Bekijk volle/desktop versie : Ruzie met vader... Hoe op te lossen?



Pagina's : [1] 2

10-11-2012, 13:04
Nee nee. Ruzie met me vader? Nooooit, never... Ik sterf liever, geen ruzie maar gewoon een klein probleempje.. Ik koos die titel om jullie aan te trekken, want vrouwtjes kicken op zulke titels

Hij is net terug van Marokko. Na een paar uur kletsen en bijpraten en zo en zus, vroeg hij mij of hij een belletje plegen met mijn iPhone, nadat hij klaar was met bellen, ging hij op het scherm van me iPhone kijken, en vroeg hij "jij hebt ook zo een ding waarbij je bv een videootje kan opnemen en meteen stuurt zie ik"

Hij doelt op whatsapp... Wat blijkt? Me neef in Marokko had hem van de week verteld over whatsapp.. En heeft hem via whatsapp laten kletsen met me oom uit Frankrijk, door het steeds opnemen van korte filmpjes en naar elkaar whatsappen

En net zei hij "je kan zien of je neef nu op zijn telefoon is, dan kunnen we met hem praten" ...x

En hij wil straks ook met me oom whatsappen en met vele anderen... Allemaal vrienden en familie, waarvan ik niet eens het nummer heb

Maar het probleem is dat ik op me whatsapp ook chikies heb die nu en dan berichten sturen, er staan vaak hun foto's als avatar, en dat kan hij allemaal zien en zo...

Wat ik dus ga doen is "als ik hem me iPhone geef, ga ik alle chikies blokkeren die gevaar kunnen zijn"x


10-11-2012, 13:10


Je vader kan ook met jouw chikies praten. Is toch leuk

10-11-2012, 13:13

Citaat door BoraSita:
Je vader kan ook met jouw chikies praten. Is toch leuk
Had gekund als jij er een van was

10-11-2012, 13:14

Citaat door ELmotchou:
Had gekund als jij er een van was
Ik ben geen chikie

10-11-2012, 13:15


Dan zou ik voor tango kiezen. Hoezo whatsapp. Niks makkelijker dan tango, kunnen ze meteen rechtstreeks met elkaar praten en elkaar zien

10-11-2012, 13:16
Koop toch gewoon voor je lieve pa zn eigen smartphone kan hij appen wanneer hij wil.
Zo niet leen hem jou telefoon gewoon. Geen geheimpjes voor pa. Als je je zou schamen deed je dat voor Allah en had je deze dames niet in je contacten ook al is het gewoon vriendschappelijk

10-11-2012, 13:16
Wahahahahahahahahahahah ik heb niet verder gelezen dan die eerste twee alinea's. Maar jij hebt echt M.nl-mensen kennis hahahah!!

10-11-2012, 13:17
snel opgelost gewoon verwijderen of blokkeren.

alles voor vader toch?

volgende keer geen dramatische tiitel jongheer!

10-11-2012, 13:28

Citaat door Roedaina:
Dan zou ik voor tango kiezen. Hoezo whatsapp. Niks makkelijker dan tango, kunnen ze meteen rechtstreeks met elkaar praten en elkaar zien
Nee nee
Dan krijg ik die Phone niet meer terug haha

10-11-2012, 13:28

Citaat door TimTchiT:



qallek chicikies
Trit adas tsiwelt ?

10-11-2012, 13:30

Citaat door Sleepless2:
Koop toch gewoon voor je lieve pa zn eigen smartphone kan hij appen wanneer hij wil.
Zo niet leen hem jou telefoon gewoon. Geen geheimpjes voor pa. Als je je zou schamen deed je dat voor Allah en had je deze dames niet in je contacten ook al is het gewoon vriendschappelijk
Nee
Geen Phone voor pa
Hij moet er niet aan beginnen

10-11-2012, 13:31

Citaat door Romaissa1707:
Wahahahahahahahahahahah ik heb niet verder gelezen dan die eerste twee alinea's. Maar jij hebt echt M.nl-mensen kennis hahahah!!
Niet liegen he
Je hebt alles gelezen

10-11-2012, 13:41



Citaat door TimTchiT:
assawlgh i 3mmi l7adj? hahaha
Ja
Ourdis iyi rbbi l3ib
Hij is een super gezellige man
Tijdje terug was me neef met zijn nieuwe vrouw bij ons
Tamtout n neef ging helemaal stuk van tatsa door BBA hadj

10-11-2012, 13:50
Hahaha wel stoer van hem dat hij dat wil doen via whats up. Meeste willen daar niet eens aan beginnen......

10-11-2012, 14:01
Hahahahahahahahahahaha strax word je betrapt door papa

Pagina's : [1] 2