Bekijk volle/desktop versie : Mijn haar..



09-11-2012, 23:02
Heyyheyy dames,

Ik vroeg me af wie hetzelfde probleem als mij heeft.. Vorig jaar toen stylde ik mijn haar elke dag met 230 graden mijn haar werd er ook heel dun van dus wilde ik mijn krullen weer terug want door het stylen gingen al mijn krullen bijna weg.. Ik besloot om mijn haar tot mijn schouders te knippen en na 5 maanden kreeg ik al mijn krullen weer terug alleen bij mijn pony niet.. Mijn pony is golvend dus ik vroeg me af of iemand weet hoe ik mijn krullen weer volledig terug kan krijgen?


09-11-2012, 23:03


En dan heb ik het niet over papilotten en al die dingen

09-11-2012, 23:08
Was je pony hiervoor ook golvend?
Het ligt toch aan het haarzakje welke vorm je haar krijgt.
Ik zou zelf pony laten groeien dan loopt het in elkaar over.

09-11-2012, 23:17

Citaat door Roemajsa:
Gewoon je kop kaal scheren.
Is het nu de bedoeling dat we gaan lachen..?

09-11-2012, 23:18



Citaat door Sleepless2:
Was je pony hiervoor ook golvend?
Het ligt toch aan het haarzakje welke vorm je haar krijgt.
Ik zou zelf pony laten groeien dan loopt het in elkaar over.
Hiervoor was mijn pony gewoon krul totdat ik begon met stylen.. Ik dacht ook dat die wel vanzelf krul word maar ik heb al heel lang gewacht en er is niks van gekomen dus ik dacht misschien moet ik mijn pony heel kort knippen zodat die uiteindelijk groeit in krullen

09-11-2012, 23:19
Dat komt omdat je pony kort is. Ik heb dat nu ook. De rest van mijn haar krult gewoon maar mijn pony niet.

09-11-2012, 23:24

Citaat door Experience:
Dat komt omdat je pony kort is. Ik heb dat nu ook. De rest van mijn haar krult gewoon maar mijn pony niet.
Hoe kort is kort voor jou? Mijn pony kan ik eigenlijk geen pony meer noemen.. Het is ongeveer tot mijn neus

10-11-2012, 00:07

Citaat door xX-Hanaantje:
Hoe kort is kort voor jou? Mijn pony kan ik eigenlijk geen pony meer noemen.. Het is ongeveer tot mijn neus
Bij mij is nu ook tot mijn neus. Ik heb een scheve pony.

10-11-2012, 16:21

Citaat door Experience:
Bij mij is nu ook tot mijn neus. Ik heb een scheve pony.
Kwam het bij jou ook doordat je te vaak ging stylen?