 22:05
Ik vind echt dat real Neymar moet binnen halen. Dan blijft het spannend! Maar goed, wie weet mislukt Neymar bij Barca.


11-11-2012, 22:12


Die 2.2 miljoen gaat ze echt Neymar opleveren.

11-11-2012, 23:16

Citaat door Redactie:
FC Barcelona gaat er alles aan doen om de Braziliaanse superster Neymar binnen te halen.





De Catalaanse topclub wil Ibrahim Afellay en Bojan Krkic verkopen om de spits van Santos te kunnen betalen. Dat schrijft El Mundo Deportivo. Afellay, die op huurbasis bij Schalke 04 speelt, moet tien miljoen euro kosten. De Duitse club heeft de eerste optie tot koop en overweegt die te lichten. Bojan, die verhuur wordt aan AC Milan, mag voor vijftien miljoen euro weg.

Omdat Barcelona afgelopen minder aan transfer spendeerde dan het had begroot, heeft het voldoende geld beschikbaar om komende zomer Neymar vast te leggen, mits Bojan en Afellay verkocht worden.

Barça zou onlangs al een aanbetaling van tien miljoen euro voor Neymar hebben gedaan. Voor nog eens dertig miljoen euro kan het de dribbelaar van Santos inlijven.
deze nieuws klopt niet want dani alves word verkocht aan paris saint germain daarmee willen ze het geld gebruiken om neymar binnen te halen bij barca affelay komt terug naar barca

11-11-2012, 23:18

Citaat door bella_:
Ik vind echt dat real Neymar moet binnen halen. Dan blijft het spannend! Maar goed, wie weet mislukt Neymar bij Barca.

dooie real ik weet waarom veel marokkaanse dames van real houden om dat die gay c ronaldo daar voetbalt en messi is 10x beter dan die c ronaldo barcaaaaaaaaa fuck real!

11-11-2012, 23:19

Citaat door slep3:
Omdat Barcelona afgelopen minder aan transfer spendeerde dan het had begroot, heeft het voldoende geld beschikbaar om komende zomer Neymar vast te leggen.

Fucking onzin, ze hebben nog steeds honderden miljoenen aan schuld. Fifa moet maar eens in grijpen.

het is real met schulden en niet barca!

11-11-2012, 23:39
Affelay heeft naar zijn gevoel allang het veld geruimd.