Bekijk volle/desktop versie : 2013 bruidjes hier melden!!



Pagina's : [1] 2 3 4

09-11-2012, 16:10
Hey ladies,

Aller eerst; Moge Allah jullie voorgenomen huwelijke zegen inshAllah!!

Ik was eigelijk best snel met keuzes maken wat betreft de catering, dj, fotgraaf, zaal, ( ik heb geen ziana genomen, maar me eigen jurken laten maken. En een topper van een visagiste in handen genomen)

Ik moet alleen nog mijn uitnodigingen ontwerpen ( deze maakt mijn nicht voor mij, dus dat is eigelijk ook geregeld ) het meest moeilijke vond ik mijn bruidsjurk uitkiezen. Ik heb echt stad en land afgezocht, ik wilde niet in een bruidsjurk trouwen waar de helft van Nederland in is getrouwd. Uiteindelijk heb ik mijn jurk gevonden bij de bruidcompany, eindelijk iemand die daadwerkelijk betaalbare A-merk jurken en verstand ervan heeft. Ipv mezelf in een jurk moeten hijsen omdat de mederwerkers te druk zijn met hun telefoontje

Nu moet ik de 'to do list' voor mijn henna afgaan. En dan kan wat mijn betreft de mooie dag aanbreken InshaAllah

Wat hebben jullie al geregeld en wat moeten jullie nog regelen??
En welke diensten hebben jullie genomen?

Groetjes Maissae

09-11-2012, 16:12


Salaam,

Trouwvervoer Royal Voiture verhuurt nu ook sinds kort een Porsche Panamera wit.
Voor prijzen kan je een pm sturen met de datum van je bruiloft.Voor vragen of prijzen kan je ook bellen of benaderen via whatsapp: 0658822438

Wlsm

[/IMG]

[/IMG]

[/IMG]

09-11-2012, 16:13
Wij bieden deze mooie trouwauto in parelmoer wit. Hij is 5,20 meter lang waarbij je genoeg ruimte hebt voor je trouw jurk. Je kan bij ons voor een spot prijs ons de hele dag huren, waarbij je kan kiezen of de chauffeur in Marokkaanse traditionele kleding komt of in een zwarte pak. Alles is hierbij inbegrepen: bloemstuk, kilometers, brandstof en chauffeur. Letterlijk all-in.
Mocht je aangetrokken voelen tot deze mooie romantische klassieker, twijfel niet en vraag vrijblijvend een offerte op.


[video=youtube;txuBWuXRCU0]http://www.youtube.com/watch?v=txuBWuXRCU0[/video].

Wslm,

Royal Voiture
06-58822438

09-11-2012, 16:14
Ook het trouwvervoer hebben we al, we gaan voor de oldtimer

Maar bedankt voor de reactie!

09-11-2012, 16:17


up! hier is er eentje!
Allahi kemel bighair ook voor jou meid!

09-11-2012, 16:20
Hoeveel was jouw bruidsjurk meid? Gehuurd of gekocht?

09-11-2012, 16:24
Ik ben ook wel benieuwd naar bruidcompany had er eerder overgehoord alleen was de drempel te hoog omdat het ver is. Verhuren ze originele modellen of namaak? Ik wil super graag een originele koopjurk maar dan zit ik op 3000 euro met het model dat ik wil.

Ik ben trouwens ook een 2013 bruidje, heb zaal, catering, band, entertaiment, fotograaf en ziana. Alle diensten gingen makkelijk alleen ben ik heel moeilijk met make up vind het nooit mooi als iemand me op maakt. Dus ik ga onder tussen gewoon verder zoeken ook al heb ik een ziana en heb bedacht om van de week even naar een mac store te gaan en wat oog schaduw te halen en daarmee te oefenen misschien dat ik het zelf wel wil doen want eyeliner gaat me beter af dan de meeste zianat. Ik ben ook van mening dat alleen jij zelf kan weten wat je goed staat Wanneer trouw jij? Weet je al waar je huwelijksreis naar toe gaat?

09-11-2012, 16:28

Citaat door Tranquila:
Ik ben ook wel benieuwd naar bruidcompany had er eerder overgehoord alleen was de drempel te hoog omdat het ver is. Verhuren ze originele modellen of namaak? Ik wil super graag een originele koopjurk maar dan zit ik op 3000 euro met het model dat ik wil.

Ik ben trouwens ook een 2013 bruidje, heb zaal, catering, band, entertaiment, fotograaf en ziana. Alle diensten gingen makkelijk alleen ben ik heel moeilijk met make up vind het nooit mooi als iemand me op maakt. Dus ik ga onder tussen gewoon verder zoeken ook al heb ik een ziana en heb bedacht om van de week even naar een mac store te gaan en wat oog schaduw te halen en daarmee te oefenen misschien dat ik het zelf wel wil doen want eyeliner gaat me beter af dan de meeste zianat. Ik ben ook van mening dat alleen jij zelf kan weten wat je goed staat Wanneer trouw jij? Weet je al waar je huwelijksreis naar toe gaat?
Vanwaar ben jij Tranquila? En je trouwt ook in mei zie ik.. Allahi kemel bighair insha'Allah }
Ben ook nog volop opzoek naar een bruidsjurk die toch wat bedekt is.. Dus ben benieuwd naar de prijzen van bruidcompany en of ze ook verhuren..

09-11-2012, 16:30

Citaat door tasemant:
Vanwaar ben jij Tranquila? En je trouwt ook in mei zie ik.. Allahi kemel bighair insha'Allah }
Ben ook nog volop opzoek naar een bruidsjurk die toch wat bedekt is.. Dus ben benieuwd naar de prijzen van bruidcompany en of ze ook verhuren..
Zie je hoekje!

Ik zag op de site staan op de site dat ze verhuren voor 350.. Je trouwt 2 weken na mij al aan het stressen?

09-11-2012, 16:30
Oldtimer hoort inderdaad binnen een plaatje van een bruiloft vind ik. Welke merk oldtimer gaan jullie huren?

Wslm,

Royal Voiture


Citaat door Maissae87:
Ook het trouwvervoer hebben we al, we gaan voor de oldtimer

Maar bedankt voor de reactie!

09-11-2012, 16:32

Citaat door Tranquila:
Zie je hoekje!

Ik zag op de site staan op de site dat ze verhuren voor 350.. Je trouwt 2 weken na mij al aan het stressen?
Pfff echt wel! Niet om de bruiloft zelf, mr gewoon om het getrouwde leventje nadien.. Is volgens mij echt wennen!
350 is best veel voor een huurjurk

09-11-2012, 16:38

Citaat door tasemant:
Pfff echt wel! Niet om de bruiloft zelf, mr gewoon om het getrouwde leventje nadien.. Is volgens mij echt wennen!
350 is best veel voor een huurjurk
Koelsi bel mekteb toch alles komt goed inchaAllah!

Vind het wel meevallen als het mooie jurken zijn. Ik wil absoluut geen saras bridal afgetrapte jurk die heel nl heeft aangehad en wat te zien is..

09-11-2012, 16:47


hey meiden..

Ik wilde ook echt graag een orginelemerk bruidsjurk, je ziet gewoon zo een groot verschil tussen een orginele en een namaak in china. Mijn bruidsjurk is een orginele Mori Lee en ik heb 'm gekocht, maar ze heeft ook jurken voor de verhuur. Ontzettend lieve vrouw ze neemt echt de tijd voor je, ik woon zelf ook niet bij haar in de buurt maar het was echt de moeite waard want ik heb nu wel mijn droomjurk voor een goekopere prijs dan in de winkel. Want daar zijn ze inderdaad 3000,-

Ik stuur je wel even een prive berichtje over de prijs, vind het een beetje gek om hier haar prijzen bloot te geve

09-11-2012, 17:02
vind je 350,- euro duur??

Laarzen en jassen kosten tegenwoordig die prijzen
Mijn bruiloft daar organiseer ik alles al zo goed mogelijk voor mijn gasten, maar mijn bruidsjurk dat is mijn moment op de hele avond en die mag meer dan een paar honderd euro kosten. ( ik ga niet op mezelf bezuinigen op mijn dag )

En als je mijn jurk zou zien zou je precies begrijpen waarom!

Voor weinig geld kunt je niet verwachten dat je een exclusief label jurk kunt huren/kopen.

09-11-2012, 17:22
Dat heeft mij verloofde geregeld, ik heb alleen goedkeuring gegeven aan de hand van een foto

Pagina's : [1] 2 3 4